eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

administrowanie nieruchomościami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc1dfa6a-ed00-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002188/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Rozbiórki budynków 6 etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: rozdział X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.64.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Jaracza 42, Piasta 4
• Rozbiórka północnej części budynku użytkowego tj. lewej oficyny fabrycznej wraz zabezpieczeniem ściany przylegającej do budynku sąsiedniego, zlokalizowanego na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Jaracza 42 (działka ewidencyjna nr 448/4, obręb S-1), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2143/2023 z dnia 27.09.2023 r. oraz decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-I.426.2024 z dnia 28.02.2024 r.
i dokumentacją techniczną projektu rozbiórki stanowiącą załącznik do w/w decyzji opracowaną przez projektanta mgr inż. Marka Majewskiego – upr. nr LOD/1133/PWOK/09 w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Kubatura obiektu: ok. 3 650 m3.
Budynek znajduje się na obszarze historycznego układu urbanistycznego i krajobrazu kulturowego „Ogrody Sukiennicze Nowego Miasta” i został wyłączony decyzją ŁWKZ
nr WUOZ-ZRR.5140.48.2022 z dnia 22.03.2022 r z gminnej ewidencji zabytków .
Natomiast pismem WUOZ-ZN.5181.59.2022.TK z dnia 11.08.2022 r. ŁWKZ dopuścił rozbiórkę przedmiotowego budynku.
• Usunięcie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa dla życia i zdrowia ludzi lub mienia (w oparciu o art. 31a Prawa Budowlanego) poprzez wykonanie rozbiórki do poziomu 0,3 m nad poziom gruntu nieużytkowanego budynku mieszkalnego (nr geodezyjny 675) położonego na nieruchomości przy ul. Piasta 4 w Łodzi (dz. ew. nr 59/4, obręb G-1) oraz wykonanie prac dodatkowych zgodnie z OPZ i wyceną robót rozbiórkowych.
Kubatura budynku: ok. 250,00 m3.
Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Rudzka 109, Paderewskiego 57, Prusa 25
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących dot. dwóch budynków mieszkalnych prawej oficyny znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rudzkiej 109 (działka nr 20, obręb G-51), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 25/2024 z dnia 09.01.2024 r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-IV.425.2024 z dnia 28.02.2024 r. i dokumentacją techniczną.
Kubatura obiektów: ok. 101 m3.
Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym.
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących dot. dwóch budynków gospodarczych znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Paderewskiego 57 (działka nr 33, obręb G-13), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1534/2023 z dnia 03.07.2023 r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-IV.129.2024 z dnia 16.01.2024 r. i dokumentacją techniczną.
Kubatura obiektów: ok. 54 m3.
Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym.
• Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących dot. budynku mieszkalnego i gospodarczego znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Prusa 25 (działki nr 418/3, obręb B-28), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2625/2023 z dnia 05.12.2023 r., decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG UA-II.2381.2023 z dnia 27.12.2023 r. i dokumentacją techniczną.
Kubatura obiektów: ok. 960 m3.
Budynki nie są obiektami zabytkowymi.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Wojska Polskiego 112, Wojska Polskiego 178
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku mieszkalnego (nr goed. 381) oraz budynku gospodarczego (nr geod. 382) znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 112, Reja bez numeru, Przemyslowej bez numeru (działka nr 176/24, obręb B-50) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2688/2023 z dnia 08.12.2023 r.
Kubatura obiektów: ok. 4 027 + 305,70 = 4 332,70 m3.
Obiekty nie są objęte ochroną Konserwatora Zabytków.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku gospodarczego znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 178 (działka nr 137, obręb B-49) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 303/2024 z dnia 16.02.2024 r.
Kubatura obiektu: ok. 600,00 m3.
Obiekty nie są objęte ochroną Konserwatora Zabytków.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Kamińskiego bez numeru, Słoneczna 22, Zgierska 222
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku gospodarczego (nr geod. 764) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Kamińskiego bez numeru (działka nr 158/4, obręb S-2) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 466/2024 z dnia 08.03.2024 r. oraz pozwoleniem WUOZ znak WUOZ-ZN.5181.6.2023.TK.
Kubatura obiektu: ok. 51,30 m3.
Obiekt jest objęty ochroną Konserwatora Zabytków.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” budynku mieszkalnego (nr goed. 347) oraz budynku gospodarczego (nr geod. 348) znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Słonecznej 22 (działka nr 264/1, obręb B-25) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 366/2024 z dnia 27.02.2024 r.
Kubatura obiektów: ok. 612 + 50 = 662 m3.
Obiekty nie są objęte ochroną Konserwatora Zabytków.
• Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” dwóch budynków mieszkalnych (nr goed. 43 i 44) oraz budynku gospodarczego (nr geod. 45) znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zgierskiej 222 (działka nr 41, obręb B-6) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 363/2024 z dnia 27.02.2024 r.
Kubatura obiektów: ok. 865,20 +1 715,00 + 225,00 = 2 805,20 m3.
Obiekty nie są objęte ochroną Konserwatora Zabytków.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

VII. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę minimum:
 dla części 1: 500 tys. zł
 dla części 2: 200 tys. zł
 dla części 3: 300 tys. zł
 dla części 4: 200 tys. zł
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się sumą wartości ubezpieczenia odpowiadającą tym częściom.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunki dotyczące doświadczenia:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 1 robotę budowlaną polegającą na rozbiórce budynku/ów o kubaturze minimum:
 dla części 1: 3500 m3
 dla części 2: 1000 m3
 dla części 3: 4000 m3
 dla części 4: 2500 m3
Jeżeli Wykonawca składa ofertę w części 1 i części 2 zamówienia spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał 2 roboty rozbiórkowe budynków o kubaturze minimum 3500,00 m3 i 1000,00 m3. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na trzy części zamówienia spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał 3 roboty rozbiórkowe budynków o kubaturze podanej powyżej. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
b) warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej:
- dla części 1 i 2:
1 osobę posiadającą min. uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie pełnić bezpośrednio obowiązki kierownika robót,
- dla części 3 i 4:
1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie pełnić bezpośrednio obowiązki kierownika robót,
1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie odpowiedzialna za część projektową zamówienia.
Zamawiający dopuszcza pełnienie obu funkcji przez 1 osobę
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część zamówienia, to w celu spełnienia warunku, może wykazać 1 osobę posiadającą określone wyżej uprawnienia.
Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany przedstawić ww. dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

IX. Wymagania dotyczące wadium
1. Wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
 dla części 1: 6 tys. zł
 dla części 2: 3 tys. zł
 dla części 3: 4 tys. zł
 dla części 4: 3 tys. zł
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
4. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Zarząd Lokali Miejskich, 90-514 Łódź, al. T. Kościuszki 47”
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
7. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
8. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr 29 1240 1037 1111 0011 0911 3293 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania oraz nr części), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
10. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych wart. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określa projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.