eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żołędowo › Dostawa pojazdów i sprzętów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie



Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów i sprzętów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090033908

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 62

1.5.2.) Miejscowość: Żołędowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 328 26 00

1.5.8.) Numer faksu: 52 328 26 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gzk-zoledowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.osielsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pojazdów i sprzętów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d30228a-1079-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001076/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa pojazdów i sprzętów na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174339/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZK.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU FURGON
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Pojazd fabrycznie nowy. Rok produkcji 2021r.
1.2. Silnik 2.0 Diesel
1.3. Wspomaganie układu kierowniczego
1.4. Elektrycznie składane lusterka boczne
1.5. Kolor biały
1.6. Zderzak przedni w kolorze nadwozia
1.7. Kabina 3 osobowa , z otworem technicznym na długie przedmioty w przegrodzie kabiny
1.8. Drzwi prawe boczne przesuwne
1.9. Drzwi tylne dwuskrzydłowe nieprzeszklone, kąt otwarcia 180°
2.0. Tapicerka w ciemnych barwach materiałowo - winylowa
2.1. Opcjonalnie kierownica pokryta skórą
2.2. Podłoga przestrzeni bagażowej antypoślizgowa
2.3. Reflektory przeciwmgielne
2.4. Światła do jazdy dziennej typu Led
2.5. Elektrycznie sterowane szyby boczne kabiny
2.6. Klimatyzacja manualna
2.7. Fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją w min. 6 kierunkach
2.8. Radio z Bluetooth
2.9. Czujnik parkowania tył
3.0. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
3.1. Tempomat z ogranicznikiem prędkości
3.2. Układ ABS
3.3. Układ stabilizacji toru jazdy ESP
3.4. Dwa kluczyki
3.5. Koła 16” z oponami zimowymi 215/65/R16
3.6. Zapasowe koło 16”
3.7. Pakiet ubezpieczeń (OC, AC)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU FURGON
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Pojazd z datą produkcji 2020r -2021r
1.2. Silnik 2.0 Diesel
1.3. Wspomaganie układu kierowniczego
1.4. Elektrycznie składane lusterka boczne
1.5. Kolor biały
1.6. Przebieg nie więcej niż 25000km
1.7. Kabina 3 osobowa
1.8. Drzwi prawe boczne przesuwne
1.9. Drzwi tylne dwuskrzydłowe nieprzeszklone, kąt otwarcia 180°
2.0. Tapicerka w ciemnych barwach materiałowa lub welurowa
2.1. Wielofunkcyjna kierownica
2.2. DMC:3500kg- kat.B, ładowność min.1100kg
2.3. Reflektory przeciwmgielne
2.4. Światła do jazdy dziennej typu Led
2.5. Elektrycznie sterowane szyby boczne kabiny
2.6. Klimatyzacja manualna
2.7. Fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją w min. 6 kierunkach
2.8. Radio dotykowe, Bluetooth,USB
2.9. Czujnik parkowania tył
3.0. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
3.1. Tempomat z ogranicznikiem prędkości
3.2. Układ ABS
3.3. Układ stabilizacji toru jazdy ESP
3.4. Dwa kluczyki
3.5. 6 biegowa skrzynia biegów
3.6. Zapasowe koło 16”
3.7. Długość części ładunkowej od 4.00m-4.30m
3.8. Wysokość części ładunkowej min.2m
• gwarancja:
min. 12 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU CARGO
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Pojazd fabrycznie nowy. Rok produkcji 2021r.Wersja 5 - miejscowa
1.2. Silnik 1.4-1.8 Diesel, 100 – 120 KM
1.3. Wspomaganie układu kierowniczego
1.4. Lusterka podgrzewane i elektrycznie ustawiane
1.5. Kolor biały
1.6. Fotel kierowcy i pasażera z podłokietnikiem
1.7. Radio z systemem głośnomówiącym Bluetooth
1.8. Drzwi boczne prawe i lewe przesuwne z oknem
1.9. Drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone, kąt otwarcia 180°
2.0. Tapicerka w ciemnych barwach materiałowo - welurowa
2.1. Tylna kanapa składana
2.2. Podłoga przestrzeni bagażowej antypoślizgowa
2.3. Światła do jazdy dziennej typu Led
2.4. Elektrycznie sterowane szyby przednie
2.5. Klimatyzacja manualna
2.6. Ruchoma przegroda z otworem na długie przedmioty
2.7. Nawiewy na drugi rząd siedzeń
2.8. Czujnik parkowania tył
2.9. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
3.0. Tempomat z ogranicznikiem prędkości
3.1. Układ ABS
3.2. Układ stabilizacji toru jazdy ESP
3.3. Dwa kluczyki
3.4. Koła 16” stalowe z oponami zimowymi 205/60/R16
3.5. Zapasowe koło 16”
3.6. Pakiet ubezpieczeń (OC, AC)
• gwarancja:
min. 12 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOSIARKI WYSIĘGNIKOWEJ BOCZNEJ Z GŁOWICĄ KOSZĄCĄ.
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Ramię fabrycznie nowe 2021r
1.2. Zasięg roboczy z głowicą koszącą od 5,5 do 6,0m
1.3. Trzypunktowy układ zawieszenia z tyłu ciągnika,
1.4. Obroty WOM 540 obr/min ,
1.5. Zbiornik oleju min. 160l w standardzie,
1.6. Niezależny od ciągnika układ hydrauliczny
1.7. Dwa kierunki obrotu wału roboczego
1.8. Sterowanie elektryczne - Joystick
1.9. Moc na pompie głównej 50-60 KM
1.10. Pompa główna o pojemności 60cm3
1.11. Płynna regulacja położenia głowicy w stosunku do terenu,
1.12. Hydrauliczno–gazowy bezpiecznik podnoszenia i opuszczania ramienia w zakresie min +/-20cm,
1.13. Bezpiecznik najazdowy ramienia - mechaniczny oraz dodatkowy amortyzator hydrauliczno- gazowy.
1.14. Układa stabilizacji ramienia śrubami rzymskimi,
1.15. Znak bezpieczeństwa CE
1.16. Ciężar max. od 720 - 790kg
1.17.Głowica kosząca do trawy i krzaków od 100 do 120 cm szerokości.
• gwarancja:
min. 12 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5:
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, rok produkcji 2021-1szt.
I. SILNIK:
-wysokoprężny o mocy w przedziale od 80 do110KM
-liczba cylindrów 4
-pojemność silnika min 3200 max. 4200cm3
-norma emisji spalin min. Stage 4
II. NAPĘD
-ilość biegów przód/tył min. 12/12
-rewers hydrauliczny
-napęd na 4 koła załączany elektrohydraulicznie
-przednia oś z napędem na 4 koła
-blokada tylnego mechanizmu różnicowego
III. UKŁAD HAMULCOWY
-tarcze hamulcowe chłodzone olejem
-hamulec roboczy hydrauliczny
-hamulec postojowy sterowany mechanicznie
-pneumatyczny układ hamulcowy dla przyczep
IV. UKŁAD HYDRAULICZNY
-min trzy pary gniazd hydrauliki zewnętrznej z tyłu
-tylny TUZ o udźwigu min.42 kN
-przedni TUZ o udźwigu min.2000kg
-wydajność pompy min. 50 l/min.
-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
-zaczep transportowy
- jedna para wyjść hydraulicznych do przodu
V. WOM
- prędkość tylnego WOM 540/750 obr/min
-elektro-hydrauliczne sprzęgło WOM chłodzone olejem
-prędkość przedniego WOM 1000, obroty przeciwne do ruchu wskazówek zegara
VI. KABINA
- uchylne szyby tylna i boczna
-radioodtwarzacz
-dwa przednie światła robocze + tylne
-fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie + siedzenie pasażera
-kabina klimatyzowana
-na dachu kabiny lampa sygnalizacyjna błyskowa koloru pomarańczowego, typu belka z napisem: "GZK Żołędowo wzór napisu zostanie uzgodniony z zamawiającym
VII. POZOSTAŁE PARAMETRY
-felgi skręcane 380/70 R 24
-felga tylna skręcana 480/70 R 34
-długość całkowita max. 4710m
-rozstaw osi max. 2308 mm
-szerokość całkowita max. 2319 mm
-wysokość całkowita max.2725mm
-konstrukcja ramowa ciągnika
-przedni tuz 2 tony
-pionowa rura układu wydechowego przy narożniku kabiny
-pojemność zbiornika paliwa min. 120L
• gwarancja:
min. 12 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 186991,87 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6:
DOSTAWA PŁUGU ODŚNIEŻNEGO
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Szerokość robocza od 2,5m do 2,80m
1.2. Minimum cztery pozycje robocze
1.3. Gumowe lub stalowe lemiesze
1.4. Możliwość wykorzystania przedniego TUZ-u ciągnika
1.5. Hydrauliczny zespół sterujący
1.6. Światła obrysowe
1.7. Odbojniki sprężynowe odkładnicy
1.8. Kółka podporowe
1.9. Praca lemiesza pod kątem 30 st.
2.0. 7-polowy przewód przyłączeniowy oświetlenia obrysowego
2.1. Rok prod. Nie starszy niż 4 lata (powystawowy)
• gwarancja:
min. 12 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 9756,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) odrzucił ofertę ww. Wykonawców. Oferty "Auto-Hit Heimann" S.C. oraz MIKOŁAJCZAK Spółka Jawna zostały przekazane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określonymi przez Zamawiającego w SWZ, bez podpisu Wykonawców. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp oferta musi zostać opatrzona właściwym podpisem elektronicznym. Pliki stanowiące ofertę nie zostały opatrzone podpisem. Wykonawcy złożyli podpisy tylko na „formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty” systemu ePUAP, za pośrednictwem którego jest przekazywana oferta. Podpis na „formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty” stanowi jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie wywiera skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) odrzucił ofertę ww. Wykonawców. Oferty "Auto-Hit Heimann" S.C. oraz MIKOŁAJCZAK Spółka Jawna zostały przekazane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określonymi przez Zamawiającego w SWZ, bez podpisu Wykonawców. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp oferta musi zostać opatrzona właściwym podpisem elektronicznym. Pliki stanowiące ofertę nie zostały opatrzone podpisem. Wykonawcy złożyli podpisy tylko na „formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty” systemu ePUAP, za pośrednictwem którego jest przekazywana oferta. Podpis na „formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty” stanowi jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie wywiera skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) odrzucił ofertę ww. Wykonawców. Oferty "Auto-Hit Heimann" S.C. oraz MIKOŁAJCZAK Spółka Jawna zostały przekazane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określonymi przez Zamawiającego w SWZ, bez podpisu Wykonawców. Zgodnie z art. 63 ustawy Pzp oferta musi zostać opatrzona właściwym podpisem elektronicznym. Pliki stanowiące ofertę nie zostały opatrzone podpisem. Wykonawcy złożyli podpisy tylko na „formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty” systemu ePUAP, za pośrednictwem którego jest przekazywana oferta. Podpis na „formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty” stanowi jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie wywiera skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raitech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9532188486

7.3.3) Ulica: ul. Bydgoska 41

7.3.4) Miejscowość: Brzoza

7.3.5) Kod pocztowy: 86-061

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raitech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9532188486

7.3.3) Ulica: ul. Bydgoska 41

7.3.4) Miejscowość: Brzoza

7.3.5) Kod pocztowy: 86-061

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10578,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10578,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10578,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raitech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9532188486

7.3.3) Ulica: ul. Bydgoska 41, 86-061 Brzoza

7.3.4) Miejscowość: Brzoza

7.3.5) Kod pocztowy: 86-061

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10578,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.