eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2021 - 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2021 - 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390688630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767299235

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdp.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdp.bip.gov.pl oraz http://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi publiczne, powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2021 - 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb7480f4-227f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004017/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199503/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP.254.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 772035 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 711262 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: REJON GRĘBOCICE
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1001D, 1127D, 1131D, 1134D, 1201D, 1202D, 1184D, 1133D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 49,4 km. Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 Mg lub ciągnika rolniczego o mocy min 100 KM, wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). Załadunek środków uszorstniających na placu składowania Wykonawcy powinien odbywać się przy pomocy ładowarki.
Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego.Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Grębocice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.
Odśnieżanie chodników o łącznej dł. 10.396 mb. zgodnie z poniższym wykazem:
1. Miejscowość: Stara Rzeka
- Chodnik (m2):1470
- Nr drogi: 1134D i 1001D
- Chodniki do utrzymania (mb): 840
2. Miejscowość: Krzydłowice
- Chodnik (m2):1387
- Nr drogi: 1201D
- Chodniki do utrzymania (mb): 837
3. Miejscowość: Proszyce
- Chodnik (m2): 463
- Nr drogi: 1132D
- Chodniki do utrzymania (mb): 215
4. Miejscowość: Proszówek
- Chodnik (m2): 810
- Nr drogi: 1201D
- Chodniki do utrzymania (mb): 420
5. Miejscowość: Bucze
- Chodnik (m2): 1622
- Nr drogi: 1001D
- Chodniki do utrzymania (mb): 980
6. Miejscowość: Bieńków
- Chodnik (m2): 428
- Nr drogi: 1136D
- Chodniki do utrzymania (mb): 290
7. Miejscowość: Żabice
- Chodnik (m2): 1740
- Nr drogi: 1131D
- Chodniki do utrzymania (mb): 900
8. Miejscowość: Obiszów
- Chodnik (m2): 3065
- Nr drogi: 1128D i 1013D
- Chodniki do utrzymania (mb): 1860
9. Miejscowość: Świnino
- Chodnik (m2): 636
- Nr drogi: 1136D i 1128D
- Chodniki do utrzymania (mb): 320
10. Miejscowość: Duża Wólka
- Chodnik (m2): 1.500
- Nr drogi: 1128D
- Chodniki do utrzymania (mb): 500
11. Miejscowość: Duża Wólka
- Chodnik (m2): 6.425
- Nr drogi: 1130D, 1201D, 1184D
- Chodniki do utrzymania (mb): 3.234
Usługa obejmuje odśnieżanie chodników w ciągach dróg powiatowych, zwalczanie śliskości pośniegowej nawierzchni oraz gołoledzi (poprzez posypywanie), dyżury domowe oraz utrzymanie sprzętu do zwalczania skutków zimy w stałej gotowości.
Usługę należy wykonać przy użyciu min. 1 szt. sprzętu Wykonawcy umożliwiającego mechaniczne odśnieżanie i posypywanie chodników na szerokość ok. 1 m.
Usługa wykonywana będzie tylko na wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 141452 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1013D, 1128D, 1129D, 1130D, 1135D, 1136D, 1141D, 1169D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 36,9 km.
Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 Mg lub ciągnika rolniczego o mocy min 100 KM, wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). Załadunek środków uszorstniających na placu składowania Wykonawcy powinien odbywać się przy pomocy ładowarki.
Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Polkowice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 104027 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: REJON CHOCIANÓW
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1219D, 1126D, 1137D, 1154D, 1155D, 1234D, 2272D, 1176D, 1177D, 1178D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 44,4 km.
Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 Mg lub ciągnika rolniczego o mocy min 100 KM, wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). Załadunek środków uszorstniających na placu składowania Wykonawcy powinien odbywać się przy pomocy ładowarki.
Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego.
Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Chocianów lub Radwanice, lub Polkowice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.
Odśnieżanie chodników, dł. ok. 3.670 mb. zgodnie z poniższym wykazem:
1. Miejscowość: Chocianów
- chodnik (m2): 2.787
- nr drogi: 1177D
- chodniki do utrzymania (mb): 1.150
2. Miejscowość: Chocianów
- chodnik (m2): 148
- nr drogi: 1178D
- chodniki do utrzymania (mb): 100
3. Miejscowość: Trzebnice
- chodnik (m2): 5.521
- nr drogi: 1137D
- chodniki do utrzymania (mb): 2.170
4. Miejscowość: Ogrodzisko
- chodnik (m2): 310
- nr drogi: 1234D
- chodniki do utrzymania (mb): 250
RAZEM: 3.670
Usługa obejmuje odśnieżanie chodników ciągów dróg powiatowych, zwalczanie śliskości pośniegowej nawierzchni oraz gołoledzi (poprzez posypywanie), dyżury domowe oraz utrzymanie sprzętu do zwalczania skutków zimy w stałej gotowości.
Usługę należy wykonać przy użyciu min. 1 szt. sprzętu Wykonawcy umożliwiającego mechaniczne odśnieżanie i posypywanie chodników na szerokość ok. 1 m.
Usługa wykonywana będzie tylko na wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 119036 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1016D, 1124D, 1125D, 1138D, 1143D, 1148D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 28,9 km. Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 Mg lub ciągnika rolniczego o mocy min 100 KM, wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). Załadunek środków uszorstniających na placu składowania Wykonawcy powinien odbywać się przy pomocy ładowarki.
Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Chocianów lub Radwanice, lub Polkowice, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 93939 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: REJON GAWORZYCE
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nr: 1018D, 1024D, 1150D, 1151D, 1153D, 1158D, 1185D. Łączna długość dróg objętych zadaniem wynosi: ok. 26,3 km. Usługę należy wykonać przy użyciu środków transportowych Wykonawcy tj. samochód ciężarowy o ładowności min. 5 Mg lub ciągnika rolniczego o mocy min 100 KM, wyposażonego w pług odśnieżny o szerokości roboczej min. 2,6 m zawieszany z przodu oraz piaskarkę (min. P-1). Załadunek środków uszorstniających na placu składowania Wykonawcy powinien odbywać się przy pomocy ładowarki. Usługa wykonywana będzie na bieżąco - zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Wykonawca zadania ma obowiązek zapewnienia utwardzonego placu składowania na terenie Gminy Gaworzyce, na który zostanie przewieziony materiał w postaci mieszanki piaskowo-solnej. Do Wykonawcy należy odpowiednie utrzymanie placu składowania oraz ładowanie materiału na środki transportowe, co zostanie ujęte w cenie za zamówienie. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć zmagazynowany na placu materiał przed wypłukiwaniem soli (np. plandeka, zadaszenie). Okresową dostawę materiału na plac zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 87091 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: REJON POLKOWICE odśnieżanie chodników
Odśnieżanie chodników, dł. ok. 10.508 mb. zgodnie z poniższym wykazem:
1. Miejscowość: Tarnówek
- chodnik (m2): 1.575
- nr drogi: 1127D i 1136D
- chodniki do utrzymywania (mb): 750
2. Miejscowość: Trzebcz
- chodnik (m2): 324
- nr drogi: 1129D
- chodniki do utrzymywania (mb): 138
3. Miejscowość: Guzice
- chodnik (m2): 1.250
- nr drogi: 1129D
- chodniki do utrzymywania (mb): 660
4. Miejscowość: Komorniki
- chodnik (m2): 1.714
- nr drogi: 1136D
- chodniki do utrzymywania (mb): 1.000
5. Miejscowość: Żuków
- chodnik (m2): 1.910
- nr drogi: 1135D
- chodniki do utrzymywania (mb): 1.000
6. Miejscowość: Moskorzyn
- chodnik (m2): 800
- nr drogi: 1135D
- chodniki do utrzymywania (mb): 350
7. Miejscowość: Kaźmierzów
- chodnik (m2): 2.471
- nr drogi: 1135D
- chodniki do utrzymywania (mb): 1.700
8. Miejscowość: Sobin
- chodnik (m2): 2.858
- nr drogi: 1124D
- chodniki do utrzymywania (mb): 860
9. Miejscowość: Nowa Wieś Lubińska
- chodnik (m2): 1.260
- nr drogi: 1138D
- chodniki do utrzymywania (mb): 600
10. Miejscowość: Jędrzychów
- chodnik (m2): 6.900
- nr drogi: 1138D
- chodniki do utrzymywania (mb): 3.450
RAZEM: 10.508
Usługę należy wykonać przy użyciu min. 1 szt. sprzętu Wykonawcy umożliwiającego mechaniczne odśnieżanie i posypywanie chodników na szerokość ok. 1 m.
Usługa wykonywana będzie tylko na wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 78862 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7: REJON GAWORZYCE
Odśnieżanie chodników, dł. ok. 2.560 mb. zgodnie z poniższym wykazem:
1. Miejscowość: Gaworzyce
- chodnik (m2): 4.075
- nr. drogi: 1151D + 1150D
- chodniki do utrzymania (mb): 1.630
2. Miejscowość: Witanowice
- chodnik (m2): 300
- nr. drogi: 1153D
- chodniki do utrzymania (mb): 200
3. Miejscowość: Kłobuczyn
- chodnik (m2): 1.100
- nr. drogi: 1150D
- chodniki do utrzymania (mb): 460
4. Miejscowość: Wierzchowice
- chodnik (m2): 79
- nr. drogi: 1158D (298)
- chodniki do utrzymania (mb): 50
5. Miejscowość: Kurów Wielki
- chodnik (m2): 264
- nr. drogi: 1153D
- chodniki do utrzymania (mb): 220
RAZEM: 2.560
Usługa obejmuje odśnieżanie chodników ciągów dróg powiatowych, zwalczanie śliskości pośniegowej nawierzchni oraz gołoledzi (poprzez posypywanie), dyżury domowe oraz utrzymanie sprzętu do zwalczania skutków zimy w stałej gotowości. Usługę należy wykonać przy użyciu min. 1 szt. sprzętu Wykonawcy umożliwiającego mechaniczne odśnieżanie i posypywanie chodników na szerokość ok. 1 m.
Usługa wykonywana będzie tylko na wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 26084 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na wykonaniu usługi polegającej na wymieszaniu piasku (1000 Mg) i soli (250 Mg) na placu Zamawiającego w Przemkowie z przemieszczeniem i pryzmowaniem pod wiaty Zamawiającego (do 100 m.) oraz załadunku mieszanki piaskowo-solnej w ilości ok. 1.250 Mg za pomocą koparko-ładowarki o pojemności łyżki co najmniej 2 m3 na samochody samowyładowcze Wykonawcy oraz transportem na place składowania. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie samochodów ciężarowych (samowyładowczych) o ładowności min. 25 ton każdy oraz koparko-ładowarki o pojemności łyżki co najmniej 2 m3, wraz z osobami obsługującymi pojazdy i sprzęt (kierowcy, operator). Zamawiający przewiduje wykonanie usługi w czterech odrębnych terminach. Załadunek mieszanki piaskowo - solnej odbędzie się na terenie bazy technicznej Zamawiającego tj. na placu PZDP w Przemkowie, ul. Fabryczna 16. Transport solanki z siedziby Zamawiającego do placu składowania w gminie Grębocice, gminie Chocianów, gminie Radwanice oraz gminie Gaworzyce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 60772 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SZOCIK Wioleta Szocik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360663983

7.3.3) Ulica: Grodziszcze 11

7.3.4) Miejscowość: Grębocice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma handlowo Usługowa Waldemar Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365803064

7.3.3) Ulica: Kasztanowa

7.3.4) Miejscowość: Radwanice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU RAMP Krzysztof Zdobych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0200482696

7.3.3) Ulica: Chocianowiec 59

7.3.4) Miejscowość: Chocianów

7.3.5) Kod pocztowy: 59-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU KAZEK Kazimierz Zielonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390734085

7.3.3) Ulica: Kłobuczyn 141a

7.3.4) Miejscowość: Gaworzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 59-180

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU KAZEK Kazimierz Zielonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390734085

7.3.3) Ulica: Kłobuczyn 141a

7.3.4) Miejscowość: Gaworzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 59-180

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70110 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70110 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W.P.U.H. DĄBROWA WIKTOR DANIELEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004828032

7.3.3) Ulica: Wiejska 57

7.3.4) Miejscowość: Dopiewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70110 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.