eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Nowy integracyjny plac zabaw w Jerzmanowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowy integracyjny plac zabaw w Jerzmanowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rajska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123895247

1.5.8.) Numer faksu: 123895521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4132b379-cb09-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowy integracyjny plac zabaw w Jerzmanowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4132b379-cb09-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064151/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa integracyjnego placu zabaw w miejscowości Jerzmanowice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104930

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.1.2024.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa integracyjnego placu zabaw wraz
z zagospodarowaniem terenu, w sposób zapewniający dostępność dla osób z niepełnosprawnością, zlokalizowanego na działkach oznaczonych nr ewid. 519/1 i 519/2 obręb Jerzmanowice. Budowa obiektów małej architektury obejmuje m.in.: huśtawkę z gondolą, karuzelę, tablicę informacyjną, linarium, zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, stolik z taboretami, huśtawkę wahadłową, huśtawkę typu bocianie gniazdo, tablicę sensoryczną, ławki z oparciem, kosze, stojaki rowerowe.
Planuje się wykonanie elementów niezbędnych dla urządzenia i funkcjonowania terenu, takich jak: utwardzonych ciągów komunikacyjnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, pochylnię dla osób niepełnosprawnych, ścieżki sensoryczne, urządzenia infrastruktury technicznej tj. rozbudowę istniejącej instalacji systemu monitoringu, budowę ogrodzenia panelowego.
W ramach realizacji inwestycji przewiduje się zagospodarowanie terenu w postaci ogólnodostępnej zieleni urządzonej tj. nasadzenia zieleni niskiej o walorach sensorycznych (kolekcja bylin o zróżnicowanych cechach morfologicznych sprzyjających stymulacji wzrokowej, dotykowej, węchowej, wspomagającej procesy poznawcze). Planuje się przycinkę istniejących drzew oraz wycinkę krzewów typu tuje.
Lokalizacja inwestycji: działki oznaczone nr ewid. 519/1 i 519/2 obręb Jerzmanowice, gmina Jerzmanowice - Przeginia.
Na terenie inwestycyjnym występują obiekty przeznaczone do rozbiórki i utylizacji, m.in. fragment ogrodzenia, istniejące obiekty małej architektury: urządzenia zabawowe, ławki, kosze, tablica informacyjna, stara nawierzchnia placu zabaw.
2. Roboty rozbiórkowe:
- ręczne rozebranie nawierzchni placu zabaw,
- rozebranie ogrodzeń,
- rozebranie urządzeń zabawowych
- transport i utylizacja.
3. Roboty budowlane – pochylnia
- roboty ziemne,
- konstrukcja pochylni.
4. Nawierzchnie:
- korytowanie,
- podbudowa z kruszywa naturalnego,
- obrzeża gumowe,
- układanie nawierzchni sensorycznej,
- układanie nawierzchni gumowej lanej,
- układanie nawierzchni EPDM,
- obrzeża betonowe,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej (kostka bez fazy),
- ogrodzenie z siatki,
- furtki.
5. Urządzenia:
- ławki z oparciem,
- kosz na odpady,
- stojak na rowery stalowy,
- tablica sensoryczna,
- huśtawka z gondolą dla osoby niepełnosprawnej,
- karuzela dla 3 osób niepełnosprawnych na wózkach,
- linarium,
- wielofunkcyjne urządzenie zabawowe,
- tablica informacyjna,
- stolik z taboretami,
- huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu bocianie gniazdo,
- huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu deseczka.
6. Monitoring:
- dostawa i montaż kamer,
- montaż przewodów i włączenie do istniejącej szafy RACK wraz z monitorem
- budowa linii kablowej.
7. Zieleń:
- cięcia pielęgnacyjne istniejącego drzewostanu,
- sadzenie krzewów – byliny,
- ścinanie krzewów – tuje.
8. Zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej pn. „Budowa obiektów małej architektury (huśtawka z gondolą, karuzela, tablica informacyjna, linarium, zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami, stolik z taboretami, huśtawka wahadłowa, huśtawka typu bocianie gniazdo, tablica sensoryczna, ławki z oparciem, kosze, stojaki rowerowe) na dz. 519 oraz 519/2 w miejscowości Jerzmanowice, gmina Jerzmanowice - Przeginia", wykonanej na zlecenie Gminy Jerzmanowice – Przeginia przez Pracownię Projektową ATELIER ZMYSŁO, 32-049 Przeginia 177a, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiącymi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji oraz Przedmiarze - stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji.
Zaprojektowane obiekty małej architektury (przykładowe zdjęcia i przykładowe karty katalogowe zawarte w dokumentacji projektowej) przedstawiają oczekiwania projektowe w zakresie wizualno plastycznym i materiałowym. Ostateczny wybór urządzenia (w tym kolorystyka) przed zamówieniem musi zostać uzgodniona i zaakceptowana przez nadzór autorski oraz Zamawiającego. Służą one do określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań.

9. Zamówienie współfinansowane zostanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” projektu pod nazwą: „Nowy integracyjny plac zabaw w Jerzmanowicach”, na warunkach określonych w umowie nr PPC/000004/06/D zawartej pomiędzy Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych a Gminą Jerzmanowice – Przeginia.
PFRON dofinansuje realizację projektu do łącznej wysokości 396 097,95 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćdziesiąt siedem złotych 95/100).
10. Zamówienie przewidziane jest jako współfinansowane ze środków zewnętrznych PFRON. W związku z powyższym informujemy, że w razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania przedmiotowego zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania.
11. Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji otrzymanych dokumentów projektowych, technicznych i formalnych, a definiujących roboty budowlane do wykonania, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dobrego rezultatu końcowego. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy sprawdzić zgodność projektu – w przypadku domniemania lub pojawienia się nieścisłości lub błędów należy natychmiast powiadomić Zamawiającego i/lub Projektanta.
12. Rysunki techniczne, część opisowa projektu, przedmiar są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w obu. W przypadku rozbieżności w jakimkolwiek z elementów dokumentacji należy zgłosić to Projektantowi za pośrednictwem Zamawiającego, który zobowiązany będzie do pisemnego rozstrzygnięcia problemu.
13. Jeżeli w dokumentacji przetargowej znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń, czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów i produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one w żaden sposób wiążące Wykonawcę do ich stosowania.
14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnej dokumentacji odbiorowej.
Nie jest wymagane uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia, wydanych przez właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
15. Warunkiem powołania Komisji odbiorowej będzie ukończenie wszystkich robót, złożenie przez Wykonawcę zawiadomienia o ukończeniu robót, przedłożenie przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej wykonanych prac wraz z operatem koagulacyjnym.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać akceptację Autora Projektu i Inspektora Nadzoru na piśmie.
17. Przed zamówieniem materiałów należy przedłożyć Zamawiającemu karty materiałowe na wbudowane materiały do akceptacji.
18. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z uporządkowaniem i przywróceniem terenu do stanu prawidłowego. Przed wejściem w teren, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dokumentacji fotograficznej, obrazującej stan istniejącej infrastruktury i przekazania jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym – płytka CD.
19. Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne części, czasookresy oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane elementy, określał będzie „Harmonogram Rzeczowo - Finansowy Robot”, zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy. Harmonogram zostanie przygotowany przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), opracowanego na podstawie złożonej oferty (kosztorysu ofertowego) oraz będzie podlegał zatwierdzaniu przez Zamawiającego.
20. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty obsługi geodezyjnej, koszty ubezpieczenia, organizacji pracy, oznakowania, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, szkoleń wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego w zakresie eksploatacji, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.) w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
21. Materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodarowuje/zutylizuje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami szczególnymi. Na okoliczność tą Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię kart przekazania odpadów.
22. Określenie przedmiotu zamówienia, jak w załączonym przedmiarze robót i specyfikacji, nie zwalnia Wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Wykonawca, zdając sobie sprawę z prac jakie należy wykonać, ich znaczenia oraz ich rodzaju, zobowiązany jest poprzez wiedzę zawodową w swojej specjalności uzupełnić szczegóły, które mogły być pominięte w dokumentacji, załączonym przedmiarze oraz specyfikacji i uwzględnić je w kosztach.
23. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia, nie mogą stanowić podstawy do wyceny.
24. W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zam

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606542,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 919781,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606542,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin GAJDA Architektura Krajobrazu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351595381

7.3.3) Ulica: ul. Narodowa 116

7.3.4) Miejscowość: Brzezie, Zabierzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-080

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. wykonanie nawierzchni EPDM i nawierzchni gumowej.
2. wykonanie monitoringu.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606542,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.