Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244202/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.clo.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2ea0354-3579-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000319/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244202/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/40/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25834 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z urządzeniem V.A.C. VeraFlo
1. Jałowy materiał zabezpieczający ranę, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE), o otwartych porach, mający dużą zdolność odprowadzania płynów, wspomagający tworzenie tkanki ziarninowej. Rozmiar porów 400-600 mikronów umożliwiający podanie płynu do dna rany oraz odprowadzenie płynu z rany, dren- podkładka ssąco płucząca umożliwiająca odsysanie i płukanie rany . Kompatybilny z urządzeniem do podciśnieniowej terapii ran typu V.A.C. VeraFlo. Rozmiar opatrunku w cm: 17 x 15 x1,8 (+/- 10%). Ilość 20 sztuk.
2. Jałowy materiał zabezpieczający ranę, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE), o otwartych porach, mający dużą zdolność odprowadzania płynów, wspomagający tworzenie tkanki ziarninowej. Rozmiar porów 400-600 mikronów posiadający dużą zdolność odprowadzania płynów. Dren- podkładka umożliwiająca odsysanie wysięku z rany. Kompatybilny z urządzeniem do podciśnieniowej terapii ran typu V.A.C. VeraFlo.
Rozmiar opatrunku w cm: 18 x 12.5 x 3.2 cm (+/- 10%). Ilość 40 sztuk.
3. Jednorazowy element, który łączy urządzenie terapeutyczne z drenem- podkładką w celu dostarczenia-podania płynu do rany (kaseta do podawania płynów) . Kompatybilny z urządzeniem do podciśnieniowej terapii ran typu V.A.C. VeraFlo. Ilość 5 sztuk.
4. Pojemniki jednorazowe o pojemności 1000 ml. Kompatybilnyz urządzeniem do podciśnieniowej terapii ran z płukaniem typu V.A.C. VeraFlo. Ilość 20 sztuk.
5. Pojemniki jednorazowe o pojemności 500 ml. Kompatybilny z urządzeniem do podciśnieniowej terapii ran z płukaniem typu V.A.C. VeraFlo. Ilość 80 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25326,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25326,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25326,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASPIRONIX POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213675196
7.3.3) Ulica: Różyckiego 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-324
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25326,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-08 do 2022-05-07INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Cogito ul. Matejki 5 w Siemianowicach Ślaskich w 2024 r.
- Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa elektrod igłowych i haczykowych, worków laparoskopowych do pobierania preparatów oraz oprzyrządowania do noża ultradzwiękowego ...COZL/DZP/AW/3411/PN-53/24
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny i Endoskopia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa lampy do tomografu komputerowego SOMATOM Definition AS SN 64573 wraz z montażem- 47/TP/2024
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących dla pacjentów z zaopatrzeniem
- Dostawa elementów jednorazowych do generatora Celon Elite i systemu DIEGO Elite wytwórcy Olympus
- Dostawa narzędzi do laparoskopii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.