eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoskinia › "Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Płoskinia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Płoskinia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOSKINIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płoskinia 8

1.5.2.) Miejscowość: Płoskinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 556208600

1.5.8.) Numer faksu: 556208602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugploskinia@braniewo.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a5134f-325c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Płoskinia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a5134f-325c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003367/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Rozwój e-administracji i e-usług publicznych w Gminie Płoskinia -Uruchomienie w ramach projektu e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241162/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SO-I.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 901500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 –Uruchomienie e-usług dla mieszkańców:
a) Zakup licencji Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.)
b) Wdrożenie Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.)
c) Modernizacja systemów dziedzinowych (1 szt.)
d) Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów (1 szt.)
e) Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów (1 szt.)
f) Zakup licencji systemu zarządzania umowami (1 szt.)
g) Wdrożenie systemu do zarządzania umowami(1 szt.)
h) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD (9 szt.)
i) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD (7 szt.)
j) Wyposażenie serwerowni - zakup serwera (2 szt.)
k) Wyposażenie serwerowni - zakup macierzy (1 szt.)
l) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM (1 szt.)
m) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia NAS (1 szt.)
n) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania do wirtualizacji (1 szt.)
o) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania do backup (1 szt.)
p) Wyposażenie serwerowni - zakup systemu zdalnego dostępu (1 szt.)
q) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego (14 szt.)
r) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup komputera przenośnego (2 szt.)
s) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera wielofunkcyjnego (1 szt.)
t) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup czytnika kodów (1 szt.)
u) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki kodów (1 szt.)
v) Wyposażenie serwerowni - zakup szafy RACK (1 szt.)
w) Wyposażenie serwerowni - zakup UPS (1 szt.)
x) Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika (2 szt.)
y) Wyposażenie serwerowni - zakup routera (1 szt.)
z) Wyposażenie serwerowni - zakup konsoli KVM (1 szt.)
Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

31213300-5 - Szafy kablowe

31214100-0 - Przełączniki

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48170000-0 - Pakiety oprogramowania zapewniające zgodność

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48442000-8 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48612000-1 - System zarządzania bazą danych

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48822000-6 - Serwery komputerowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

72322000-8 - Usługi zarządzania danymi

4.5.5.) Wartość części: 811500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 – Wdrożenie systemu obsługi Rady Gminy wraz z uruchomieniem e-usług publicznych:
a) Zakup licencji systemu obsługi rady (1 szt.)
b) Wdrożenie systemu obsługi rady (1 szt.)
c) Wyposażenie biura rady - zakup urządzeń do obsługi systemu rady (1 szt.)
d) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD (3 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1025733,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1025733,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1025733,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO PROJEKT Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393907745

7.3.3) Ulica: ul. Pieniężnego 6/7

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-005

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) ZETO SOFTWARE Sp. z o.o. ul. Pieniężnego 6/7, 10-005 Olsztyn – zakresie; Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca; Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca; Modernizacja systemu dziedzinowego; Opracowanie i wdrożenie e-usług na 3 PD i 5PD; Zakup licencji systemu do zarządzania umowami/projektami; Wdrożenie systemu do zarządzania umowami/projektami; Opracowanie i wdrożenie e-usługi - 5PD w zakresie systemu do zarządzania umowami/projektami.
2) Asseco Data Systems SA, ul. Jana z Kolna 11, 80-864 Gdańsk, w zakresie: Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów; Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
3) MKM Market Małgorzata Modzelewska ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2, 03-289 Warszawa - w zakresie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1025733,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.