eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › WYMIANA KURTYNY PRZECIWPOŻAROWEJ WRAZ Z NAPĘDEM NA DUŻEJ SCENIE TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYMIANA KURTYNY PRZECIWPOŻAROWEJ WRAZ Z NAPĘDEM NA DUŻEJ SCENIE TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 45

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-257

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@teatr-jaracza.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-jaracza.lodz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA KURTYNY PRZECIWPOŻAROWEJ WRAZ Z NAPĘDEM NA DUŻEJ SCENIE TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d36b13d-0f5e-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00146677/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 WYMIANA KURTYNY PRZECIWPOŻAROWEJ WRAZ Z NAPĘDEM NA DUŻEJ SCENIE TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na polskim rynku branży zabezpieczeń pożarowych istnieje kilka podmiotów,
które zajmują się wytwarzaniem kurtyn przeciwpożarowych. Jednak wyłącznie
jeden dysponuje możliwościami technicznymi pozwalającymi na wyprodukowanie kurtyny przeciwpożarowej rozmiarów odpowiednich na potrzeby zamawiającego. Pozostałe podmioty mogą zrealizować zamówienie zlecając wykonanie kurtyny temu wykonawcy, czyniąc go podwykonawcą.
To może prowadzić do nieuzasadnionego podniesienia ceny oraz rodzić problemy z wykorzystaniem przez zamawiającego procedur gwarancyjnych.
Wobec powyższego, Teatr na podstawie art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust. 1 pkt 1 ) lit a) pzp, ze względów technicznych o obiektywnym charakterze, nie widząc możliwości skorzystania z rozwiązania alternatywnego lub zastępczego oraz bez dokonywania celowego zawężenia parametrów zamówienia, podjął decyzję o dokonaniu wyboru wykonawcy do realizacji niniejszego zamówienia w trybie niekonkurencyjnym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2023/TJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 440000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana kurtyny przeciwpożarowej wraz z napędem na Dużej Scenie Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi.W ramach zadania wykonane zostaną następujące czynności:
1) wyprodukowanie nowej kurtyny przeciwpożarowej,
2) zdemontowanie i utylizacja starej kurtyny,
3) wykonanie prac budowlanych przygotowujących miejsce montażu pod wytyczne warunków zabudowy,
4) montaż nowej kurtyny przeciwpożarowej wraz z uruchomieniem i wpięciem jej do Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAŁKOWSKI-MARTECH S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230029611

7.3.3) Ulica: LEŚNA 57

7.3.4) Miejscowość: CZOŁOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 62-035

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.