eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja pomieszczeń zaplecza dydaktycznego i instalacji elektrycznej Etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń zaplecza dydaktycznego i instalacji elektrycznej Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM EDUKACYJNE W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000193418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OKRZEI, 20

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322313576

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gce.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gce.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gce.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13232

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń zaplecza dydaktycznego i instalacji elektrycznej Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d224a64-c7b6-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048918/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja pomieszczeń zaplecza dydaktycznego i instalacji elektrycznej- Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142181/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCE 26.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 193447,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pod nazwą: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku typu DAMM- parter
2) kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot:
Główny przedmiot:
Kod CPV: 45.00.00.00-7 – nazwa: Roboty budowlane,
Dodatkowe przedmioty:

31200000-8
31300000-9
31500000-1
31600000-2
32400000-7
32520000-4

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych na kondygnacji parteru w pawilonie typu DAMM w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym w Gliwicach przy ul. Okrzei 20.
Zakres robót branży elektrycznej będzie obejmuje: instalację elektryczną wewnętrzną, instalację oświetlenia podstawowego, instalację oświetlenia awaryjnego, instalację gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, instalację gniazd wtykowych dedykowanych zasilania komputerów, instalacja sieci strukturalnej.
Szczegółowy zakres prac został opisany w załączonej dokumentacji projektowej.
Zakres prac obejmuje jedynie przebudowę instalacji elektrycznej w budynku.

Wykorzystany będzie istniejący kabel zasilający oraz istniejące przyłącze informatyczne/telefoniczne.


Ze względu na posiadane środki Zamawiający wykona część zakresu robót z części 1 w roku 2022
Zakres tych robót pokazano w dokumentacji – załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – opis techniczny .
Pozostałą część wykonania wymiany instalacji przewidziana jest w kolejnym etapie.

Wykonawca winien wykonać wszelkie prace opisane w SWZ i załącznikach oraz prace takie jak:
a) przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia,
b) zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót.
c) zabezpieczenie istniejącego sprzętu, mebli, itp. w związku z realizacją robót,
d) zabezpieczenie sąsiadujących pomieszczeń przed zapyleniem w związku z realizacją robót,
e) utrzymywanie na bieżąco porządku i wykonywanie prac porządkowych,
f) przeprowadzenie wszelkich prób, badań, odbiorów urzędowych przewidzianych przepisami,
g) przekazanie dokumentacji powykonawczej, wszelkich atestów na materiały i urządzenia,
h) zamawiający zaleca dla utrzymania standardów technicznych zastosowanie materiałów, które zostały zabudowane w dotychczas wykonanych robotach modernizacji instalacji elektrycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

32400000-7 - Sieci

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 128452,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 pod nazwą: Prace malarskie: odnowienie ścian i sufitów w halach nr 1,2,3
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane:
Główny przedmiot:
Kod CPV: 45.00.00.00-7 – nazwa: Roboty budowlane,
Dodatkowe przedmioty:
Kod CPV: 45.40.00.00-1 – nazwa: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Kod CPV: 45.41.00.00-4 – nazwa: Tynkowanie

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z odnowieniem powierzchni ścian i sufitów w halach 1,2,3 na terenie GCE w Gliwicach.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
- zabezpieczenie istniejących podłóg, urządzeń, wyposażenia hali , pomieszczeń GCE
- drobne naprawy powierzchni ścian i sufitu, uzupełnienie ubytków tynkarskich ,
- wykonanie nowej powłoki malarskiej ścian i sufitów, odtworzenie lamperii na ścianach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 64995,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128452,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172182,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128452,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy ELKO Jacek Bzdok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312128457

7.3.3) Ulica: Wielicka 24

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128452,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64995,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71408,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64995,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy ELKO Jacek Bzdok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312128457

7.3.3) Ulica: Wielicka 24

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64995,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.