eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice › Modernizacja dróg wewnętrznych w miejscowościach Jasienica Dolna, Malerzowice Wielkie, Piątkowice, Wierzbie oraz budowa drogi wewnętrznej w Lasocicach w ramach POLSKI ŁAD



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg wewnętrznych w miejscowościach Jasienica Dolna, Malerzowice Wielkie, Piątkowice, Wierzbie oraz budowa drogi wewnętrznej w Lasocicach w ramach POLSKI ŁAD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774311300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lambinowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg wewnętrznych w miejscowościach Jasienica Dolna, Malerzowice Wielkie, Piątkowice, Wierzbie oraz budowa drogi wewnętrznej w Lasocicach w ramach POLSKI ŁAD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff27ede0-e219-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032030/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg wewnętrznych w miejscowościach Jasienica Dolna, Malerzowice Wielkie, Piątkowice, Wierzbie oraz budowa drogi wewnętrznej w Lasocicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1522470,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Modernizacja/remont drogi wewnętrznej w miejscowości Jasienica Dolna

Celem realizacji zadania jest modernizacja/remont drogi wewnętrznej (droga bez nazwy) w miejscowości Jasienica Dolna . Łączna długość odcinka modernizacji/remontu drogi wynosi 219 mb. Remont drogi ma za zadanie poprawienie warunków jakości drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni. Zadanie realizowane będzie na podstawie aktualnego zgłoszenia robót budowlanych.
Opis stanu istniejącego.
Powyższa droga stanowi dojazd do zabudowań wiejskich gruntów rolnych i działek we wsi Jasienica Dolna gmina Łambinowice . Droga w stanie istniejącym wykonana jest o nawierzchni szutrowej, żwirowej utwardzona kamieniem z licznymi wybojami , zdeformowaniami. Teren w otoczeniu drogi stanową pola uprawne łąki oraz posesje mieszkalne. W związku ze zbyt małą wytrzymałością warstwy jezdnej konieczne jest zastosowanie technologii , mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno- użytkowych związanych z cechami geometrycznymi nawierzchni (szerokość, równość) oraz wzmocnieniu istniejącej podbudowy .Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na teren pasa drogowego. Droga posiada wjazd na drogę powiatową w stanie dobrym.
Stan projektowany
Przebieg projektowanej drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na planie w skali 1:500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna od istniejącej nawierzchni bitumicznej zjazdu na drogę powiatowej nr 1531 O. Trasa drogi przebiega w granicach istniejącego pasa drogowego. Zaprojektowano jezdnię o szerokości zmiennej od 3.50m do 5,00 (zgodnie z PZT ) wraz z obustronnymi poboczami.
Konstrukcja podłoża
Wzmocnienie podłoża / podbudowy
Po wykonaniu niezbędnych robót ziemnych w zakresie koryta pod w-wy konstrukcyjne wyprofilowaniu i zagęszczaniu podłoża należy wykonać w-wę podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 25 cm E2>130MPa.
Wykonanie warstw bitumicznych
Przed przystąpieniem do układania warstw bitumicznych, należy przygotować podłoże. Podłoże należy ustabilizować oczyścić z zanieczyszczeń, błota kurzu oraz wyprofilować by było równe, bez kolein. Następnie skropić podbudowę lepiszczem asfaltowym. Po skropieniu należy przystąpić do układania poszczególnych warstw asfaltowych. Grubość zgodnie z przekrojami. Zaprojektowano nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego ułożonego w dwóch warstwach w-wa wiążąca z betonu AC16 W gr.5cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
Pobocza
Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu
wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojami. Pobocza należy wykonać/ uzupełnić z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-16mm gr.8cm. Pozostałą cześć pasa drogowego należy uporządkować , wyprofilować.
Konstrukcja nawierzchnia jezdni
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-górna w-wa podbudowy z kamienia łamanego 0-31,5mm gr.25 cm
Rozwiązania wysokościowe i odwodnienie
Wytyczenie niwelety drogi należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu , korygując – profilując lokalne zawyżenia , obniżenia terenu. Początek opracowania należy powiązać wysokościowo z istn. nawierzchnią bitumiczną.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w SST. Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością. Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia. Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany (dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 196863,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Modernizacja/remont drogi wewnętrznej w miejscowości Malerzowice Wielkie
Celem realizacji zadania jest remont (modernizacja) drogi wewnętrznej (droga bez nazwy) w miejscowości Malerzowice Wielkie. Długość odcinka drogi wynosi 217,0mb. Modernizacja drogi ma za zadanie poprawienie warunków jakości drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni. Zadanie realizowane będzie na podstawie aktualnego zgłoszenia robót budowlanych.
Opis stanu istniejącego.
Powyższa droga stanowi dojazd do budynków mieszkalnych i pól we wsi Malerzowice Wielkie, gmina
Łambinowice . Droga w stanie istniejącym wykonana jest o nawierzchni szutrowej, żwirowej utwardzona kamieniem z licznymi wybojami , zdeformowaniami. W związku ze zbyt małą wytrzymałością warstwy jezdnej konieczne jest zastosowanie technologii mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno- użytkowych związanych z cechami geometrycznymi nawierzchni (szerokość, równość) oraz wzmocnieniu istniejącej podbudowy .Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na teren pasa drogowego.
Stan projektowany
Przebieg projektowanej drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na planie w skali
1: 500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna od istniejącej nawierzchni bitumicznej zjazdu
do drogi wewnętrznej. Trasa drogi przebiega w granicach istniejącego pasa drogowego. Zaprojektowano jezdnię o szerokości zmiennej 3.0m wraz z obustronnymi poboczami szerokości zmiennej do granicy pasa drogowego.
Podstawowe parametry techniczne
 klasa drogi D
 kategoria ruchu KR1
 szer. jezdni 3,0m
 długość odcinka L=217mb
 spadki poprzeczne jezdni 2,0%
 szerokość poboczy z kamienia do granicy pasa drogowego
 spadki poprzeczne pobocza 6,0%
 rodzaj nawierzchni jezdni beton asfaltowy
KONSTRUKCJA DROGI
Na powyższym odcinku zaprojektowano korytowanie istn. nawierzchni drogi zgodnie z przekrojami i profilem podłużnym i wykonaniu nowej podbudowy drogi z kamienia łamanego w dwóch warstwach. Przewiduje się rozbiórkę istniejącego jednolitego materiału kamiennego który docelowo należy wykorzystać na dolną w-wę podbudowy gr.20cm. Ze względni na zróżnicowaną grubość oraz frakcję istn. materiał kamienny z korytowania należy doziarnić nowym kamieniem łamanym 0-63mm .
W kosztorysie założono 50% doziarnienia nowym kruszywem.
Po wykonaniu dolnej w-wy podbudowy należy wykonać górną w-wę podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 20cm E2>130MPa.
WYKONANIE WARSTW BITUMICZNYCH
Przed przystąpieniem do układania warstw bitumicznych, należy przygotować podłoże. Podłoże należy ustabilizować oczyścić z zanieczyszczeń, błota kurzu oraz wyprofilować by było równe, bez kolein. Następnie skropić podbudowę lepiszczem asfaltowym. Po skropieniu należy przystąpić do układania poszczególnych warstw asfaltowych. Grubość zgodnie z przekrojami. Zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego ułożonego w dwóch warstwach w-wa wiążąca z betonu AC16 W gr.5cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S GR.4cm
POBOCZA
Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu
wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojem. Pobocza należy wykonać/ uzupełnić z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-16mm gr.10cm
Konstrukcja nawierzchnia jezdni
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-górna w-wa podbudowy z kamienia łamanego 0-31,5mm gr.20cm
- dolna w-wa podbudowy z jednolitego materiału kamiennego z rozbiórki istn. nawierzchni gr.20cm
(założono uzupenienie doziarnienie 50% nowym kamieniem 0-63mm wymieszanie 50% istniejącym)
Rozwiązania wysokościowe i odwodnienie
Wytyczenie niwelety drogi należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu , korygując –
profilując lokalne zawyżenia , obniżenia terenu. Początek opracowania należy powiązać wysokościowo z istn. nawierzchnią bitumiczną zjazdu do DP.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w SST.
Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością. Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia. Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany (dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 236847,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Modernizacja/remont drogi wewnętrznej w miejscowości Malerzowice Wielkie - bloki
Celem realizacji zadania jest remont (modernizacja) drogi wewnętrznej (droga bez nazwy) w miejscowości Malerzowice Wielkie. Długość odcinka drogi wynosi 125,50mb. Modernizacja drogi ma za zadanie poprawienie warunków jakości drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni. Zadanie realizowane będzie na podstawie aktualnego zgłoszenia robót budowlanych.
Opis stanu istniejącego.
Powyższa droga stanowi dojazd do bloków mieszkalnych we wsi Malerzowice Wielkie, gmina Łambinowice . Droga w stanie istniejącym wykonana jest o nawierzchni szutrowej, żwirowej utwardzona kamieniem z licznymi wybojami , zdeformowaniami . Teren w otoczeniu drogi stanową
bloki mieszkalne. W związku ze zbyt małą wytrzymałością warstwy jezdnej konieczne jest zastosowanie technologii mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno- użytkowych związanych z cechami geometrycznymi nawierzchni (szerokość, równość) oraz wzmocnieniu istniejącej podbudowy .Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na teren pasa drogowego. Droga posiada wjazd do drogi powiatowej 1535 O. Zjazd do drogi powiatowej nie jest objęty remontem.
Stan projektowany
Przebieg projektowanej drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na planie w skali
1: 500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna od istniejącej nawierzchni bitumicznej zjazdu
do drogi powiatowej 1535 O(zjazd nie wchodzi w zakres zadania). Trasa drogi przebiega w granicach
istniejącego pasa drogowego. Zaprojektowano jezdnię o szerokości zmiennej 3.00-3.50m (zgodnie z
planem zagospodarowania) wraz z obustronnymi poboczami szerokości 0. 50 m.
Podstawowe parametry techniczne
 klasa drogi D
 kategoria ruchu KR1
 szer. jezdni 2,50-4,0m
 długość odcinka L=142mb
 spadki poprzeczne jezdni 2,0%
 szerokość poboczy z kamienia 0,50m
 spadki poprzeczne pobocza 6,0%
 rodzaj nawierzchni jezdni beton asfaltowy
WJAZD DO DROGI POWIATOWEJ
Wjazd do drogi powiatowej posiada nawierzchnie bitumiczną. Nawierzchnię projektowanej drogi należy powiązać wysokościowo ze zjazdem istniejącym. Styk nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić taśmą do robót bitumicznych.
KONSTRUKCJA DROGI
Na powyższym odcinku zaprojektowano korytowanie istn. nawierzchni drogi zgodnie z przekrojami i profilem podłużnym i wykonaniu nowej podbudowy drogi z kamienia łamanego w dwóch warstwach. Przewiduje się rozbiórkę istniejącego jednolitego materiału kamiennego który docelowo należy wykorzystać na dolną w-wę podbudowy gr.20cm. Ze względni na zróżnicowaną grubość oraz frakcję istn. materiał kamienny z korytowania należy doziarnić nowym kamieniem łamanym 0-63mm .
W kosztorysie założono 50% doziarnienia nowym kruszywem.
Po wykonaniu dolnej w-wy podbudowy należy wykonać górną w-wę podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 20cm E2>130MPa.
WYKONANIE WARSTW BITUMICZNYCH
Przed przystąpieniem do układania warstw bitumicznych, należy przygotować podłoże. Podłoże należy ustabilizować oczyścić z zanieczyszczeń, błota kurzu oraz wyprofilować by było równe, bez kolein. Następnie skropić podbudowę lepiszczem asfaltowym. Po skropieniu należy przystąpić do układania poszczególnych warstw asfaltowych. Grubość zgodnie z przekrojami. Zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego ułożonego w dwóch warstwach w-wa wiążąca z betonu AC16 W gr.5cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S GR.4cm
POBOCZA
Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu
wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojami. Pobocza należy wykonać/ uzupełnić z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-16mm gr.10cm
Konstrukcja nawierzchnia jezdni
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-górna w-wa podbudowy z kamienia łamanego 0-31,5mm gr.20cm
- dolna w-wa podbudowy z jednolitego materiału kamiennego z rozbiórki istn. nawierzchni gr.20cm
(założono uzupenienie doziarnienie 50% nowym kamieniem 0-63mm wymieszanie 50% istniejącym)
Rozwiązania wysokościowe i odwodnienie
Wytyczenie niwelety drogi należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu , korygując –
profilując lokalne zawyżenia , obniżenia terenu. Początek opracowania należy powiązać wysokościowo z istn. nawierzchnią bitumiczną zjazdu do DP.
Docelowe oznakowanie
W ramach zadania zaprojektowano oznakowanie informacyjne w postaci znaków D46 ,, Droga
wewnętrzna , D47 Koniec drogi wewnętrznej.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w SST.
Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością.
Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia. Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany (dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 140787,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Modernizacja/remont drogi wewnętrznej w miejscowości Piątkowice
Celem realizacji zadania jest modernizacja (remont) drogi wewnętrznej (droga bez nazwy) w miejscowości Piątkowice. Długość odcinka drogi wynosi 142mb. Modernizacja drogi ma za zadanie poprawienie warunków jakości drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni. Zadanie realizowane będzie na podstawie aktualnego zgłoszenia robót budowlanych.
Opis stanu istniejącego.
Powyższa droga stanowi dojazd do zabudowań wiejskich gruntów rolnych i działek we wsi Piątkowice gmina Łambinowice . Droga w stanie istniejącym wykonana jest o nawierzchni szutrowej, żwirowej utwardzona kamieniem z licznymi wybojami , zdeformowaniami . Teren w otoczeniu drogi stanową pola uprawne, łąki oraz posesje mieszkalne. W związku ze zbyt małą wytrzymałością warstwy jezdnej konieczne jest zastosowanie technologii , mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno-użytkowych związanych z cechami geometrycznymi nawierzchni (szerokość, równość) oraz wzmocnieniu istniejącej podbudowy .Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na teren pasa drogowego. Droga posiada włączenie – wjazd do drogi wojewódzkiej nr 406. Zjazd do drogi wojewódzkiej nie jest objęty modernizacją.
Stan projektowany
Przebieg projektowanej drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na planie w skali 1: 500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna od istniejącej nawierzchni bitumicznej zjazdu do drogi wojewódzkiej nr 406 (zjazd nie wchodzi w zakres zadania). Trasa drogi przebiega w granicach istniejącego pasa drogowego. Zaprojektowano jezdnię o szerokości zmiennej 3.00-3.50m (zgodnie z planem zagospodarowania) wraz z obustronnymi poboczami szerokości 0. 50 m.
Podstawowe parametry techniczne
 klasa drogi D
 kategoria ruchu KR1
 szer. jezdni 3.00-3.50m
 długość odcinka L=142mb
 spadki poprzeczne jezdni 2,0%
 szerokość poboczy z kamienia 0,50m
 spadki poprzeczne pobocza 6,0%
 rodzaj nawierzchni jezdni beton asfaltowy

WJAZD DO DROGI WOJEWÓDZKIEJ
Wjazd do drogi wojewódzkiej posiada nawierzchnie bitumiczną. Nawierzchnię projektowanej drogi należy powiązać wysokościowo ze zjazdem istniejącym. Styk nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić taśmą do robót bitumicznych.
KONSTRUKCJA DROGI
Na powyższym odcinku zaprojektowano korytowanie istn. nawierzchni drogi zgodnie z przekrojami i profilem podłużnym i wykonaniu nowej podbudowy drogi z kamienia łamanego w dwóch warstwach. Przewiduje się rozbiórkę istniejącego jednolitego materiału kamiennego który docelowo należy wykorzystać na dolną w-wę podbudowy gr.20cm. Ze względni na zróżnicowaną grubość oraz frakcję istn. materiał kamienny z korytowania należy doziarnić nowym kamieniem łamanym 0-63mm . W kosztorysie założono 50% doziarnienia nowym kruszywem. Po wykonaniu dolnej w-wy podbudowy należy wykonać górną w-wę podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 20cm E2>130MPa.
WYKONANIE WARSTW BITUMICZNYCH
Przed przystąpieniem do układania warstw bitumicznych, należy przygotować podłoże. Podłoże należy ustabilizować oczyścić z zanieczyszczeń, błota kurzu oraz wyprofilować by było równe, bez kolein. Następnie skropić podbudowę lepiszczem asfaltowym. Po skropieniu należy przystąpić do układania poszczególnych warstw asfaltowych. Grubość zgodnie z przekrojami.
Zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego ułożonego w dwóch warstwach w-wa wiążąca z betonu AC16 W gr.5cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S GR.4cm
POBOCZA
Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojami. Pobocza należy wykonać/ uzupełnić z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-31.5mm gr.15cm
Konstrukcja nawierzchnia jezdni
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-górna w-wa podbudowy z kamienia łamanego 0-31,5mm gr.20cm
- dolna w-wa podbudowy z jednolitego materiału kamiennego z rozbiórki istn. nawierzchni gr.20cm (założono uzupenienie doziarnienie 50% nowym kamieniem 0-63mm wymieszanie 50% istniejącym)
Rozwiązania wysokościowe i odwodnienie Wytyczenie niwelety drogi należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu , korygując – profilując lokalne zawyżenia , obniżenia terenu. Początek opracowania należy powiązać wysokościowo z istn. nawierzchnią bitumiczną zjazdu do DW
Docelowe oznakowanie
W ramach zadania zaprojektowano oznakowanie informacyjne w postaci znaków D46 ,, Droga wewnętrzna , D47 Koniec drogi wewnętrznej ze znakiem B20 ,, Stop’’.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w SST. Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością. Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia. Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany (dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 183451,99 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Modernizacja/remont drogi wewnętrznej w miejscowości Wierzbie
Celem niniejszego zadania jest modernizacja/remont drogi wewnętrznej (droga bez nazwy) w miejscowości Wierzbie . Łączna długość odcinka modernizacji/remontu drogi wynosi 293mb w tym (odcinek A-B l=185m, odcinek C-D L=108mb). Remont drogi ma za zadanie poprawienie warunków jakości drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni. Zadanie realizowane będzie na podstawie aktualnego zgłoszenia robót budowlanych.
Opis stanu istniejącego.
Powyższa droga stanowi dojazd do zabudowań wiejskich gruntów rolnych i działek we wsi Wierzbie gmina Łambinowice . Droga w stanie istniejącym wykonana jest o nawierzchni szutrowej, żwirowej utwardzona kamieniem z licznymi wybojami , zdeformowaniami . Teren w otoczeniu drogi stanową pola uprawne łąki oraz posesje mieszkalne. W związku ze zbyt małą wytrzymałością warstwy jezdnej konieczne jest zastosowanie technologii , mającej na celu poprawienie warunków funkcjonalno- użytkowych związanych z cechami geometrycznymi nawierzchni (szerokość, równość) oraz wzmocnieniu istniejącej podbudowy .Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na teren pasa drogowego. Droga posiada wjazd do drogi powiatowej 1533 O.
Stan projektowany
Przebieg projektowanej drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na planie w skali 1: 500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna od istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1533 O. Trasa drogi przebiega w granicach istniejącego pasa drogowego. Zaprojektowano jezdnię o szerokości zmiennej 3.50m (zgodnie z planem zagospodarowania) wraz z obustronnymi poboczami szerokości 0.75 m.
Podstawowe parametry techniczne
 klasa drogi D
 kategoria ruchu KR1
 szer. jezdni 3.50m
 długość odcinka A-B L=185mb
 długość odcinka C-D L=108mb
 spadki poprzeczne jezdni 2,0%
 szerokość poboczy z kamienia 0,75m
lokalnie do granicy działki drogowej lub ogrodzenia
 spadki poprzeczne pobocza 6,0%
 rodzaj nawierzchni jezdni beton asfaltowy
Zjazdy z drogi powiatowej nr 1533 o na działki 332 i 405.
Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna się na krawędzi drogi powiatowej 1533 O. Połączenie
nowej nawierzchni projektowanej drogi z jezdnią drogi powiatowej należy wykonać za pomocą łuków kołowych o różnych promieniach R=5,0m oraz R=9,0m zgodnie z PZT. Styk nowej nawierzchni z starą z nową uszczelnić za pomocą taśmy uszczelniającej do robót bitumicznych. Po wykonaniu robót bitumicznych wjazdu należy uzupełnić na szerokości 0,75m pobocze z kruszywa łamanego . Konstrukcja włączenia drogi gminnej analogiczna jak konstrukcja drogi zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym. Zjazd z drogi powiatowej 1533 O na działki 332 i 405 został uzgodniony w Zarządzie Powiatu w Nysie uzgodnienie z dnia 05.04.2022r decyzją Nr.DR.7130.2.22.2022.ŁN.
Przepust
Projekt zakłada wymianę istniejącego przepustu o tych samych parametrach co istniejący w ciągu rowu istniejącego zlokalizowanego w pasie drogi powiatowej. Zaprojektowano rozbiórkę istniejącego przepustu . Nowy przepust fi 400 należy wykonać z rur z polipropylenu o SN 8. Rury przepustu należy ułożyć na podsypce z pospółki gr.15cm Obsypię przepustu należy wykonać pospółką lub piaskiem i układać jednocześnie z obu stron przepustu, warstwami o jednakowej grubości z jednoczesnym zagęszczaniem. Wilgotność zasypki w czasie zagęszczania powinna odpowiadać hormonowej wilgotności optymalnej. Wlot i wylot przepustu należy ściąć pod kątem 45stopni i należy obrukować kostką kamienną 8x11cm na podbudowie betonowej. Dodatkowo należy umocnić dno i skarpy rowu w obrębie wlotu/wylotu płyta ażurową 60x40x8cm na długości min 1,0m. Spadek rowu dostosować do spadku rowu istniejącego.

Konstrukcja drogi Wzmocnienie podłoża /wykonanie podbudowy
Po wykonaniu niezbędnych robót ziemnych w zakresie koryta pod w-wy konstrukcyjne wyprofilowaniu i zagęszczaniu podłoża należy wykonać w-wę ulepszonego podłoża z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym Rm=2.5MPa gr.20cm ( stabilizacja na miejscu wraz z doziarnieniem pospółką (50% materiał istn. Podłoże gruntowe; 50% materiał doziarniający /pospółka z dowozu). Po wykonaniu w-wy ulepszonego podłoża należy wykonać w-wę podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego 0-31,5mm gr. 20cm E2>130MPa. Lokalnie zgodnie z planem zagospodarowania terenu należy wykonać nasyp z gruntu niewysadzinowego pospółki gr. średnia 50cm , szer. średnia 3.50m
Wykonanie warstw bitumicznych
Przed przystąpieniem do układania warstw bitumicznych, należy przygotować podłoże. Podłoże należy ustabilizować oczyścić z zanieczyszczeń, błota kurzu oraz wyprofilować by było równe, bez kolein. Następnie skropić podbudowę lepiszczem asfaltowym. Po skropieniu należy przystąpić do układania poszczególnych warstw asfaltowych. Grubość zgodnie z przekrojami. Zaprojektowano nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego ułożonego w dwóch warstwach w-wa wiążąca z betonu AC16 W gr.5cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
Pobocza
Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu
wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojami. Pobocza należy wykonać/ uzupełnić z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-16mm gr.8cm. Pozostałą cześć pasa drogowego należy uporządkować , wyprofilować.
Konstrukcja nawierzchnia jezdni
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.5cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-górna w-wa podbudowy z kamienia łamanego 0-31,5mm gr.20cm
- w-wa podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym
o Rm>2.5MPa (stabilizacja metodą na miejscu ) gr.20cm
(50% materiał istn. podłoże gruntowe; 50% materiał doziarniający /pospółka z dowozu)
Rozwiązania wysokościowe i odwodnienie
Wytyczenie niwelety drogi należy dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu , korygując –
profilując lokalne zawyżenia , obniżenia terenu. Początek opracowania należy powiązać wysokościowo z istn. nawierzchnią bitumiczną.
Docelowe oznakowanie
W ramach zadania zaprojektowano oznakowanie informacyjne w postaci znaków D46 ,, Droga
wewnętrzna, D47 Koniec drogi wewnętrznej ze znakiem B20 ,, Stop’’.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w SST. Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością. Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia. Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany (dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 408128,18 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lasocice

Celem niniejszego zadania jest zamierzenie budowlane polegające na budowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Lasocice. Długość odcinka budowanej drogi docelowo o nawierzchni z betonu asfaltowego wynosi L=697. Budowa drogi ma za zadanie poprawienie warunków funkcjonalno - użytkowych oraz usprawnianie komunikacji, dojazdu do gruntów rolnych. Zadanie realizowane będzie na podstawie aktualnego pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Nyskiego.
Określenie istniejącego stanu zagospodarowania terenu
Powyższa droga stanowi dojazd do gruntów rolnych w m. Lasocice. Początek opracowania rozpoczyna się na krawędzi z drogą powiatową nr 1537 O. W stanie istniejącym droga posiada nawierzchnię gruntowo – szutrową utwardzoną w sposób niekontrolowany, żwirem, kamieniem, okruchami cegły. Droga nie posiada wymaganych min parametrów nośności, w związku z czym w okresie opadów tworzą się zastoiska wody oraz dziury. Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy na tereny pasa drogowego a następnie do rowów melioracyjnych.
Warunki gruntowo – wodne
W wyniku wykonanych badań geotechnicznych w podłożu gruntowym stwierdzono, że bezpośrednio pod gruntem nasypowym niekontrolowanym gr. od 60-80cm zalegają grunty rodzime spoiste wysadzinowe G3.
Kategoria geotechniczna
Przeprowadzane badanie geotechnicznie kwalifikuje podłoże jako proste zaliczane do pierwszej kategorii geotechnicznej.
Istniejący stan zagospodarowania działki lub terenu z opisem projektowanych zmian, w tym rozbiórek obiektów i obiektów przeznaczonych do dalszego użytkowania:
Przedmiotowa działka jest niezabudowana. Teren działki stanowi pas drogowy o zróżnicowanej nawierzchni. Cześć działki utwardzona kamieniem łamanym. Pozostała cześć utwardzona stanowi zieleń niska w otoczeniu gruntów rolnych.
Informacja o obiektach przeznaczonych do rozbiórki:
Nie dotyczy – brak obiektów do rozbiórki.
3 . Projektowane zagospodarowanie terenu
Przebieg zagospodarowania terenu dla budowy drogi przedstawiono na kopii mapy do celów projektowych na planie w skali 1: 500. Początek opracowania km 0+000.00 rozpoczyna od krawędzi drogi powiatowej 1537 O.
Urządzania budowlane związane z obiektami budowlanymi
W ramach zadania projektuje się budowę drogi – obiektu liniowego docelowo o nawierzchni twardej ulepszonej z betonu asfaltowego wraz infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z odrębnymi przepisami, mającej na celu poprawę warunków użytkowania i bezpieczeństwa .
Sposób odprowadzania ścieków
Wody opadowe z jezdni odprowadzane są w sposób powierzchniowy na teren pasa drogowego. Budowa drogi nie wpłynie na zmianę odwodnienia terenu przyległego.
Układ komunikacyjny
Istniejący układ komunikacyjny pozostaje bez zmian.
Sposób dostępu do drogi publicznej
Droga wewnętrzna posiada dostęp do drogi publicznej DP 1537 O poprzez wjazd istniejący. W ramach budowy projektuje się wykonanie nowej nawierzchni zjazdu do drogi publicznej o szer.4.50m . Zjazd zostanie wykonany o nawierzchni i konstrukcji analogicznej jak budowana droga wewnętrzna. Połączenie nawierzchni drogi powiatowej z drogą wewnętrzną należy wykonać za pomocą łuków kołowych o promieniach R9.00m . Projekt zjazdu stanowi odrębne opracowanie i uzgodnienie z ZDP Nysa
Parametry techniczne sieci i uzbrojenia terenu
W obszarze działek znajdują się następujące uzbrojenie terenu:
- sieć kanalizacji sanitarnej ks200
- sieć wodociągowa wo40
- sieć kanalizacji deszczowej kd400
- kabel energetyczny en
Ukształtowanie terenu, układ zieleni
Teren działki położony jest na terenie płaskim. Teren pokryty roślinnością niską w otoczeniu pól. Realizacja inwestycji nie wpłynie na zmianę ukształtowania terenu. Budowa drogi będzie realizowana po rzędnych terenu istniejącego +-20cm w celu wyprofilowania nierówności . Teren w otoczeniu drogi, układ zieleni w zakresie niezbędnym zostanie uporządkowany oraz zagospodarowany w sposób nie gorszy niż jest to w stanie istniejącym.
4 . Podstawowe parametry techniczne – zestawienie
 klasa drogi wewnętrzna dojazdowa
 długość drogi 697m
 kategoria ruchu KR1
 szerokość jezdni -wjazdu 3.00- 4.50 (5 w miejscu mijanki)
 spadki poprzeczne jezdni 2,0%
 szerokość poboczy z kamienia 0,50m
 spadki poprzeczne pobocza 6,0%
 rodzaj nawierzchni jezdni beton asfaltowy
 odwodnienie powierzchniowe
 pow. drogi o naw. bitum ok 2750m2
5. Wykonanie konstrukcji drogi
Roboty ziemne i przygotowanie terenu.
W ramach zadania projektuje się korytowanie pod nową konstrukcję drogi. Roboty ziemne prowadzić do głębokości zgodnej dokumentacją projektową i projektowaną niweletą . Roboty ziemne w obrębie istniejącej infrastruktury podziemnej wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności.
Podbudowa pomocnicza
Po wykonaniu niezbędnych robót ziemnych należy wyprofilować podłoże pod projektowaną niweletę drogi. Po wyprofilowaniu należy wzmocnić istniejące podłoże gruntowe . Wzmocnienie podłoża należy wykonać poprzez wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm>2.5MPa o gr.20cm. Stabilizację wykonać metodą na miejscu (założono 50% grunt istniejący ; 50% materiał dowieziony doziarniający :pospółka}
Podbudowa pomocnicza
Po wzmocnieniu dolnych warstw konstrukcji uzyskaniu wymaganej nośności na powierzchni dolnych warstw konstrukcyjnych E2>80MPa należy przystąpić do wykonania podbudowy zasadniczej z kamienia o łącznej gr. 20 cm. Po wykonaniu i wyprofilowaniu i zagęszczeniu podbudowy należy uzyskać nośność w-wy podbudowy zasadniczej E2>120MPa.
Wykonanie nawierzchni twardej ulepszonej z betonu asfaltowego
Przed przystąpieniem do układania warstw bitumicznych, należy przygotować podłoże. Podłoże należy ustabilizować oczyścić z zanieczyszczeń, błota kurzu oraz wyprofilować by było równe, bez kolein. Następnie skropić podbudowę lepiszczem asfaltowym. Po skropieniu należy przystąpić do układania poszczególnych warstw asfaltowych. Grubość zgodnie z przekrojami. Zaprojektowano nawierzchnię z betonu asfaltowego ułożonego w dwóch warstwach w-wa wiążąca z betonu AC16 W gr.4cm + warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S GR.4cm
Konstrukcja nawierzchnia jezdni
-w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
-w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.4cm
-skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową -
górna w-wa podbudowy z kamienia łamanego 0-31,5mm gr.20cm
-w-wa podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym o Rm>2,5MPa (stabilizacja metodą na miejscu ) gr.20cm (50% materiał istn. podłoże gruntowe; 50% materiał dowieziony pospółka)
Pobocza
Po zakończonych pracach bitumicznych należy uzupełnić warstwę kamienia na poboczach do poziomu
wykonanych warstw bitumicznych zgodnie z przekrojami. Pobocza należy wykonać/ uzupełnić z kamienia łamanego 0-16mm gr.8cm o szer. 0.50m Pozostałą cześć pasa drogowego należy uporządkować , wyprofilować i zahumusować.
Zjazdy
Zaprojektowano wykonanie nawierzchni zjazdów indywidualnych na działki zabudowane, użytkowane. Zjazdy należy wykonać o nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm, ograniczenie zjazdu z obrzeża betonowego wtopionego 8x30x100. Zjazdy na działki rolne utwardzić kamieniem łamanym 0-31.5mm. gr.20cm. Zjazdy zaznaczone na planie zagospodarowania.
Rozwiązania wysokościowe i odwodnienie
Woda opadowa z powierzchni drogi odprowadzona będzie w kierunku od drogi powiatowej na teren gruntów rolnych ,a następnie poprzez spadki naturalne w kierunku rowów melioracyjnych. Budowa drogi nie zmieni sposobu odwodniania terenu oraz drogi.
Docelowe oznakowanie
W związku z budową drogi a początku drogi wewnętrznej należy ustawić znaki informacyjne D46 oraz D47.
Postanowienia końcowe.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kontroli jakości robót określonych w SST.
Roboty w obrębie istniejącego uzbrojenia prowadzić należy ręcznie ze szczególną ostrożnością. Przed oddaniem drogi do ruchu wyregulować należy wszelkie istniejące studnie, zasuwy i inne elementu uzbrojenia. Na wykonawcy spoczywa również obowiązek wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót. Wszelkie zmiany (dotyczące wykonania robót , doboru rodzaju i ilości materiałów oraz obmiaru robót), które mają znaczący wpływ na jakość wykonanej nawierzchni i na wartość kosztorysową , należy przed przystąpieniem do robót uzgodnić z Inspektorem Nadzoru.
Roboty towarzyszące związane z infrastrukturą podziemną
Przed rozpoczęciem robót ziemnych należy wykonać przekopy kontrolne celem zlokalizowania istniejących kabli elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych. Wszystkie napotkane przewody podziemne na trasie wykonywanych wykopów, krzyżujące się lub biegnące równolegle z wykopem należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem , a w razie potrzeby podwiesić w sposób zapewniający ich eksploatację. W miejscach kolizji z rurami wodociągowymi, kablami energetycznymi i przewodami telefonicznymi oraz w ich pobliżu wykopy należy wykonywać ręcznie z zachowaniem należytego bezpieczeństwa. W miejscach skrzyżowań kanalizacji z kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi na kable należy nałożyć przepusty dwudzielne z rur PVC (AROT). Przy zasypywaniu wykopów, na trasie przebiegu kabla należy ułożyć folię ostrzegawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 706560,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174722,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197023,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174722,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Biela Przedsiębiorstwo Budowlane Biel-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532270465

7.3.3) Ulica: Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174722,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172493,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172493,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172493,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Biela Przedsiębiorstwo Budowlane Biel-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532270465

7.3.3) Ulica: Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172493,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112447,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183489,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112447,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Biela Przedsiębiorstwo Budowlane Biel-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532270465

7.3.3) Ulica: Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112447,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147647,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161377,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147647,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Biela Przedsiębiorstwo Budowlane Biel-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532270465

7.3.3) Ulica: Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147647,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356433,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396159,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356433,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Biela Przedsiębiorstwo Budowlane Biel-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532270465

7.3.3) Ulica: Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356433,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 675916,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820456,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675916,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Biela Przedsiębiorstwo Budowlane Biel-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532270465

7.3.3) Ulica: Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675916,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.