eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochocin › "Przebudowa drogi gminnej nr 301144W w miejscowości Milewo"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 301144W w miejscowości Milewo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SOCHOCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Guzikarzy 9

1.5.2.) Miejscowość: Sochocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sochocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.sochocin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej nr 301144W w miejscowości Milewo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4b26b8d-2a71-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071754/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 301144W w miejscowości Milewo.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227683/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.33.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 569406,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 301144W w miejscowości Milewo”.
2. Ogólny zakres robót obejmuje:
Początek robót znajduje się w km 1+300, koniec robót w km 1+906.
Roboty pomiarowe rozpoczynają się w km 1+300, natomiast koniec opracowania i robót zaznacza się w km 1+906. Długość odcinka do przebudowy 643 m.
W ramach opracowania w miejscu istniejącej nawierzchni kamiennej tzw. "kocie łby” zaprojektowano jezdnię o nawierzchni bitumicznej, pobocza z kruszywa naturalnego (żwir).
Charakterystyka robót:
nawierzchni podlega przebudowie w zakresie:
‐ roboty przygotowawcze
‐ podbudowa z kruszywa łamanego/destruktu
‐ nawierzchnia z betonu asfaltowego
‐ pobocza z kruszywa naturalnego (żwir)
‐ zjazdy z kruszywa naturalnego (żwir)
- zjazdy z kostki betonowej
‐ roboty odwodnieniowe
‐ elementy poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
Zaprojektowana została droga jednojezdniowa, dwupasowa, klasy L. Prędkość projektowa 40 km/h, Kategoria ruchu KR2, nośność 100 kN/oś
Szerokość pasa ruchu 2*2,5 m, pobocza szerokości 0,75 m.
Odwodnienie korpusu drogowego zostaje bez zmian i odbywać się będzie na warunkach dotychczasowych na pobocza, skarpy lub do istniejących rowów przydrożnych.
Konstrukcja jezdni:
‐ warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11W 50/70 gr. 4 cm
‐ warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm
‐ podbudowa z destruktu rozkładanego/kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm
Konstrukcja poboczy:
‐ warstwa z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm gr. 10 cm
Konstrukcja zjazdów:
- zjazdy z kostki betonowej – grubość 8 cm
‐ warstwa z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm gr. 20 cm
Należy zastosować się do uzyskanych i załączonych do projektu uzgodnień i opinii.
W obrębie planowanej inwestycji nie występują tereny podlegające szczególnej ochronie. Planowana inwestycja nie wpływa negatywnie na środowisko.

Wykonawca zobowiązany jest także do zapewnienia niezbędnej obsługi geodezyjnej, zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy na czas robót zapewniając możliwość dojazdu i dojścia do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanych drogach, wykonania badania zagęszczenia i nośności przewidzianych w STWIOR, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, zabezpieczenia osnowy geodezyjnej i ewent. odtworzenie w przypadku uszkodzenia, oraz innych koniecznych robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 6-13 do SWZ.
Uwaga:
Zakres robót ujętych w przedmiarze zawiera kompletny zakres prac do wykonania przez Wykonawcę (załącznik nr 12 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również m.in. obsługę geodezyjną, zabezpieczenie terenu robót, tymczasową organizację ruchu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (w tym inwentaryzacji powykonawczej).
4. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót:
1) W budowie nawierzchni dróg należy stosować kruszywo z pokruszonego surowca skalnego, kamieni narzutowych lub otoczaków. Nie dopuszcza się użycia kruszyw z pokruszonego betonu.
2) Nadmiar ziemi z wykopów Wykonawca musi odwieźć na legalne dostępne składowisko.
3) Wykonawca ma zapewnić możliwość korzystania (dojazdu) z działek sąsiadujących z budowaną drogą.
4) Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem robót zabezpieczyć istniejące na terenie krzewy i drzewa. Kolidujące z robotami nasadzenia Wykonawca usunie na własny koszt (łącznie z karpami) po otrzymaniu od Zamawiającego odpowiedniego pozwolenia.
5) Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nieodpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy.
7) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych.
8) Sprzęt stanowiący własność Wykonawcy lub wynajęty powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania – dokumenty potwierdzające ten fakt muszą być okazane na żądanie inspektora nadzoru.
9) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają wymagane certyfikaty, dopuszczenia, atesty itp., w tym certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, krajowymi ocenami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub krajową oceną techniczną dla wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.
10) Szczegółowe rozwiązania materiałowe muszą być uzgadniane z Zamawiającym.
11) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji inwestycji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt Wykonawcy oraz mienie użytkownika).
12) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy od terenów ogólnie dostępnych.
13) Przedstawicielem Zamawiającego na budowie będzie inspektor nadzoru. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami.
14) Wraz z dokumentacją odbiorową Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia projektów powykonawczych z naniesionymi i aprobowanymi zmianami, warunków gwarancji, atestów, certyfikatów wraz z oświadczeniem o ich wbudowaniu, pomiarów i badań kontrolnych, braku sprzeciwu organów na użytkowanie obiektu.
15) Wykonawca w ciągu 14 dni od podpisania umowy sprawdzi przekazaną przez Zamawiającego dokumentację projektową i zgłosi do Zamawiającego ewentualne braki /usterki/uchybienia.
17) W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem.
18) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji itp.) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
19) W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki:
 Wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru.
 Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym.
 Co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykonaną przez uprawnionych projektantów dokumentację projektową o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż dokumentacja projektowa załączona do SWZ.

UWAGA:
1). W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych elementów dokumentacji projektowej obowiązuje zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego.
2). Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pisemnymi uzgodnieniami między stronami umowy, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej, poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, zgodnie z prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami BHP, przeciwpożarowymi, sanitarnymi, ochrony środowiska.
3). Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem umowy przeanalizował dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz warunki wykonania robót określone w specyfikacji warunków zamówienia, dokonał potrzebnych mu pomiarów i badań, jak również uzyskał wszystkie niezbędne informacje dotyczące:
a) warunków i możliwości urządzenia zaplecza technicznego i zasilenia go w niezbędne media,
b) występowania urządzeń i elementów wymagających demontażu na czas robót i ponownego ich montażu, jeżeli nie podlegają wymianie na nowe,
c) stanu i systemu dróg dojazdowych,
d) zapewnienia dojazdu do placu budowy w trakcie wykonywania robót,
e) innych danych niezbędnych do wykonania robót i mogących mieć wpływ na ryzyko i koszty realizacji umowy.
4). Wykonawca oświadcza, że wszystkie wymienione wyżej okoliczności uwzględnił w cenie swojej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569406,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733513,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569406,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARZANNA ZOFIA KUCIŃSKA BLIŹNIACZEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130312813

7.3.3) Ulica: CICHAWY 6

7.3.4) Miejscowość: GĄSOCIN

7.3.5) Kod pocztowy: 06-440

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569406,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.