eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych w Warce



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściu dla pieszych w Warce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.4.2.) Miejscowość: Warka

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.4.8.) Numer faksu: +48 48 665 12 25

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261882

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00249562/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w n/w przypadkach: 1. W zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zmiana terminu realizacji umowy. 3. Zmiana sposobu wykonania umowy jest możliwa w następujących przypadkach: 3.1 Konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy, 3.2 Konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud, 3.3 Wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 3.4 Wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 3.5 Konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3.6 Wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
3.7 Działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3.8 Wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Zmiana sposobu płatności:
4.1 Zmiana harmonogramu płatności w celu dostosowania go do zmienionego harmonogramu wykonania prac;
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
6. Zmiana personelu kluczowego Wykonawcy (wskazanego w ofercie w wykazie osób) może nastąpić w sytuacji, gdy osoba wskazana w ofercie przestanie być pracownikiem/współpracownikiem Wykonawcy, zostanie skierowana do realizacji innych umów lub też w przypadku jej czasowej niezdolności do pracy bądź urlopu. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wskazać nową osobę spełniającą wymagania SWZ, co następuje w pisemnym powiadomieniu Zamawiającego obejmującym wykazanie spełniania warunków SWZ przez nowo wskazywaną osobę. Zamawiający w ciągu 7 dni może wyrazić swój sprzeciw wobec kandydatury nowej osoby, uzasadniając go Wykonawcy. Brak sprzeciwu w ciągu 7 dni od przedstawienia pełnych informacji dot. nowej osoby uznaje się za jej akceptację przez Zamawiającego.
7. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową, zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.
8. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ.
Szczegółowe zmiany zawarte są w załączniku nr 3 Projektowane postanowienia umowy.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w n/w przypadkach:
1. Zmiana terminu realizacji umowy.
2. Zmiana sposobu wykonania umowy jest możliwa w następujących przypadkach:
2.1 Konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy,
2.2 Konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji technicznej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu technicznego,
2.3 Wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
2.4 Wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji technicznej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
2.5 Konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
2.6 Wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
2.7 Wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Zmiana sposobu płatności:
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego, jak i przez Wykonawcę.
5. Zmiana personelu kluczowego Wykonawcy może nastąpić w sytuacji, gdy osoba wskazana przestanie być pracownikiem/współpracownikiem Wykonawcy, zostanie skierowana do realizacji innych umów lub też w przypadku jej czasowej niezdolności do pracy bądź urlopu. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wskazać nową osobę, co następuje w pisemnym powiadomieniu Zamawiającego. Zamawiający w ciągu 7 dni może wyrazić swój sprzeciw wobec kandydatury nowej osoby, uzasadniając go Wykonawcy. Brak sprzeciwu w ciągu 7 dni od przedstawienia pełnych informacji dot. nowej osoby uznaje się za jej akceptację przez Zamawiającego.
6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
6.1 Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
6.2 Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
6.3 Zmiana osoby z personelu kluczowego Wykonawcy na inną legitymującą się wymaganymi uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem;
6.4 Zmiany wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku sukcesji wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
7. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową, zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.
8. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ.
Szczegółowe zmiany zawarte są w załączniku nr 3 Projektowane postanowienia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.