Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241162/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00248966/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00261902/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Płoskinia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOSKINIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płoskinia 8
1.5.2.) Miejscowość: Płoskinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556208600
1.5.8.) Numer faksu: 556208602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugploskinia@braniewo.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a5134f-325c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Płoskinia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a5134f-325c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003367/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Rozwój e-administracji i e-usług publicznych w Gminie Płoskinia -Uruchomienie w ramach projektu e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241162/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SO-I.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 901500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 –Uruchomienie e-usług dla mieszkańców:a) Zakup licencji Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.)
b) Wdrożenie Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.)
c) Modernizacja systemów dziedzinowych (1 szt.)
d) Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów (1 szt.)
e) Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów (1 szt.)
f) Zakup licencji systemu zarządzania umowami (1 szt.)
g) Wdrożenie systemu do zarządzania umowami(1 szt.)
h) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD (9 szt.)
i) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD (7 szt.)
j) Wyposażenie serwerowni - zakup serwera (2 szt.)
k) Wyposażenie serwerowni - zakup macierzy (1 szt.)
l) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM (1 szt.)
m) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia NAS (1 szt.)
n) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania do wirtualizacji (1 szt.)
o) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania do backup (1 szt.)
p) Wyposażenie serwerowni - zakup systemu zdalnego dostępu (1 szt.)
q) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego (14 szt.)
r) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup komputera przenośnego (2 szt.)
s) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera wielofunkcyjnego (1 szt.)
t) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup czytnika kodów (1 szt.)
u) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki kodów (1 szt.)
v) Wyposażenie serwerowni - zakup szafy RACK (1 szt.)
w) Wyposażenie serwerowni - zakup UPS (1 szt.)
x) Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika (2 szt.)
y) Wyposażenie serwerowni - zakup routera (1 szt.)
z) Wyposażenie serwerowni - zakup konsoli KVM (1 szt.)
Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
31213300-5 - Szafy kablowe
31214100-0 - Przełączniki
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48170000-0 - Pakiety oprogramowania zapewniające zgodność
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48442000-8 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48612000-1 - System zarządzania bazą danych
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48822000-6 - Serwery komputerowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
72322000-8 - Usługi zarządzania danymi
4.5.5.) Wartość części: 811500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 – Wdrożenie systemu obsługi Rady Gminy wraz z uruchomieniem e-usług publicznych:a) Zakup licencji systemu obsługi rady (1 szt.)
b) Wdrożenie systemu obsługi rady (1 szt.)
c) Wyposażenie biura rady - zakup urządzeń do obsługi systemu rady (1 szt.)
d) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD (3 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1025733,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1025733,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1025733,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO PROJEKT Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393907745
7.3.3) Ulica: ul. Pieniężnego 6/7
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-005
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) ZETO SOFTWARE Sp. z o.o. ul. Pieniężnego 6/7, 10-005 Olsztyn – zakresie; Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca; Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca; Modernizacja systemu dziedzinowego; Opracowanie i wdrożenie e-usług na 3 PD i 5PD; Zakup licencji systemu do zarządzania umowami/projektami; Wdrożenie systemu do zarządzania umowami/projektami; Opracowanie i wdrożenie e-usługi - 5PD w zakresie systemu do zarządzania umowami/projektami.
2) Asseco Data Systems SA, ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk, w zakresie: Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów; Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
3) MKM Market Małgorzata Modzelewska ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2, 03-289 Warszawa - w zakresie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1025733,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI PŁOSKINIA
więcej: przetargi PŁOSKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- Cyberbezpieczny samorząd - poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny - agregat zasilający
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Zakup dodatkowych licencji bezpieczeństwa baz danych
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.