eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skuły › "Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Skułach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040028970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mszczonowska

1.5.2.) Miejscowość: Skuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slawekbpl@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://diecezja.lowicz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd56291d-e82c-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Parafia p.w. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Skułach siedziba: Skuły ul. Mszczonowska 4 96-321 Żabia Wola tel.: (46) 857-98-26

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd56291d-e82c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00202896/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

EFRG w ramach RPO Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V - Gospodarka przyjazna środowisku, Działanie 5.3 - Dziedzictwo kulturowe pn.: „Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202910/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS/01/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, a także otoczenie wokół kościoła wg wykazu.
2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia był realizowany przez inną firmą, z którą umowa została rozwiązana. Przyczyną rozwiązania umowy było niewłaściwe wykonywanie robót konserwatorskich na elewacji kościoła. Po rozwiązaniu umowy została wykonana inwentaryzacja, stanowiąca podstawę sporządzenia nowego przedmiaru robót.

Zadanie inwestycyjne jest dofinansowane:
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V - Gospodarka przyjazna środowisku, Działanie 5.3 - Dziedzictwo kulturowe, Typ projektów - Wzrost regionalnego potencjału turystycznego poprzez ochronę obiektów zabytkowych, pn.: „Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”.

3. Należy wykonać następujące prace budowlano–konserwatorskie:
1. Prace zabezpieczające,
2. Dach: roboty rozbiórkowe, remont i konserwacja więźby dachowej, wykonanie nowego poszycia dachowego zgodnie z zakresem wynikającym z dokumentacji projektowej
i inwentaryzacji dotychczas wykonanych prac,
3. Ściany kościoła – prace budowlano-konserwatorskie wynikające z dokumentacji projektowej i decyzji wydanych przez MWKZ, a także ustalonego zakresu prac zgodnego z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
4. Stolarka okienna i drzwiowa kościoła,
5. Podmurówka kościoła,
6. Docieplenie stropów kościoła,
7. Prace porządkowe,
8. Rusztowania kościoła,
9. Schody dzwonnicy,
10. Podmurówka dzwonnicy,
11. Konstrukcja dzwonnicy i deskowanie,
12. Rusztowania dzwonnicy,
13. Roboty dodatkowe – scalenie kolorystyczne desek elewacyjnych, decyzja w ramach nadzoru autorskiego,
14. Roboty rozbiórkowe na terenie wokół kościoła,
15. Nawierzchnia z kostki kamiennej,
16. Opaska wokół kościoła,
17. Nawierzchnia z płyt kamiennych,
18. Przeniesienie krzyża na nowe miejsce,
19. Ogrodzenie,
20. Mała architektura.

Szczegółowy zakres inwestycji wraz z opisem znajduje się w załączonym do SWZ wyciągiem z dokumentacji projektu wraz z decyzjami wydanymi przez MWKZ.


3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w przedmiarze robót, opisie przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiących załączniki nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1377600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1377600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progress Magdalena Paczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142619235

7.3.3) Ulica: Kajetanowska 2

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1377600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.