eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Budowa, rozbudowa i modernizacja terenów rekreacyjno-sportowych oraz dostawa obiektów małej architektury na terenie Gminy Nowa Sól



Ogłoszenie z dnia 2021-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, rozbudowa i modernizacja terenów rekreacyjno-sportowych oraz dostawa obiektów małej architektury na terenie Gminy Nowa Sól

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68/ 387 20 16

1.5.8.) Numer faksu: 68/ 387 32 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gminanowasol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, rozbudowa i modernizacja terenów rekreacyjno-sportowych oraz dostawa obiektów małej architektury na terenie Gminy Nowa Sól

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e918a0f3-0fc2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008258/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Modernizacja boiska do piłki nożnej w m. Kiełcz

1.1.3 Rozbudowa terenu rekreacyjno-sportowego w m. Chełmek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

12. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programów inwestycyjnych pn.: „Lubuska Baza Turystyczna” i „Lubuska Baza Sportowa”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172768/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 439024,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ I
a) Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Rudno, działka ewid. nr 247/4
Zakres zamówienia:
- rozmieszczenie oraz montaż urządzeń zabawowych - zdjęcia poglądowe zamieszczono w dokumentacji projektowej,
- wykonanie nawierzchni piaszczystej oraz ciągów komunikacyjnych,
- montaż tablicy informacyjnej (regulaminu) oraz tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu, o treści uzgodnionej z Zamawiającym.

UWAGA: Zamawiający zastrzega aby karuzela, będąca jednym z urządzeń placu zabaw była przystosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami, tj. poruszających się na wózkach inwalidzkich.

b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9A do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ II
a) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Chełmek, działka ewid. nr 26/5 wraz z montażem elementów małej architektury i budową boiska do piłki siatkowej plażowej oraz koszykowej.
Zakres zamówienia:
- rozmieszczenie oraz montaż urządzeń zabawowych - zdjęcia poglądowe zamieszczono w dokumentacji projektowej,
- wykonanie nawierzchni boisk, nawierzchni bezpiecznej oraz ciągów komunikacyjnych,
- montaż elementów małej architektury,
- montaż tablicy informacyjnej (regulaminu) oraz tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu, o treści uzgodnionej z Zamawiającym.

UWAGA: Zamawiający informuje, iż urządzenia takie jak: zestaw do koszykówki, zestaw do siatkówki plażowej oraz stół do gry w tenisa stołowego są w posiadaniu zamawiającego. Do zadań wykonawcy będzie należało posadowienie tych urządzeń na działce przy użyciu własnych elementów prefabrykowanych służących do montażu i fundamentowania oraz urządzenie nawierzchni piaszczystej, betonowej, itp.

b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9B do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ III
a) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego boiska do piłki nożnej w miejscowości Kiełcz, o nawierzchni trawiastej poprzez wymianę zużytych elementów małej architektury (bramki piłkarskie, trybuny, kabiny dla zawodników, kosze na odpady, piłko chwyty), montaż nawodnienia oraz naprawę nawierzchni trawiastej.
Zakres zamówienia:
- rozmieszczenie oraz montaż poszczególnych urządzeń - zdjęcia poglądowe zamieszczono w dokumentacji projektowej,
- wykonanie nawodnienia boiska, rekultywacja nawierzchni murawy boiska,
- montaż tablicy informacyjnej (regulaminu) oraz tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu, o treści uzgodnionej z Zamawiającym.

b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9C do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232120-9 - Roboty nawadniające

45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ IV
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektów małej architektury niezbędnych do zagospodarowania terenu rekreacyjnego w miejscowości Lipiny, Gmina Nowa Sól. Teren inwestycji obejmuje działkę o nr ewid. 400/4 obręb Stany-Lipiny.
a) Zakres zamówienia:
- dostawa i montaż elementów małej architektury, tj. światowid, domek dla owadów, tabliczka gatunkowa, witacz, hamak, ławostół edukacyjny, kosz na odpady,
- montaż tablicy informacyjnej (regulaminu) oraz tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu, o treści uzgodnionej z Zamawiającym.

UWAGA: Dostawa oraz nasadzenia drzew, krzewów objęte są odrębnym opracowaniem i nie stanowią przedmiotu zamówienia.

b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacja wyposażenia stanowiąca załącznik nr 9D do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, tj. do 22 września 2021 r. do godz. 11:30, wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu dotycząca wykonania części I zamówienia. Kwota zaoferowana przez Wykonawcę znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty. Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części I zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334296,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334296,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334296,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAGNER FACTORY Jerzy Wagner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730605915

7.3.4) Miejscowość: Ługi

7.3.5) Kod pocztowy: 67-106

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334296,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, tj. do 22 września 2021 r. do godz. 11:30, wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu dotycząca wykonania części III zamówienia. Kwota zaoferowana przez Wykonawcę znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty. Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części III zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, tj. do 22 września 2021 r. do godz. 11:30, wpłynęła jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu dotycząca wykonania części IV zamówienia. Kwota zaoferowana przez Wykonawcę znacząco przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty. Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części IV zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.