eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › "Świadczenie usług transportu autokarowego zawodników Chełmskiego Klubu Sportowego w czasie trwania sezonu 2024/2025 z podziałem na zadania"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług transportu autokarowego zawodników Chełmskiego Klubu Sportowego w czasie trwania sezonu 2024/2025 z podziałem na zadania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Chełmski Klub Sportowy Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Chełmski Klub Sportowy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5632449085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 133 A Lubelska

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 885 488 886

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chkschelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://chelmianka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność sportowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług transportu autokarowego zawodników Chełmskiego Klubu Sportowego w czasie trwania sezonu 2024/2025 z podziałem na zadania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ce9e6d6-0d3c-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244910/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa transportowa – przewóz zawodników oraz sztabu szkoleniowego drużyn piłki nożnej i piłki siatkowej na treningi, mecze i zawody sportowe w sezonie 2024/2025 z podziałem na zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ce9e6d6-0d3c-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ce9e6d6-0d3c-11ef-9b7e-467806a93518

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub mailowo na adres: zamowienia@chkschelm.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zakładce „Zgłoś problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@chkschelm.pl z zastrzeżeniem, że bezwzględnie nie dotyczy to składania ofert.
12. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na numer postępowania podany na stronie tytułowej niniejszej SWZ.
13. Zamawiający pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Chełmski Klub Sportowy Sp. z o.o. z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 133 A, 22-100 Chełm przetwarza dane zawarte w ofertach złożonych do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym podane dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP, Krajowym Rejestrze Karnym), w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy PZP. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanego „RODO”), są danymi osobowymi. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Chełmski Klub Sportowy Sp. z o.o. w Chełmie ul. Graniczna 2A, 22-100 Chełm, tel. 885 488 886, zwane dalej: CHKS Sp. z o.o.;
• Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

Pełna treść informacji zawarta jest w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 248902,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 159402,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportowa – przewóz zawodników i sztabu szkoleniowego na treningi, mecze i zawody sportowe piłki siatkowej w sezonie 2024/2025.

4.2.5.) Wartość części: 159402 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2.1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w poniższym zakresie:
- Usługa transportu na mecze wyjazdowe siatkarskiej drużyny ChKS Arki Chełm w ramach fazy play-off Tauron 1 Ligi – 7 000 km, w tym 7 wyjazdów maksymalnie po 1000 km.
2.2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie niżeli określony powyżej, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żądne roszczenia co niniejszym akceptuje.
2.3. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości określonej w pkt. 2.1.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-01 do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny kryterium.
2.1. Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg. Wzoru:



najniższa cena oferowana spośród złożonych ofert
C = --------------------------------------------------------------------- x ranga x 60
cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej)

2.2. Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium doświadczenie kierowców autokaru [D], będzie obliczona wg. następujących zasad:
Zamawiający dokona oceny kryterium wg poniższych zasad:
1) Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w formularzu ofertowym co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę w Wykazie osób oraz innych dokumentach potwierdzających doświadczenie kierowców (świadectwach pracy);
2) za każdego kierowcę spełniającego warunki wskazane w rozdz. XI ust 2 pkt 2.1 ppkt 2 lit. a) Ogłoszenia, który posiada większe niż 24 miesięczne doświadczenie zawodowe Wykonawca otrzyma:
5 pkt - za doświadczenie kierowcy autobusu od 25 m-cy do 5 lat,
10 pkt - za doświadczenie kierowcy autobusu powyżej 5 lat.

Uwaga:
Należy przyjąć, że doświadczenie powyżej 24 miesięcy liczone jest w ten sposób, że ocenie podlegają jedynie pełne miesiące, czyli Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie, jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie kierowcy autobusu w ilości powyżej 24 m- cy czyli od 25 miesięcy w górę Jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie kierowcy 24 m-cy nie zostaną wtedy przyznane punkty.
Doświadczenie jednej osoby może być ocenione 1 raz.
Wykonawca za powyższe kryterium może zdobyć maksymalnie 20 pkt.
3) wartość punktowa za przedmiotowe kryterium obliczona zostanie wg poniższego wzoru:

DRof
DR = ------------------------------------------------------------ x ranga x 100
DRmax
Gdzie:
DR – wartość punktowa
DRof – ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej zgodnie z pkt 1 powyżej
DRmax – maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania (tj. 20 pkt).

2.3. Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin płatności [T], będzie obliczona wg. następujących zasad:
Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w formularzu ofertowym. Maksymalnie wykonawca może otrzymać 20 pkt.
0 pkt - Termin płatności 14 dni ,
10 pkt - Termin płatności 21 dni,
20 pkt - Termin płatności 30 dni.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym terminu płatności lub wskaże termin płatności dłuższy niż 30 dni, przyjmuje się, że zaoferował termin wynoszący 30 dni. Jeżeli Wykonawca wskaże termin krótszy niż 14 dni, przyjmuje się 14 dniowy termin płatności.
3. Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryterium wskazane w ust. 1, tj.
[C] + [D] + [T]= ilość uzyskanych punktów.
4. Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Wykonawcy składają oferty dodatkowe.
7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane
w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z art. 223 ust. 1 PZP. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w tekście oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie [D] - doświadczenie kierowców, którymi Wykonawca dysponuje, którzy będą realizować zamówienie, i którzy posiadają większe niż 24 miesięczne (udokumentowane) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowca autobusu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności [T]

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa transportowa – przewóz zawodników i sztabu szkoleniowego na treningi, mecze i zawody sportowe piłki nożnej w sezonie 2024/2025.

4.2.5.) Wartość części: 89500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny kryterium.
2.1. Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg. Wzoru:



najniższa cena oferowana spośród złożonych ofert
C = --------------------------------------------------------------------- x ranga x 60
cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej)

2.2. Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium doświadczenie kierowców autokaru [D], będzie obliczona wg. następujących zasad:
Zamawiający dokona oceny kryterium wg poniższych zasad:
1) Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w formularzu ofertowym co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę w Wykazie osób oraz innych dokumentach potwierdzających doświadczenie kierowców (świadectwach pracy);
2) za każdego kierowcę spełniającego warunki wskazane w rozdz. XI ust 2 pkt 2.1 ppkt 2 lit. a) Ogłoszenia, który posiada większe niż 24 miesięczne doświadczenie zawodowe Wykonawca otrzyma:
5 pkt - za doświadczenie kierowcy autobusu od 25 m-cy do 5 lat,
10 pkt - za doświadczenie kierowcy autobusu powyżej 5 lat.

Uwaga:
Należy przyjąć, że doświadczenie powyżej 24 miesięcy liczone jest w ten sposób, że ocenie podlegają jedynie pełne miesiące, czyli Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie, jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie kierowcy autobusu w ilości powyżej 24 m- cy czyli od 25 miesięcy w górę Jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie kierowcy 24 m-cy nie zostaną wtedy przyznane punkty.
Doświadczenie jednej osoby może być ocenione 1 raz.
Wykonawca za powyższe kryterium może zdobyć maksymalnie 20 pkt.
3) wartość punktowa za przedmiotowe kryterium obliczona zostanie wg poniższego wzoru:

DRof
DR = ------------------------------------------------------------ x ranga x 100
DRmax
Gdzie:
DR – wartość punktowa
DRof – ilość punktów przyznanych ofercie ocenianej zgodnie z pkt 1 powyżej
DRmax – maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania (tj. 20 pkt).

2.3. Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium termin płatności [T], będzie obliczona wg. następujących zasad:
Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w formularzu ofertowym. Maksymalnie wykonawca może otrzymać 20 pkt.
0 pkt - Termin płatności 14 dni ,
10 pkt - Termin płatności 21 dni,
20 pkt - Termin płatności 30 dni.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym terminu płatności lub wskaże termin płatności dłuższy niż 30 dni, przyjmuje się, że zaoferował termin wynoszący 30 dni. Jeżeli Wykonawca wskaże termin krótszy niż 14 dni, przyjmuje się 14 dniowy termin płatności.
3. Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów, otrzymana łącznie za kryterium wskazane w ust. 1, tj.
[C] + [D] + [T]= ilość uzyskanych punktów.
4. Zamawiający dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Wykonawcy składają oferty dodatkowe.
7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane
w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z art. 223 ust. 1 PZP. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Na podstawie art. 223 ust. 2 PZP, Zamawiający poprawia w tekście oferty:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie [D] - doświadczenie kierowców, którymi Wykonawca dysponuje, którzy będą realizować zamówienie, i którzy posiadają większe niż 24 miesięczne (udokumentowane) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowca autobusu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności [T]

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeśli:
- posiada zezwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) umożliwiające świadczenie usług transportowych. Powyższy warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia publicznego posiada ww. uprawnienia do realizacji usługi dla której decyzje są wymagane. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 SWZ.
2.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
2.5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 2.1, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
2.6. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pkt. 2.3. oraz 2.4 stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:

a) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych tj.:
- Aktualne zezwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) umożliwiające świadczenie usług transportowych

b) zdolności technicznej i zawodowej,
Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem przedstawionym w Załączniku nr 4 do SWZ wraz
z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- wykaz osób zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4a do SWZ.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 4b do SWZ.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:
- opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Zamawiający dopuszcza złożenie innego podmiotowego środka dowodowego, jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit c), który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie warunku opisanego w Rozdziale XI pkt. 4) SWZ.
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych pod
określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może
żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez
Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wskazano, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że: oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8. Zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
3.1. Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż Załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
Wraz z ofertą Wykonawca składa oddzielnie dla każdego Zadania:
3.2. Kalkulację oferty – Wzór stanowi Załącznik nr 2a lub 2b w zależności od nr Zadania do SWZ.
3.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Wykonawca - wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3.4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Podmiot udostępniający zasoby – o ile dotyczy - wzór stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.
3.5. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
3.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.
3.7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – wzór oświadczenia w przypadku składania zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
3.8. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wykonania dostaw lub usług - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ – o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Przepisy PZP dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wynagrodzenie Wykonawcy, z tytułu realizacji niniejszej Umowy, może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu obejmuje usługi wykonane po dacie wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy:
a) w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,
b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego.
4. Strony mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, o wartość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, pod warunkiem, że wskaźnik ten zwiększył się lub zmniejszył o co najmniej 15 % w okresie ostatnich 12 miesięcy (porównując metodą miesiąc do miesiąca). Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w formie aneksu do umowy, z zastrzeżeniem, iż pierwsza zmiana wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 6 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, zaś kolejna po upływie kolejnych 6 miesięcy od jej dokonania. Wartość wskaźnika zmiany cen nie sumuje się. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie w zakresie kwoty płatności wynagrodzenia Wykonawcy jeszcze niewymagalnego. Maksymalna łączna wartość zmian wynagrodzenia w trakcie trwania umowy nie może przekroczyć 10 % wartości netto umowy. Uwzględniane będą wyłącznie zmiany cen materiałów lub kosztów, które nie wynikają z tytułów mogących uzasadniać wystąpienie o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie innych postanowień umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formie pisemnej, w jakim zakresie zmiana cen materiałów lub kosztów będzie miała wpływ na koszty realizacji niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-17 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: . Ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy złożyć na Platformie e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ce9e6d6-0d3c-11ef-9b7e-467806a93518 w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.