eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup usług serwisowych w dwóch zadaniach częściowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usług serwisowych w dwóch zadaniach częściowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 21/23

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422726806

1.5.8.) Numer faksu: 422726801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@log.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług serwisowych w dwóch zadaniach częściowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dede2e64-07f8-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036013/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zakup usług serwisowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania w dwóch zadaniach częściowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx; https://miniportal.uzp.gov.pl; przetargi@log.lodz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu miniPortalu (
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP-u http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?
nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=LOG oraz poczty elektronicznej
przetargi@log.lodz.pl
2. MiniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?
nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=LOG służą wyłącznie do składania/ wycofywania
i zmiany ofert. Wszelka pozostała korespondencja przekazywana będzie za pomocą poczty
elektronicznej.
3.Zamawiający dopuszcza format danych przesyłanych pocztą elektroniczną określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), np: .pdf,
.doc, .docx, xls, .xlsx, .rtf, .txt, .odt, .ods, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .png. Do kompresji dokumentów
Zamawiający dopuszcza formaty .zip, 7z. Pliki przesyłane pocztą elektroniczną nie mogą być
zabezpieczone hasłem lub zaszyfrowane Rozmiar pojedynczej wiadomości przesyłanej pocztą elektroniczną nie może przekroczyć 15 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź;
 sprawy/pytania do Inspektora ochrony danych osobowych w Łódzkim Ośrodku Geodezji prosimy kierować na adres e-mail: iod@log.lodz.pl, tel.: 042 272 68 96;
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p/n: „zakup usług serwisowych w dwóch zadaniach częściowych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego i oprogramowania”’, nr sprawy OAZP.2610/28/2022 prowadzonego w trybie podstawowym.
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 19 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i dochodzenia roszczeń oraz przez okres wynikający wprost z przepisów prawa (np. prawa podatkowego).
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. …”

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jw. zapisano w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OAZP.2610/28/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 73414,63 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 1
1.Usługi serwisowe dla ploterów OCE: CW650, CW500
Zakup usług serwisowych gwarancyjnych producenta na niżej wymieniony sprzęt w zakresie:
• usługa świadczona będzie 5 dni roboczych w tygodniu w godzinach 8-17.
• czas reakcji serwisu: NBD
• Wykonawca musi posiadać certyfikat ISO 9001
• CW 650 SN: 1426 + skaner Czas wykonania serwisu 01.08.2022 – 31.07.2023
• CW 500 SN: 497203761 + Czas wykonania serwisu 01.08.2022 – 31.07.2023
2. W ramach Usługi serwisowej technicznej świadczonej przez Wykonawcę, Zamawiający będzie miał prawo do:
a. bezpłatnej dostawy tonera dla urządzeń OCE CW650 oraz OCE CW500;
b. dla OCE CW650 SN: 1426 bezpłatnej wymiany wszystkich uszkodzonych części niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzenia (bez limitu);
c. dla OCE CW500 SN: 497203761 bezpłatnej wymiany wszystkich uszkodzonych części niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzenia (bez limitu);
d. przeglądów serwisowych co 6 miesięcy eksploatacji urządzeń, o których mowa w § 1;
e. bezpłatnej regulacji urządzeń, o których mowa w § 1 w celu utrzymania wysokiej i stałej jakości wydruków i kopii;
f. bezpłatnej aktualizacji oprogramowania firmowane serwisowanych urządzeń, o których mowa w § 1;
g. bezpłatnych dojazdów inżyniera serwisu;
h. serwis zawiera koszt 300 jednostek / miesiąc;
i. koszt każdej dodatkowej jednostki miesięcznie będzie płatny dodatkowo;
j. wycenę jednostki zużycia tonera należy dokonać przy założeniu, że 1 jednostka odpowiada 1 gramowi tonera z tolerancją ± 10% jednego grama. Jednostki zużycia tonera będą określane na podstawie liczników wszystkich urządzeń.

4.2.5.) Wartość części: 33414,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-08-01 do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa bezpłatna asysta techniczna

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie częściowe nr 2*
OSCAN – 12 miesięczny pakiet serwisowy. Licencja nr 1/9511-092/2011. • Okres od 01.11.2022r. do 31.10.2023r.
1. W ramach Usługi asysty technicznej świadczonej przez Wykonawcę, Zamawiający będzie miał prawo do:
a) otrzymywania aktualizacji Oprogramowania;
b) otrzymywania nowych wersji Oprogramowania i udoskonaleń do wersji bieżących Oprogramowania (otrzymywanie nowych edycji Oprogramowania, wydań uzupełniających, poprawek programistycznych) wraz z licencjami bez dodatkowych opłat licencyjnych. Zamawiający uzyskuje prawo do nieodpłatnego zainstalowania, uruchamiania, przechowywania i korzystania z aktualizacji Oprogramowania, w ilościach zgodnych z licencjami określonymi w § 1 ust. 3 Umowy;
c) przeniesienia Oprogramowania, w tym jego aktualizacji, na inną platformę systemową wspieraną przez Producenta Oprogramowania oraz wsparcia technicznego Zamawiającego w tym zakresie;
d) Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze USTERKA 7 dni roboczych
e) Gwarantowanego czasu usunięcia błędu o charakterze AWARIA 3 dni robocze
f) Dostępu do telefonicznych konsultacji
g) Pakiet godzin konsultacji w ramach SUPPORTU 40 godzin
h) Pakiet godzin programistycznych w ramach SUPPORTU 40 godzin.

4.2.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-01 do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa bezpłatna asysta techniczna

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i pkt 7, pkt 8, pkt 10 ustawy Pzp;oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835).
2) spełniają następujące warunki dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli:
1.4.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zadaniu częściowym nr 1 - co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi serwisowej sprzętu plotującego o wartości 25000,00PLN brutto; w zadaniu częściowym nr 2 co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi serwisowej do oprogramowań informatycznych i o wartości brutto 20000zł., wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale VI SWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Wymagania dodatkowe:
Zadanie częściowe nr 1
1.4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument producenta sprzętu OCE/Canon objętego niniejszym zamówieniem.
Zadanie częściowe nr 2
1.4.3 W postępowaniu mogą wziąć udział Autoryzowani Dystrybutorzy oprogramowania; OPGK OSCAN W celu potwierdzenia, że oferowane usługi w zadaniu częściowym nr 2 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; OPGK OSCAN lub równoważny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – jeśli Wykonawca nie wskaże w
Oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ, w którym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy;
2) dokumentu dotyczącego podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w 8.2 ppkt pkt 1) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, w zakresie w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zadaniu częściowym nr 1 - co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi serwisowej sprzętu plotującego o wartości 25000,00PLN brutto; w zadaniu częściowym nr 2 co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi serwisowej do oprogramowań informatycznych i o wartości brutto 20000zł., wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale VI SWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 8.2 2) lit a) powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o którym mowa powyżej (przedstawić pisemne uzasadnienie). W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) dokumentu dotyczącego podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w 8.2 ppkt pkt 1) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby,
W przypadku, gdy w przedstawionych na potwierdzenie spełnienia warunków dokumentach wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych NBP nie opublikował średnich kursów walut należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie kurs NBP.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zadanie częściowe nr 1
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument producenta sprzętu OCE/Canon objętego niniejszym zamówieniem.
Zadanie częściowe nr 2
W postępowaniu mogą wziąć udział Autoryzowani Dystrybutorzy oprogramowania; OPGK OSCAN W celu potwierdzenia, że oferowane usługi w zadaniu częściowym nr 2 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; OPGK OSCAN lub równoważny.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zadanie częściowe nr 1.
W przypadku zaoferowania usług równoważnych do obowiązków Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane warunki i zakres usługi serwisu i konserwacji nie są gorsze niż zamawiane w specyfikacji przez Zamawiającego zadanie częściowe nr 1. Na dowód powyższego Wykonawca załączy do oferty dokument (oświadczenie) wystawiony przez producenta OCE/Canon potwierdzający zgodność zaoferowanych usług równoważnych z produktem wymienionym w SWZ tak, aby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących równoważności oraz uznać zaproponowane rozwiązania za równoważne.
Zadanie częściowe nr 2
W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych do obowiązków Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane warunki i zakres usługi asysty technicznej producenta i konserwacji nie jest gorsza niż zamawiane w specyfikacji przez Zamawiającego zadanie częściowe nr 2. Na dowód powyższego Wykonawca załączy do oferty dokument (oświadczenie) wystawiony przez producenta oprogramowania potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ tak, aby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących równoważności oraz uznać zaproponowane rozwiązania za równoważne.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta Wykonawcy musi zawierać:
1. Formularz ofertowy – podpisany zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.-11.10 SWZ i wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ (w danym zadaniu częściowym);
2. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 8.1.1 li. a) SWZ, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.- 11.10 SWZ i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) - o ile ofertę składa pełnomocnik, w formie zgodnej z zasadami, o których mowa w ust.11. 5- 11.10 SWZ,
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 8.1. ppkt 8.2) SWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby, podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.5.-11.10. SWZ.
5. Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w Ofercie stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – o ile dotyczy;
6. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi w zadaniu częściowym nr 1 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć przedmiotowy środek dowodowy: oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument producenta sprzętu OCE/Canon objętego niniejszym zamówieniem.
W przypadku zaoferowania usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta OCE/Canon potwierdzający zgodność zaoferowanych usług równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.8., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.
7. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi w zadaniu częściowym nr 2 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć oświadczenie i/lub umowę partnerską lub inny dokument na sprzedaż i obsługę oprogramowania; OPGK OSCAN lub równoważny.
W przypadku zaoferowania dostaw/usług równoważnych dowód (oświadczenie) wystawione przez producenta oprogramowania OPGK OSCAN potwierdzający zgodność zaoferowanych usług/dostaw równoważnych z produktem wymienionym w SWZ na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV. ust. 4.9., podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 11.6.- 11.11 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki
określone w ust. 6.1 pkt 2) SWZ musi spełniać, co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub
wszyscy Wykonawcy łącznie, natomiast warunek określony w ust. 6.1 pkt 1) SWZ musi spełniać każdy z Wykonawców.
W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w
odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, gdyż nie jest to uzasadnione charakterem zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zadanie częściowe nr 1
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Do spraw nieuregulowanych Umową stosuje się przepisy ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Kodeksu cywilnego i Prawa zamówień publicznych.

Zadanie częściowe nr 2
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego nośniki, na których
zapisane będą aktualizacje Oprogramowania, nowe wersje Oprogramowania i udoskonalenia do
wersji bieżących Oprogramowania wraz z dokumentacją techniczną zawierającą opis
wykonanych zmian i aktualnej dokumentacji użytkownika i administratora, zwane dalej
Aktualizacją Oprogramowania, bądź umożliwić ich pobranie ze strony internetowej Producenta
Oprogramowania, w terminie do 30 dni od chwili pojawienia się aktualizacji, nowej wersji lub
udoskonalenia Oprogramowania.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji
technicznej w przypadku zmian Oprogramowania, które to zmiany mogą mieć wpływ na
integrację Oprogramowania z systemami używanymi przez Zamawiającego, w szczególności z
systemem do prowadzenia ewidencji gruntów, portalem SIT i budynków oraz rozwiązaniem
automatyzującym skanowanie aktów notarialnych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ Adres skrytki Zamawiającego /LOG/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.