eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Budowa przystani rzecznej w Głogowie wraz z zagospodarowaniem terenu - zadanie nr 1"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa przystani rzecznej w Głogowie wraz z zagospodarowaniem terenu – zadanie nr 1”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265-437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa przystani rzecznej w Głogowie wraz z zagospodarowaniem terenu – zadanie nr 1”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1957851-d74d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027272/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Nadzór inwestorski dla zadania pn. "Budowa przestrzeni rzecznej w Głogowie wraz z zagospodarowaniem terenu" i dla zadania pn. " Budowa międzygminnej drogi rowerowej" w ramach realizacji projektu pn...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (RPO WD 2014-2020), współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) Oś priorytetowa 4 Środowisko i zasoby Działanie 4.4 Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych Poddziałanie 1 - 4.4.1 Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych konkursy horyzontalne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167259/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP 271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia - jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego (w zakresie wymaganym SWZ) we wszystkich niezbędnych branżach (nadzór inwestorski nie obejmuje branży elektrycznej) nad realizacją zadania, tj. nad pracami projektowymi oraz robotami budowlanymi, dostawami i montażem urządzeń w zakresie jak niżej:
1) opiniowania dokumentacji technicznej (w tym projektu budowlanego, wykonawczego) i kosztorysów ofertowych, sprawowanie kontroli nad jej realizacją, udział w naradach koordynacyjnych, spotkaniach dotyczących wszelkich zagadnień związanych z opracowywaniem dokumentacji,
2) udział w odbiorze opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi dla zadania,
3) egzekwowania od Wykonawcy zadania uprawnień przysługujących Inspektorowi
Nadzoru wynikających z projektu budowlanego wraz z częścią kosztorysową,
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz postanowień umownych,
4) sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie zgodności realizacji budowy z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami Prawa budowlanego i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej pod względem technicznym, ilościowym, jakościowym i finansowym oraz zgodności z zawartymi umowami z Wykonawcami robót,
5) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych,
6) sprawdzania i odbioru robót budowlanych,
7) potwierdzania faktycznie wykonanych robót, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
8) wykonywania swoich obowiązków w terminach wskazanych w umowie o roboty budowlane, gdzie występuje jako Inspektor Nadzoru,
9) natychmiastowego informowania Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji robót w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego,
10) sporządzania na każde żądanie Zamawiającego sprawozdania ze stanu zaawansowania rzeczowo-finansowego robót,
11) udziału: w naradach koordynacyjnych, odbiorach częściowych i końcowych oraz innych czynnościach związanych z realizacją procesu inwestycyjnego,
12) sprawdzania kosztorysów w trakcie realizacji zadania,
13) udziału w czynnościach związanych z przygotowaniem i złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
14) udziału w przeglądach gwarancyjnych,
15) udzielenia na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót,
16) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych elementów lub zrealizowanych etapów budowy,
17) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzających wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, jak też dokonywania
poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
18) potwierdzenia ilości i jakości faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad,
19) sporządzania lub kontrolowania prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę dla rozliczeń budowy,
20) udziału w czynnościach odbiorów technicznych określonych w umowie między Zamawiającym, a Wykonawcą zadania,
21) wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych w umowie niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego,
22) koordynacja nadzoru nad zadaniem i współpraca z Inspektorem Nadzoru Zamawiającego.
Okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane 60 m-cy. Planuje się 5 przeglądów rocznych i przegląd ostateczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334406,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI INŻYNIERYJNE KRAKEN MAREK KAŁAMAJKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931314755

7.3.3) Ulica: Wioślarska 7

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.