eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › REMONT PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY WIELISZEW W PODZIALE NA DWA ZADANIA (CZĘŚCI)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Wieliszew: REMONT PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY WIELISZEW W PODZIALE NA DWA ZADANIA (CZĘŚCI)
Numer ogłoszenia: 200234 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wieliszew , ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie, tel. 022 7822596, faks 022 7822732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY WIELISZEW W PODZIALE NA DWA ZADANIA (CZĘŚCI).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY WIELISZEW W PODZIALE NA DWA ZADANIA (CZĘŚCI): 1. Remont pomieszczeń w placówkach oświatowych Gminy Wieliszew; 2. Remont sal gimnastycznych w Szkole Podstawowej im. Stanisława Mo-niuszki w Łajskach z siedzibą: ul. Kościelna 63, Łajski, 05-119 Legionowo oraz Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Skrzeszewie z siedzibą: ul. Szkolna 10, 05-124 Skrzeszew..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN); Część 2: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał: Dla Części 1: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie w rozumieniu Prawa budowlanego obiektów budowlanych należących do kategorii od IX do XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy Prawo budowlane o wartości łącznej nie niższej niż 200.000,00 zł brutto; Dla Części 2: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie w rozumieniu Prawa budowlanego nawierzchni sportowej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: zmiana terminu wykonania umowy określonego w § 17 ust. 1 umowy może nastąpić wyłącznie z przyczyn absolutnie niezależnych od Wykonawcy, w związku z przedłużającym się terminem uzyskania odpowiednich uzgodnień, opinii, decyzji lub innych dokumentów formalno-prawnych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla przedmiotowego zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wieliszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG Wieliszew, Referat Zakupów i Zamówień Publicznych, ul. Modlińska 1 pok. 104, 05-135 Wieliszew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 08:00, miejsce: UG Wieliszew, Biuro Obsługi Klienta, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń w placówkach oświatowych Gminy Wieliszew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania w poszczególnych obiektach obejmuje odpowiednio: Przedszkole Samorządowe Nr 6 w Janówku z siedzibą: ul. Dworcowa 1, Janówek Pierwszy, 05-124 Skrzeszew: - zdemontowanie starych okien i montaż nowych, - naprawę uszkodzonych tynków, - malowanie pomieszczeń. Przedszkole w Wieliszewie: - malowanie pomieszczeń, - rozbiórkę ścian działowych. Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie z siedzibą: ul. Modlińska 60, 05-135 Wieliszew; - naprawę pokrycia dachowego, - remont kominów, - mocowanie obróbek blacharskich, - oczyszczenie rynien, - malowanie pomieszczeń, - wymianę posadzek z wykładziny z tworzywa sztucznego, - wymianę części ogrodzenia. Szkoła Podstawowa im. Józefa Wybickiego w Janówku z siedzibą: ul. Dworcowa 5, Janówek Pierwszy, 05-124 Skrzeszew: - demontaż starej attyki, - wymianę instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - wymianę misek ustępowych, - wymianę okładzin ceramicznych ścian i podłóg w sanitariatach, - wymianę ścianek pomiędzy kabinami. Szkoła Podstawowa im. Bronisława Sokoła w Olszewnicy Starej z siedzibą: ul. Warszawska 40, Olszewnica Stara, 05-123 Chotomów: - wymianę posadzek z tworzyw sztucznych, - wymianę posadzek z płytek ceramicznych, - malowania pomieszczeń. Szkoła Podstawowa im. Stanisława Moniuszki w Łajskach z siedzibą: ul. Kościelna 63, Łajski, 05-119 Legionowo; - obudowę ścian z płyt gipsowo-kartonowych, - wymianę grzejników, - malowanie pomieszczeń. Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Skrzeszewie z siedzibą: ul. Szkolna 10, 05-124 Skrzeszew - wymianę posadzek z wykładziny z tworzywa sztucznego, - malowanie pomieszczeń, - wzmocnienie mocowana styropianu na gzymsie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sal gimnastycznych w Szkole Podstawowej im. Stanisława Moniuszki w Łajskach z siedzibą: ul. Kościelna 63, Łajski, 05-119 Legionowo oraz Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Skrzeszewie z siedzibą: ul. Szkolna 10, 05-124 Skrzeszew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie wymiana podłóg w salach gimnastycznych w szkole w Łajskach i w Skrzeszewie. Stare podłogi to parkiet ułożony na ślepej podłodze z desek na legarach. Będzie on zastąpiony sprężystą podłogą sportową. W Skrzeszewie przewiduje się zerwanie deszczułek podłogowych i ułożenie podłogi sportowej na starej ślepej podłodze. W Łajskach po zerwaniu wszystkich warstw podłogowych będzie wylane podłoże betonowe, na nim izolacja ze styropianu, szlichta cementowa, a na niej ułożona zostanie podłoga sportowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.