eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług promocyjno-informacyjnych w systemie Google Ads oraz Facebook Ads



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług promocyjno-informacyjnych w systemie Google Ads oraz Facebook Ads

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wcpr.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług promocyjno-informacyjnych w systemie Google Ads oraz Facebook Ads

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f44eb10-f7dd-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033956/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Realizacja kampanii społecznej promującej rodzicielstwo zastępcze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280838

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/2024/ZP-TP/WCPR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62464,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług promocyjno-informacyjnych polegających na:
1) Prowadzeniu płatnych działań informacyjnych w systemie Google Ads strony internetowej www.rodzinazastepcza.com.pl
2) Prowadzeniu płatnych działań informacyjnych na platformie społecznościowej Facebook profilu https://www.facebook.com/rodzinamozebyczastepcza/
2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia
1) Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie zatwierdzanych na bieżąco przez Zamawiającego Media planów płatnych działań informacyjnych w systemie Google Ads, w tym na:
a) zakupie w imieniu i na rzecz Zamawiającego:
• reklam w sieci wyszukiwania Google, w formie tekstowej, graficznej i video z odnośnikami do strony internetowej Zamawiającego,
• reklam w sieci reklamowej Google, w formie tekstowej, graficznej i video, kierowanych za pomocą remarketingu, kierowania kontekstowego i behawioralnego,
b) tworzeniu reklam w ramach konta Zamawiającego,
c) monitorowaniu i reagowaniu na bieżąco na efekty prowadzonych płatnych działań informacyjnych oraz wprowadzania ewentualnych zmian i korekt w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów,
d) przesyłaniu Zamawiającemu raportów efektywności prowadzonych działań w okresach miesięcznych,
e) działania informacyjne będą dotyczyć treści i grafik tworzonych lub wskazanych przez Zlecającego,
f) budżet miesięczny działań informacyjnych został określony na poziomie 3.000,00 zł. netto,
g) reklamy będą wykupowane przez Wykonawcę na rzecz Zleceniodawcy i opłacane przez Zleceniodawcę na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę;
2) Prowadzenie na podstawie zatwierdzanych na bieżąco przez Zamawiającego Media planów płatnych działań informacyjnych na platformie społecznościowej Facebook, w tym:
a) zakupie w imieniu i na rzecz Zamawiającego emisji reklam w formie tekstowo-graficznej i video,
b) tworzeniu reklam w ramach konta Zamawiającego,
c) monitorowaniu i reagowaniu na bieżąco na efekty prowadzonych płatnych działań informacyjnych oraz wprowadzania ewentualnych zmian i korekt w celu osiągnięcia jak najlepszych rezultatów,
d) przesyłaniu Zamawiającemu raportów efektywności prowadzonych działań w okresach miesięcznych,
e) działania informacyjne dotyczyć będą postów i wydarzeń tworzonych lub wskazanych przez Zlecającego,
f) budżet miesięczny działań informacyjnych został określony na poziomie 3.000,00 zł. netto,
g) reklamy będą wykupowane przez Wykonawcę na rzecz Zleceniodawcy i opłacane przez Zleceniodawcę na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę;
3) Dodatkowo, w ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań:
a) przy tworzeniu poszczególnych Media planów doradztwa strategicznego w zakresie przygotowywania materiałów informacyjnych podlegających płatnym działaniom informacyjnym oraz w zakresie najbardziej efektywnych formatów reklamowych w Mediach społecznościowych, Google Ads i dróg dotarcia do wskazanych grup docelowych;
b) przedstawienia na wniosek Zamawiającego raportów poszczególnych zestawów reklamowych obejmujących merytoryczne, ilościowe i jakościowe podsumowanie prowadzonych działań wraz z rekomendacjami.
4) Wymagania jakościowe
W ramach prowadzonych płatnych działań informacyjnych wymagane są następujące minimalne parametry:

Google Ads:
Minimalny poziom wyświetleń miesięcznie: 200 tys.
Minimalny poziom kliknięć miesięcznie: 13 tys.
Kampania Facebook Ads:
Minimalny poziom wyświetleń miesięcznie: 500 tys.
Minimalny poziom kliknięć miesięcznie: 7 tys.
Minimalny poziom zasięgu miesięcznie: 220 tys.

5) Cel płatnych działań informacyjnych:
a) Rozpowszechnianie informacji na temat rodzinnych form pieczy zastępczej.
b) Ukazanie rodzinnej pieczy zastępczej jako zajęcia szlachetnego, które przynosi satysfakcję, obalenie mitów społecznych na temat rodzicielstwa zastępczego i propagowanie rzeczywistej wiedzy w tym zakresie.
c) Zachęcanie do podjęcia się roli rodziny zastępczej, rodziny pomocowej lub zaangażowania się w wolontariat na rzecz dzieci zabezpieczonych w pieczy zastępczej.
d) Generowanie maksymalnej wartości wskaźników, np. zasięgu, liczby kliknięć, wyświetleń lub reakcji wśród wskazanej grupy docelowej.
e) Dotarcie z przekazem i informacjami do osób mieszkających w Warszawie lub na innym obszarze wskazanym przez Zamawiającego, jak również do określonej grupy docelowej.

6) Grupa docelowa
Płatne działania informacyjne są skierowane przede wszystkim do mieszkańców Warszawy, różnych grup pod względem zawodowym, statusu społecznego i rodzinnego.
Szczegółowe informacje na temat tego czym jest rodzinna piecza zastępcza zawarte są na:
prowadzonej przez Zamawiającego stronie www.rodzinazastepcza.com.pl
profilu na FB https://www.facebook.com/rodzinamozebyczastepcza/
profilu Instagram https://www.instagram.com/rodzina.moze.byc.zastepcza/
You Tube https://www.youtube.com/@wcprwarszawskiecentrumpomo7521

7) Zasięg podejmowanych działań
Działania informacyjne skierowane będą głównie do mieszkańców Warszawy, chyba że zamawiający, zlecając wykonanie konkretnego działania, przekaże inne dyspozycje.

8) Sprawozdania z podejmowanych działań
Do zadań Wykonawcy należy przygotowanie raportów z realizacji płatnych działań informacyjnych czyli comiesięcznych raportów z prowadzenia działań na koncie Google Ads i Facebook Ads zawierających szczegółowe informacje dotyczące aktywności użytkowników w zakresie m.in. zasięgu, wyświetleń, kliknięć, reakcji na posty, polubień, konwersji, słów kluczowych.
Zakres danych ujmowanych w sprawozdaniu może ulegać zmianie w trakcie trwania działań w zależności od potrzeb Zamawiającego.

9) Wynagrodzenie Wykonawcy
W ramach wynagrodzenia Wykonawca opracuje Media plany płatnych działań informacyjnych na wskazanym przez Zamawiającego profilu na platformie Facebook i w systemie Google Ads, zakupi media na czas trwania działań, zapewni obsługę techniczną oraz optymalizację działań w czasie trwania, aby uzyskać jak najwyższe efekty, przedstawi raport z efektywności podejmowanych działań w okresach miesięcznych, a następnie przedstawi raport końcowy zawierający podsumowanie dot. efektywności przeprowadzonych działań informacyjnych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie poniesienie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku badania ofert Zamawiający stwierdził, że w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) (vide: rozdział XVI) w opisie kryterium „Efektywność działań informacyjnych” został błędnie wskazany wzór obliczenia punktów dla podkryterium „Deklarowana efektywność działań informacyjnych w systemie Google Ads i Facebook”. Prawidłowy opis powinien w liczniku opracowanego wzoru wskazywać „deklarowaną liczbę wyświetleń oferty badanej” natomiast w mianowniku „najwyższą deklarowaną liczbę wyświetleń spośród złożonych ofert”. W SWZ opis wzoru jest odwrotny co uniemożliwia prawidłowe przyznanie punktacji złożonym ofertom, a tym samym wybranie oferty najkorzystniejszej. Błędny wzór powoduje, iż oferty z mniejszą deklarowaną liczbą wyświetleń otrzymywałyby większą liczbę punktów. Takie działanie Zamawiającego stanowiłoby rażące naruszenie przepisów Pzp w tym zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
Zamawiający mając na uwadze powyższe stwierdza, że nieprawidłowe (błędne) opisanie kryteriów oceny oferty stanowi wadę prawną postępowania, która nie może być usunięta żadnym działaniem Zamawiającego po terminie otwarcia ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.