eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Projekt, budowa i wyposażenie 6-cio oddziałowego Przedszkola Miejskiego nr 12 w Lesznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą II"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Projekt, budowa i wyposażenie 6-cio oddziałowego Przedszkola Miejskiego nr 12 w Lesznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 520 62 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Projekt, budowa i wyposażenie 6-cio oddziałowego Przedszkola Miejskiego nr 12 w Lesznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-933c3021-30e2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003628/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Projekt, budowa i wyposażenie 6-cio oddziałowego Przedszkola Miejskiego nr 12 w Lesznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 30 lipca 2021 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym (IN.271.22.2021) pn. „Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego III”.

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 9 sierpnia 2019 roku, do godz. 10:00 na Część III zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. W dniu 11 sierpnia 2021 roku Zamawiający – Miasto Leszno, prowadzący postępowanie Urząd Miasta Leszna Wydział Inwestycji, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na fakt, iż do upływu wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Zamawiający udzielił przedmiotowego zamówienia na „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Projekt, budowa i wyposażenie 6-cio oddziałowego Przedszkola Miejskiego nr 12 w Lesznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, z zastosowaniem trybu zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d01e8c6a-f12c-11eb-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.35.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201812,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Projekt, budowa i wyposażenie 6-cio oddziałowego Przedszkola Miejskiego nr 12 w Lesznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą II”.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
- CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego,
- CPV: 71540000-5 Usługi zarządzania budową,
- CPV: 71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy.
2. Opis zadania inwestycyjnego:
Zakres zamówienia obejmuje prace z podziałem na dwa etapy:
1) Etap I:
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu:
a) pełnej dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w SWZ, Programie Funkcjonalno-Użytkowym, warunkami technicznymi wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii umożliwiających realizację zadania inwestycyjnego,
b) projektów wykonawczych dla każdej z branż,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiarów robót, kosztorysów,
e) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
f) innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego.
- uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę (na podstawie dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Zamawiającego) oraz wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń.
2) Etap II:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie przyjętego przez Zamawiającego do realizacji projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót.

Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym, przedmiarze prac i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem (strona z postępowaniem przetargowym dot. „Projekt, budowa i wyposażenie 6-cio oddziałowego Przedszkola Miejskiego nr 12 w Lesznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą - znak sprawy IN.271.19.2021) https://platformazakupowa.pl/transakcja/473127

3. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny kontraktowej do wykonywania obowiązków Inspektorów Nadzoru osoby posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania robót.
2) Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Wykonawca powinien zapewnić swoim inspektorom nadzoru i specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych inspektorów nadzoru i specjalistów, które może być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym np. inżyniera ds. materiałowych, geotechnika, specjalistę ds. archeologii (tzw. Personel Pomocniczy).
3) Inspektor Nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, będzie odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej
z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo
i jakość.
4) Wszystkie dokumenty przedstawione przez Wykonawcę w toku wykonywanych czynności w ramach realizacji Projektu powinny być: prawdziwe, poświadczające prawdę i pełne.
5) Do podstawowych obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy
w formule zaprojektuj-wybuduj lub na roboty budowlane, w ramach przedmiotu zamówienia, będzie należało reprezentowanie i wykonywanie obowiązków przypisanych Zamawiającemu oraz współpraca
z nim w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane, a w szczególności wykonywanie czynności,
o których mowa we wzorze umowy odpowiednio dla (Załącznik 7 do zaproszenia do negocjacji).

4. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
− Umowa,
− Zaproszenie do negocjacji,
− Oferta Wykonawcy,
− Projekty budowlane, wykonawcze dla każdej z branż,
− STWiORB dla każdej z branż.

5. Dodatkowe wymagania:

1) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto.
2) Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
3) Wykonawca, z którym w wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta umowa udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi za wady na okres 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPPOPRAWA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972319353

7.3.3) Ulica: Gen. Stefana Grota-Roweckiego 5

7.3.4) Miejscowość: Święciechowa

7.3.5) Kod pocztowy: 64-115

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.