eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Nowy integracyjny plac zabaw w Jerzmanowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Nowy integracyjny plac zabaw w Jerzmanowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rajska 22

1.4.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.7.) Numer telefonu: 123895247

1.4.8.) Numer faksu: 123895521

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213352

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00104930

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa integracyjnego placu zabaw wraz
z zagospodarowaniem terenu, w sposób zapewniający dostępność dla osób z niepełnosprawnością, zlokalizowanego na działkach oznaczonych nr ewid. 519/1 i 519/2 obręb Jerzmanowice. Budowa obiektów małej architektury obejmuje m.in.: huśtawkę z gondolą, karuzelę, tablicę informacyjną, linarium, zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, stolik z taboretami, huśtawkę wahadłową, huśtawkę typu bocianie gniazdo, tablicę sensoryczną, ławki z oparciem, kosze, stojaki rowerowe.
Planuje się wykonanie elementów niezbędnych dla urządzenia i funkcjonowania terenu, takich jak: utwardzonych ciągów komunikacyjnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, pochylnię dla osób niepełnosprawnych, ścieżki sensoryczne, urządzenia infrastruktury technicznej tj. rozbudowę istniejącej instalacji systemu monitoringu, budowę ogrodzenia panelowego.
W ramach realizacji inwestycji przewiduje się zagospodarowanie terenu w postaci ogólnodostępnej zieleni urządzonej tj. nasadzenia zieleni niskiej o walorach sensorycznych (kolekcja bylin o zróżnicowanych cechach morfologicznych sprzyjających stymulacji wzrokowej, dotykowej, węchowej, wspomagającej procesy poznawcze). Planuje się przycinkę istniejących drzew oraz wycinkę krzewów typu tuje.
Lokalizacja inwestycji: działki oznaczone nr ewid. 519/1 i 519/2 obręb Jerzmanowice, gmina Jerzmanowice - Przeginia.
Na terenie inwestycyjnym występują obiekty przeznaczone do rozbiórki i utylizacji, m.in. fragment ogrodzenia, istniejące obiekty małej architektury: urządzenia zabawowe, ławki, kosze, tablica informacyjna, stara nawierzchnia placu zabaw.
2. Roboty rozbiórkowe:
- ręczne rozebranie nawierzchni placu zabaw,
- rozebranie ogrodzeń,
- rozebranie urządzeń zabawowych
- transport i utylizacja.
3. Roboty budowlane – pochylnia
- roboty ziemne,
- konstrukcja pochylni.
4. Nawierzchnie:
- korytowanie,
- podbudowa z kruszywa naturalnego,
- obrzeża gumowe,
- układanie nawierzchni sensorycznej,
- układanie nawierzchni gumowej lanej,
- układanie nawierzchni EPDM,
- obrzeża betonowe,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej (kostka bez fazy),
- ogrodzenie z siatki,
- furtki.
5. Urządzenia:
- ławki z oparciem,
- kosz na odpady,
- stojak na rowery stalowy,
- tablica sensoryczna,
- huśtawka z gondolą dla osoby niepełnosprawnej,
- karuzela dla 3 osób niepełnosprawnych na wózkach,
- linarium,
- wielofunkcyjne urządzenie zabawowe,
- tablica informacyjna,
- stolik z taboretami,
- huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu bocianie gniazdo,
- huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu deseczka.
6. Monitoring:
- dostawa i montaż kamer,
- dostawa i montaż szafy RACK wraz z monitorem,
- budowa linii kablowej.
7. Zieleń:
- cięcia pielęgnacyjne istniejącego drzewostanu,
- sadzenie krzewów – byliny,
- ścinanie krzewów – tuje.
8. Zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej pn. „Budowa obiektów małej architektury (huśtawka z gondolą, karuzela, tablica informacyjna, linarium, zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, stolik z taboretami, huśtawka wahadłowa, huśtawka typu bocianie gniazdo, tablica sensoryczna, ławki z oparciem, kosze, stojaki rowerowe) na dz. 519 oraz 519/2 w miejscowości Jerzmanowice, gmina Jerzmanowice - Przeginia", wykonanej na zlecenie Gminy Jerzmanowice – Przeginia przez Pracownię Projektową ATELIER ZMYSŁO, 32-049 Przeginia 177a, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiącymi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji oraz Przedmiarze - stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji.
Zaprojektowane obiekty małej architektury (przykładowe zdjęcia i przykładowe karty katalogowe zawarte w dokumentacji projektowej) przedstawiają oczekiwania projektowe w zakresie wizualno plastycznym i materiałowym. Ostateczny wybór urządzenia (w tym kolorystyka) przed zamówieniem musi zostać uzgodniona i zaakceptowana przez nadzór autorski oraz Zamawiającego. Służą one do określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań.

9. Zamówienie współfinansowane zostanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” projektu pod nazwą: „Nowy integracyjny plac zabaw w Jerzmanowicach”, na warunkach określonych w umowie nr PPC/000004/06/D zawartej pomiędzy Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych a Gminą Jerzmanowice – Przeginia.
PFRON dofinansuje realizację projektu do łącznej wysokości 396 097,95 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćdziesiąt siedem złotych 95/100).
10. Zamówienie przewidziane jest jako współfinansowane ze środków zewnętrznych PFRON. W związku z powyższym informujemy, że w razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania przedmiotowego zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania.
11. Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji otrzymanych dokumentów projektowych, technicznych i formalnych, a definiujących roboty budowlane do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy sprawdzić zgodność projektu – w przypadku domniemania lub pojawienia się nieścisłości lub błędów należy natychmiast powiadomić Zamawiającego i/lub Projektanta.
12. Rysunki techniczne, część opisowa projektu, przedmiar są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w obu. W przypadku rozbieżności w jakimkolwiek z elementów dokumentacji należy zgłosić to Projektantowi za pośrednictwem Zamawiającego, który zobowiązany będzie do pisemnego rozstrzygnięcia problemu.
13. Jeżeli w dokumentacji przetargowej znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń, czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów i produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one w żaden sposób wiążące Wykonawcę do ich stosowania.
14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnej dokumentacji odbiorowej.
Nie jest wymagane uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia, wydanych przez właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
15. Warunkiem powołania Komisji odbiorowej będzie ukończenie wszystkich robót, złożenie przez Wykonawcę zawiadomienia o ukończeniu robót, przedłożenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej wykonanych prac wraz z operatem koagulacyjnym.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać akceptację Autora Projektu i Inspektora Nadzoru na piśmie.
17. Przed zamówieniem materiałów należy przedłożyć Zamawiającemu karty materiałowe na wbudowane materiały do akceptacji.
18. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z uporządkowaniem i przywróceniem terenu do stanu prawidłowego. Przed wejściem w teren, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dokumentacji fotograficznej, obrazującej stan istniejącej infrastruktury i przekazania jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym – płytka CD.
19. Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne części, czasookresy oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane elementy, określał będzie „Harmonogram Rzeczowo - Finansowy Robot”, zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy. Harmonogram zostanie przygotowany przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), opracowanego na podstawie złożonej oferty (kosztorysu ofertowego) oraz będzie podlegał zatwierdzaniu przez Zamawiającego.
20. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty obsługi geodezyjnej, koszty ubezpieczenia, organizacji pracy, oznakowania, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, szkoleń wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego w zakresie eksploatacji, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.) w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
21. Materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodarowuje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami szczególnymi. Na okoliczność tą Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię kart przekazania odpadów.
22. Określenie przedmiotu zamówienia, jak w załączonym przedmiarze robót i specyfikacji, nie zwalnia Wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Wykonawca, zdając sobie sprawę z prac jakie należy wykonać, ich znaczenia oraz ich rodzaju, zobowiązany jest poprzez wiedzę zawodową w swojej specjalności uzupełnić szczegóły, które mogły być pominięte w dokumentacji, załączonym przedmiarze oraz specyfikacji i uwzględnić je w kosztach.
23. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia, nie mogą stanowić podstawy do wyceny.
24. W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa integracyjnego placu zabaw wraz
z zagospodarowaniem terenu, w sposób zapewniający dostępność dla osób z niepełnosprawnością, zlokalizowanego na działkach oznaczonych nr ewid. 519/1 i 519/2 obręb Jerzmanowice. Budowa obiektów małej architektury obejmuje m.in.: huśtawkę z gondolą, karuzelę, tablicę informacyjną, linarium, zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, stolik z taboretami, huśtawkę wahadłową, huśtawkę typu bocianie gniazdo, tablicę sensoryczną, ławki z oparciem, kosze, stojaki rowerowe.
Planuje się wykonanie elementów niezbędnych dla urządzenia i funkcjonowania terenu, takich jak: utwardzonych ciągów komunikacyjnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, pochylnię dla osób niepełnosprawnych, ścieżki sensoryczne, urządzenia infrastruktury technicznej tj. rozbudowę istniejącej instalacji systemu monitoringu, budowę ogrodzenia panelowego.
W ramach realizacji inwestycji przewiduje się zagospodarowanie terenu w postaci ogólnodostępnej zieleni urządzonej tj. nasadzenia zieleni niskiej o walorach sensorycznych (kolekcja bylin o zróżnicowanych cechach morfologicznych sprzyjających stymulacji wzrokowej, dotykowej, węchowej, wspomagającej procesy poznawcze). Planuje się przycinkę istniejących drzew oraz wycinkę krzewów typu tuje.
Lokalizacja inwestycji: działki oznaczone nr ewid. 519/1 i 519/2 obręb Jerzmanowice, gmina Jerzmanowice - Przeginia.
Na terenie inwestycyjnym występują obiekty przeznaczone do rozbiórki i utylizacji, m.in. fragment ogrodzenia, istniejące obiekty małej architektury: urządzenia zabawowe, ławki, kosze, tablica informacyjna, stara nawierzchnia placu zabaw.
2. Roboty rozbiórkowe:
- ręczne rozebranie nawierzchni placu zabaw,
- rozebranie ogrodzeń,
- rozebranie urządzeń zabawowych
- transport i utylizacja.
3. Roboty budowlane – pochylnia
- roboty ziemne,
- konstrukcja pochylni.
4. Nawierzchnie:
- korytowanie,
- podbudowa z kruszywa naturalnego,
- obrzeża gumowe,
- układanie nawierzchni sensorycznej,
- układanie nawierzchni gumowej lanej,
- układanie nawierzchni EPDM,
- obrzeża betonowe,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej (kostka bez fazy),
- ogrodzenie z siatki,
- furtki.
5. Urządzenia:
- ławki z oparciem,
- kosz na odpady,
- stojak na rowery stalowy,
- tablica sensoryczna,
- huśtawka z gondolą dla osoby niepełnosprawnej,
- karuzela dla 3 osób niepełnosprawnych na wózkach,
- linarium,
- wielofunkcyjne urządzenie zabawowe,
- tablica informacyjna,
- stolik z taboretami,
- huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu bocianie gniazdo,
- huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu deseczka.
6. Monitoring:
- dostawa i montaż kamer,
- montaż przewodów i włączenie do istniejącej szafy RACK wraz z monitorem
- budowa linii kablowej.
7. Zieleń:
- cięcia pielęgnacyjne istniejącego drzewostanu,
- sadzenie krzewów – byliny,
- ścinanie krzewów – tuje.
8. Zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej pn. „Budowa obiektów małej architektury (huśtawka z gondolą, karuzela, tablica informacyjna, linarium, zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, stolik z taboretami, huśtawka wahadłowa, huśtawka typu bocianie gniazdo, tablica sensoryczna, ławki z oparciem, kosze, stojaki rowerowe) na dz. 519 oraz 519/2 w miejscowości Jerzmanowice, gmina Jerzmanowice - Przeginia", wykonanej na zlecenie Gminy Jerzmanowice – Przeginia przez Pracownię Projektową ATELIER ZMYSŁO, 32-049 Przeginia 177a, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiącymi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji oraz Przedmiarze - stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji.
Zaprojektowane obiekty małej architektury (przykładowe zdjęcia i przykładowe karty katalogowe zawarte w dokumentacji projektowej) przedstawiają oczekiwania projektowe w zakresie wizualno plastycznym i materiałowym. Ostateczny wybór urządzenia (w tym kolorystyka) przed zamówieniem musi zostać uzgodniona i zaakceptowana przez nadzór autorski oraz Zamawiającego. Służą one do określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań.

9. Zamówienie współfinansowane zostanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” projektu pod nazwą: „Nowy integracyjny plac zabaw w Jerzmanowicach”, na warunkach określonych w umowie nr PPC/000004/06/D zawartej pomiędzy Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych a Gminą Jerzmanowice – Przeginia.
PFRON dofinansuje realizację projektu do łącznej wysokości 396 097,95 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćdziesiąt siedem złotych 95/100).
10. Zamówienie przewidziane jest jako współfinansowane ze środków zewnętrznych PFRON. W związku z powyższym informujemy, że w razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania przedmiotowego zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania.
11. Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji otrzymanych dokumentów projektowych, technicznych i formalnych, a definiujących roboty budowlane do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy sprawdzić zgodność projektu – w przypadku domniemania lub pojawienia się nieścisłości lub błędów należy natychmiast powiadomić Zamawiającego i/lub Projektanta.
12. Rysunki techniczne, część opisowa projektu, przedmiar są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w obu. W przypadku rozbieżności w jakimkolwiek z elementów dokumentacji należy zgłosić to Projektantowi za pośrednictwem Zamawiającego, który zobowiązany będzie do pisemnego rozstrzygnięcia problemu.
13. Jeżeli w dokumentacji przetargowej znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń, czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów i produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one w żaden sposób wiążące Wykonawcę do ich stosowania.
14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnej dokumentacji odbiorowej.
Nie jest wymagane uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia, wydanych przez właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
15. Warunkiem powołania Komisji odbiorowej będzie ukończenie wszystkich robót, złożenie przez Wykonawcę zawiadomienia o ukończeniu robót, przedłożenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej wykonanych prac wraz z operatem koagulacyjnym.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać akceptację Autora Projektu i Inspektora Nadzoru na piśmie.
17. Przed zamówieniem materiałów należy przedłożyć Zamawiającemu karty materiałowe na wbudowane materiały do akceptacji.
18. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z uporządkowaniem i przywróceniem terenu do stanu prawidłowego. Przed wejściem w teren, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dokumentacji fotograficznej, obrazującej stan istniejącej infrastruktury i przekazania jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym – płytka CD.
19. Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne części, czasookresy oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane elementy, określał będzie „Harmonogram Rzeczowo - Finansowy Robot”, zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy. Harmonogram zostanie przygotowany przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), opracowanego na podstawie złożonej oferty (kosztorysu ofertowego) oraz będzie podlegał zatwierdzaniu przez Zamawiającego.
20. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty obsługi geodezyjnej, koszty ubezpieczenia, organizacji pracy, oznakowania, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, szkoleń wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego w zakresie eksploatacji, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.) w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
21. Materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodarowuje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami szczególnymi. Na okoliczność tą Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię kart przekazania odpadów.
22. Określenie przedmiotu zamówienia, jak w załączonym przedmiarze robót i specyfikacji, nie zwalnia Wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Wykonawca, zdając sobie sprawę z prac jakie należy wykonać, ich znaczenia oraz ich rodzaju, zobowiązany jest poprzez wiedzę zawodową w swojej specjalności uzupełnić szczegóły, które mogły być pominięte w dokumentacji, załączonym przedmiarze oraz specyfikacji i uwzględnić je w kosztach.
23. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia, nie mogą stanowić podstawy do wyceny.
24. W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zam

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj.
04.03.2024 r., do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, oddział w Jerzmanowicach - numer rachunku: 83 8589 0006 0150 0000 0390 0011, z adnotacją: „Wadium – nr sprawy: IR.271.1.1.2024.AK „Nowy integracyjny plac zabaw w Jerzmanowicach”.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.

Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj.
05.03.2024 r., do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, oddział w Jerzmanowicach - numer rachunku: 83 8589 0006 0150 0000 0390 0011, z adnotacją: „Wadium – nr sprawy: IR.271.1.1.2024.AK „Nowy integracyjny plac zabaw w Jerzmanowicach”.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-04 10:00

Po zmianie:
2024-03-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-04 10:30

Po zmianie:
2024-03-05 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-04-02

Po zmianie:
2024-04-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.