eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieszyce › Przebudowa drogi publicznej nr 117655D w miejscowości Piskorzów - etap 2



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi publicznej nr 117655D w miejscowości Piskorzów – etap 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pieszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusz Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Pieszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-250

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pieszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pieszyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi publicznej nr 117655D w miejscowości Piskorzów – etap 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-296769a3-db9f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044921/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi publicznej nr 117655D w miejscowości Piskorzów – etap 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Przebudowa drogi publicznej nr 117655D w miejscowości Piskorzów – etap 2” Zadanie objęte dofinansowaniem w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233164

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGPRiIT.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5811892,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z koniecznymi opiniami, decyzjami, pozwoleniami i uzgodnieniami wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową drogi publicznej nr 117655D w miejscowości Piskorzów – etap 2.
W zakres robót wchodzą:
• przebudowa drogi (nawierzchnia asfaltowa pow. ok. 16 478m2),
• wykonanie chodnika (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 401 m2),
• przebudowa przepustów (pod drogami dł. ok. 109m, pod zjazdami dł. ok. 250m),
• przebudowa zjazdów,
• ułożenie krawężnika (dł. ok. 3269m),
• budowa kanalizacji deszczowej (dł. ok. 165m),
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
• oczyszczenie i pogłębienie rowów (dł. ok. 2744m)
W zakresie części projektowej:
• sporządzenie projektu budowlanego z kompletem wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii,
• uzyskanie pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych lub decyzji ZRID,
• sporządzenie projektu wykonawczego wszystkich branż,
• sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego wszystkich branż,
• sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi opiniami i zatwierdzeniem,
• sporządzenie zastępczej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi opiniami i zatwierdzeniem.

Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, że rodzaje robót i ilości mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe
Szczegółowy zakres rzeczowy prac i robót przygotowawczych oraz robót budowlanych przewidzianych do wykonania przedstawiony jest w treści programu funkcjonalno-użytkowego. Dokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021r., poz. 2454).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Oferta najkorzystniejsza przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej
oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia (…).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9277905,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12138876,97 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.