eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Przedszkola nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Przedszkola nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 022 443-84-04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Przedszkola nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7c2772c-8d8c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Przedszkola nr 445 przy ul. Marywilskiej 65

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058918/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.06.2022.MRO/TP1-Rb

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie samodzielnego lokalu usługowego o pow. 411,46 m2 (tzw. część „B”) wraz z wewnętrznymi instalacjami: wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, ogrzewania, wodnokanalizacyjną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Przedszkola nr 445* przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie, na działce nr ewid. 56 obręb 4-07-01 wraz ze wszystkimi innymi pracami oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie
z przeznaczeniem.
Uwaga:
*) w każdym miejscu, gdzie w niniejszym postępowaniu występuje w tekście oznaczenie - Przedszkole nr 445 – odnosi się to do oznaczenia w dokumentacji projektowej i decyzji - „Przedszkole nr 429”, zmiana numeracji nastąpiła UCHWAŁĄ NR XLIV/1371/2021 RADY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY z 18 lutego 2021 r. w sprawie założenia Przedszkola nr 445 w Warszawie, ul. Marywilska 65.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy wraz z załącznikami
w szczególności w zał. nr 1 do wzoru umowy – OPZ wraz z załącznikami oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się:
a. Projekt architektoniczno-budowlany (w zakresie dotyczącym części B pomieszczeń Przedszkola oraz technologii kuchni, stanowiący załącznik do Decyzji o pozwoleniu na budowę, Tom 1/2),
b. Projekt wykonawczy (w zakresie dotyczącym części B pomieszczeń Przedszkola), w tym:
1) Projekt instalacji wody,
2) Projekt instalacji kanalizacji sanitarnej,
3) Projekt instalacji centralnego ogrzewania,
4) Projekt instalacji wentylacji mechanicznej,
5) Projekt instalacji klimatyzacji,
6) Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża budowlana, sanitarna,
elektryczna),
Wszystkie przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.
Zgłoszenie ewentualnych uwag do dokumentacji Wykonawca może dokonać w trybie określonym w art. 284 ustawy Pzp.
c. Decyzja nr 288/2021 z dnia 21.06.2021 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i wydaniu pozwolenia na budowę – obejmującego przebudowę samodzielnego lokalu niemieszkalnego lokal usługowy U1 (użytkowany przez Przedszkole nr 429*) oraz zmianę sposobu użytkowania pozostałej części pomieszczeń ww. lokalu na przedszkole w istniejącym budynku mieszkalnym wielorodzinnym usytuowanym na terenie działki nr ew. 56 z obrębu 4-07-01 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie, w zakresie zgodnym z Przedmiotem umowy.
2.1. Gwarancja
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, a nadto równolegle biegnącej rękojmi za wady (trwającej 60 miesięcy). Szczegóły zawiera wzór umowy wraz
z załącznikami.
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie wizji lokalnej
Zamawiający zgodnie z art. 131 ust 2 wymaga od Wykonawcy odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. Terminy w których możliwe będzie odbycie wizji lokalnej:
1. 21.02.2022 r. o godzinie 12.00
2. 28.02.2022 r. o godzinie 12.00
3. 10.03.2022 r. o godzinie 12:00
Przedstawiciel potencjalnego Wykonawcy winien posiadać stosowne pełnomocnictwo, które umożliwi mu odbycie wizji w terenie i podpisanie protokołu. Oryginał pełnomocnictwa zostanie złożony Zamawiającemu podczas wizji lokalnej. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Wpis do powyższego protokołu stanowi potwierdzenie obecności na wizji lokalnej. Potwierdzenie odbycia wizji
w lokalnej upoważnia potencjalnego Wykonawcę do złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Osoba wyznaczona przez Zamawiającego do przeprowadzenia wizji lokalnej: pan Arkadiusz Żyszkiewicz, e-mail: azyszkiewicz@um.warszawa.pl tel: 22 325 41 53, kom. 500 864 760.
2.4 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość złożonej oferty oraz aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że posiada on ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych (Contractor’s All Risks).
Ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych (Contractor’s All Risks) powinno spełniać następujące warunki:
1) powinno odnosić się do całości prowadzonych robót, z włączeniem wartości wszelkich materiałów
i urządzeń objętych umową. Suma ubezpieczenia polisy będzie odpowiadała wartości umowy brutto. Ubezpieczonymi w ramach polisy będą: Zamawiający, Wykonawca, podwykonawcy
i wszystkie inne strony formalnie zaangażowane w realizację umowy. W zakres ochrony polisy włączone będą:
a) ubezpieczenie konserwacji rozszerzonej (w rozumieniu zapisów klauzuli 004 według standardu Munich Re) w okresie co najmniej 36 miesięcy,
b) ubezpieczenie szkód będących rezultatem, wad materiałowych i wadliwego wykonania
(w rozumieniu zapisów klauzuli 115 według standardu Munich Re) wraz z rozszerzeniem ochrony pokrycie w elementach dotkniętych wadą z limitem w wysokości 10% wartości Umowy,
c) ubezpieczenie szkód w elementach odebranych lub oddanych do użytku (w rozumieniu klauzuli 116 według standardu Munich Re),
d) ubezpieczenie mienia otaczającego (w rozumieniu zapisów klauzuli 119 według standardu Munich Re) z limitem odpowiedzialności ubezpieczyciela w wysokości 10% wynagrodzenia.
2) Zakres polisy nie może zawierać warunków specjalnych dot. ochrony p. poż (w rozumieniu zapisów klauzuli 112 według standardu Munich Re lub równoważnej).
Kopie polis ubezpieczeniowych lub inne dokumenty potwierdzające zawarcie umów ubezpieczenia zostaną przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
2.5. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 99 ust.5 oraz art. 101 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach.
Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w niniejszej dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne, i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze.
Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane
w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. Zastosowane urządzenia i materiały równoważne wymagają akceptacji projektanta i branżowego inspektora nadzoru.
2.8. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
2.9.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019r., Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na postawie stosunku pracy
w rozumieniu Kodeksu Pracy lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub Podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracowników, którzy w okresie wskazanym w § 2 wzoru umowy będą wykonywali prace przy robotach rozbiórkowych.
Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie dokumentacji zatrudnienia pracowników.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez skierowanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia nowo zatrudnionych lub wyznaczenie do realizacji zamówienia osób już zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz.1320, z późn. zm.).
Szczegóły dotyczące zatrudnienia znajdują się we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45441000-0 - Roboty szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2175000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4192173,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2175000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HELSEN Łukasz Wasielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181890497

7.3.3) Ulica: Krzyżówki 11B lok 74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-982

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2175000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.