Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241162/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00248966/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2022/BZP 00027842/01 - Wynik z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Płoskinia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOSKINIA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Płoskinia 8
1.4.2.) Miejscowość: Płoskinia
1.4.3.) Kod pocztowy: 14-526
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.7.) Numer telefonu: 556208600
1.4.8.) Numer faksu: 556208602
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ugploskinia@braniewo.net.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261902
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00241162/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
150
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
90
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający informuje, że wypełniając formularz ogłoszenia o zamówieniu poprzez w Sekcji III formularza wskazał informację, że postępowanie jest prowadzone na platformie (poprzez zaznaczenie odpowiedzi „TAK”), co spowodowało automatyczne wskazanie adresu https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a5134f-325c-11ec-a3fb0a24f8cd532c przez platformę e-Zamówienia, za pomocą której wypełniane było ogłoszenie o zamówieniu. W chwili obecnej, po opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu, formularz nie pozwala wprowadzić żadnych dodatkowych informacji w tym miejscu, co powoduje, że nie można zmodyfikować treści pkt. 3.1 ogłoszenia o zamówieniu.
Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, że Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę wraz z załącznikami wyłącznie przy użyciu dedykowanego Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty na miniPortal, co Zamawiający wskazał w Rozdziale IX SWZ pkt. 1.
Ponadto, szczegółowe informacje o środkach komunikacji oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej Zamawiający zamieścił w Rozdziale IX SWZ. Zamawiający przypomina, że zgodnie z treścią Rozdziału I SWZ:
Strona internetowa prowadzonego postępowania http://ploskinia-ug.bip-wm.pl
Strona internetowa, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia; http://ploskinia-ug.bip-wm.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/
E-mail: ugploskinia@braniewo.net.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza Zamawiającego: /bbnqn51836/SkrytkaESP
Ofertę należy złożyć za pomocą Miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-10 11:00
Po zmianie:
2021-11-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-10 11:30
Po zmianie:
2021-11-16 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-09
Po zmianie:
2021-12-15
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 214/IH/TP/4/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- "Przedłużenie wsparcia dla oprogramowania systemu backupu."
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup subskrypcji oprogramowania dla obsługi webinariów internetowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.