eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › "Czyszczenie miejsc dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w roku 2023 oraz posezonowa konserwacja brogów w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Czyszczenie miejsc dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w roku 2023 oraz posezonowa konserwacja brogów w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Hajnówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejki Leśne 12

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 683 23 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Czyszczenie miejsc dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w roku 2023 oraz posezonowa konserwacja brogów w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7a0ce11-c401-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko nr POIS.02.04.00-00-0027/18-03

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 28030,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na czyszczeniu miejsc dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w roku 2023 oraz posezonowa konserwacja brogów w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. Wymagany zakres prac:
• Usługa polegać będzie na czyszczeniu miejsc dokarmiania żubra w ilości 20 lokalizacji.
• Przekazanie stanowisk dokarmiania przeznaczonych do oczyszczania nastąpi protokolarnie (Zlecenie). Zamawiający (przedstawiciel – leśniczy) okaże lokalizację miejsc dokarmiania.
• Wykonawca może użyć sprzętu mechanicznego do czyszczenia paśniko-brogów, ale należy zwrócić szczególną uwagę na uniknięcie wszelkich uszkodzeń zabudowy oraz terenu wokół brogów.
• W ramach zamówienia należy dokonać usunięcia zarośli, niedokosów i zakrzaczeń, w miejscach przylegających do stanowisk dokarmiania.
• Usunięcie odchodów i pozostałości karmy nagromadzonych w sąsiedztwie miejsc dokarmiania.
• Wywiezieniu zebranych nieczystości poza grunty Nadleśnictwa Hajnówka oraz przeprowadzenie dezynfekcji brogów preparatem biobójczym.
• Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania urobku powstałego z oczyszczania i śmieci z powierzchni, na której wykonywana jest usługa.
Posezonowa konserwacja brogów:
• Usługa będzie polegała naprawie konstrukcji podłóg, wymiana uszkodzonych elementów (ok. 80 szt. okorowanych żerdzi), przybicie poprzecznych żerdzi uszkodzonych przez żubry, przybicie pokrycia dachowego, ewentualne uzupełnienie papy – w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
• Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprawnym sprzętem i narzędziami pomocniczymi oraz posiadał stosowne dla nich atesty.
Wykaz miejsc i lokalizacja stanowisk dokarmiania przeznaczonych do czyszczenia na terenie Nadleśnictwa Hajnówka:
L.p. Lokalizacja Opis obiektu
210Ca paśniko-bróg x1
210Ch paśniko-bróg x1
210Bs paśniko-bróg x1
211Dh paśniko-bróg x1
247Cd paśniko-bróg x2
334Da paśniko-bróg x2
334Bf punkt dokarmiania
361Bf paśniko-bróg x2
391Cc paśniko-bróg x2
391Cg paśniko-bróg x3
390Bg paśniko-bróg x1
419Ac paśniko-bróg x1
414Dg paśniko-bróg x1
441Ac paśniko-bróg x1
628Db paśniko-bróg x1
661Ba paśniko-bróg x1
694Ba paśniko-bróg x1
693Bg paśniko-bróg x1
697Ab paśniko-bróg x 2
601Cd punkt dokarmiania
Zamawiający dopuszcza zmianę ilości prac w danym asortymencie, ze względu na możliwości wystąpienia siły wyższej jakiej nie można będzie przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji prac.
Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia śmieci z powierzchni, na której wykonywana jest usługa.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania mat sorpcyjnych pochłaniających oleje i biopaliwa.
3) Wykonawca jest zobowiązany do stosowania olejów biodegradowalnych do urządzeń tnących.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn pracujących na powierzchniach leśnych w zawory odcinające, uniemożliwiające wyciek oleju w wyniku awarii systemu hydraulicznego.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia w udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Korch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432002971

7.3.3) Ulica: Witowo 28b

7.3.4) Miejscowość: Dubicze Cerkiewne

7.3.5) Kod pocztowy: 17-204

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.