eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Przedszkola nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Przedszkola nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 022 443-84-04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Przedszkola nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7c2772c-8d8c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Przedszkola nr 445 przy ul. Marywilskiej 65

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.
Wejście na platformę następuje poprzez link: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 16 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 16 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.06.2022.MRO/TP1-Rb

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie samodzielnego lokalu usługowego o pow. 411,46 m2 (tzw. część „B”) wraz z wewnętrznymi instalacjami: wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, ogrzewania, wodnokanalizacyjną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Przedszkola nr 445* przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie, na działce nr ewid. 56 obręb 4-07-01 wraz ze wszystkimi innymi pracami oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie
z przeznaczeniem.
Uwaga:
*) w każdym miejscu, gdzie w niniejszym postępowaniu występuje w tekście oznaczenie - Przedszkole nr 445 – odnosi się to do oznaczenia w dokumentacji projektowej i decyzji - „Przedszkole nr 429”, zmiana numeracji nastąpiła UCHWAŁĄ NR XLIV/1371/2021 RADY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY z 18 lutego 2021 r. w sprawie założenia Przedszkola nr 445 w Warszawie, ul. Marywilska 65.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy wraz z załącznikami
w szczególności w zał. nr 1 do wzoru umowy – OPZ wraz z załącznikami oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się:
a. Projekt architektoniczno-budowlany (w zakresie dotyczącym części B pomieszczeń Przedszkola oraz technologii kuchni, stanowiący załącznik do Decyzji o pozwoleniu na budowę, Tom 1/2),
b. Projekt wykonawczy (w zakresie dotyczącym części B pomieszczeń Przedszkola), w tym:
1) Projekt instalacji wody,
2) Projekt instalacji kanalizacji sanitarnej,
3) Projekt instalacji centralnego ogrzewania,
4) Projekt instalacji wentylacji mechanicznej,
5) Projekt instalacji klimatyzacji,
6) Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża budowlana, sanitarna,
elektryczna),
Wszystkie przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarach, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.
Zgłoszenie ewentualnych uwag do dokumentacji Wykonawca może dokonać w trybie określonym w art. 284 ustawy Pzp.
c. Decyzja nr 288/2021 z dnia 21.06.2021 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i wydaniu pozwolenia na budowę – obejmującego przebudowę samodzielnego lokalu niemieszkalnego lokal usługowy U1 (użytkowany przez Przedszkole nr 429*) oraz zmianę sposobu użytkowania pozostałej części pomieszczeń ww. lokalu na przedszkole w istniejącym budynku mieszkalnym wielorodzinnym usytuowanym na terenie działki nr ew. 56 z obrębu 4-07-01 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie, w zakresie zgodnym z Przedmiotem umowy.
2.1. Gwarancja
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, a nadto równolegle biegnącej rękojmi za wady (trwającej 60 miesięcy). Szczegóły zawiera wzór umowy wraz
z załącznikami.
2.2. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.3 Wymagania w zakresie wizji lokalnej
Zamawiający zgodnie z art. 131 ust 2 wymaga od Wykonawcy odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. Terminy w których możliwe będzie odbycie wizji lokalnej:
1. 21.02.2022 r. o godzinie 12.00
2. 28.02.2022 r. o godzinie 12.00
Przedstawiciel potencjalnego Wykonawcy winien posiadać stosowne pełnomocnictwo, które umożliwi mu odbycie wizji w terenie i podpisanie protokołu. Oryginał pełnomocnictwa zostanie złożony Zamawiającemu podczas wizji lokalnej. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Wpis do powyższego protokołu stanowi potwierdzenie obecności na wizji lokalnej. Potwierdzenie odbycia wizji
w lokalnej upoważnia potencjalnego Wykonawcę do złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Osoba wyznaczona przez Zamawiającego do przeprowadzenia wizji lokalnej: pan Arkadiusz Żyszkiewicz, e-mail: azyszkiewicz@um.warszawa.pl tel: 22 325 41 53, kom. 500 864 760.
2.4 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość złożonej oferty oraz aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że posiada on ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych (Contractor’s All Risks).
Ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych (Contractor’s All Risks) powinno spełniać następujące warunki:
1) powinno odnosić się do całości prowadzonych robót, z włączeniem wartości wszelkich materiałów
i urządzeń objętych umową. Suma ubezpieczenia polisy będzie odpowiadała wartości umowy brutto. Ubezpieczonymi w ramach polisy będą: Zamawiający, Wykonawca, podwykonawcy
i wszystkie inne strony formalnie zaangażowane w realizację umowy. W zakres ochrony polisy włączone będą:
a) ubezpieczenie konserwacji rozszerzonej (w rozumieniu zapisów klauzuli 004 według standardu Munich Re) w okresie co najmniej 36 miesięcy,
b) ubezpieczenie szkód będących rezultatem, wad materiałowych i wadliwego wykonania
(w rozumieniu zapisów klauzuli 115 według standardu Munich Re) wraz z rozszerzeniem ochrony pokrycie w elementach dotkniętych wadą z limitem w wysokości 10% wartości Umowy,
c) ubezpieczenie szkód w elementach odebranych lub oddanych do użytku (w rozumieniu klauzuli 116 według standardu Munich Re),
d) ubezpieczenie mienia otaczającego (w rozumieniu zapisów klauzuli 119 według standardu Munich Re) z limitem odpowiedzialności ubezpieczyciela w wysokości 10% wynagrodzenia.
2) Zakres polisy nie może zawierać warunków specjalnych dot. ochrony p. poż (w rozumieniu zapisów klauzuli 112 według standardu Munich Re lub równoważnej).
Kopie polis ubezpieczeniowych lub inne dokumenty potwierdzające zawarcie umów ubezpieczenia zostaną przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
2.5. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 99 ust.5 oraz art. 101 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach.
Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w niniejszej dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne, i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze.
Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane
w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. Zastosowane urządzenia i materiały równoważne wymagają akceptacji projektanta i branżowego inspektora nadzoru.
2.8. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
2.9.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019r., Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na postawie stosunku pracy
w rozumieniu Kodeksu Pracy lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub Podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracowników, którzy w okresie wskazanym w § 2 wzoru umowy będą wykonywali prace przy robotach rozbiórkowych.
Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie dokumentacji zatrudnienia pracowników.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez skierowanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia nowo zatrudnionych lub wyznaczenie do realizacji zamówienia osób już zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz.1320, z późn. zm.).
Szczegóły dotyczące zatrudnienia znajdują się we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45441000-0 - Roboty szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
• cena brutto za realizację całego zamówienia; waga kryterium - 100 %
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt, w kryterium cena 100 pkt. Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
8.2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.3.4. Warunki dotyczące zdolności zawodowej i technicznej.
a) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji) - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie:
• co najmniej (2) dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej budowy, rozbudowy, przebudowy nie mniejszej niż 300 m2, każde obejmujące co najmniej branżę konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną, teletechniczną, na kwotę min. brutto 1 000 000 PLN dla każdego zamówienia.
UWAGA:
Za budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek należący do kategorii wg. załącznika do ustawy Prawo budowlane: IX, XI, XII, XIV, XV oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Przez realizację jednego (1) zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia na podstawie jednej umowy.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek określony powyżej Wykonawcy muszą spełniać wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
b) w zakresie dysponowania osobami - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
• co najmniej 1 (jedną) osobą – która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert w postępowaniu pełniła funkcję kierownika budowy dla co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej budowy, rozbudowy, przebudowy min. 300,00 m² każda.
UWAGA:
Za budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek należący do kategorii wg. załącznika do ustawy Prawo budowlane: IX, XI, XII, XIV, XV oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Przez realizację jednego (1) zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia na podstawie jednej umowy.
• co najmniej 1 (jedną) osobą - która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodnych i kanalizacyjnych.
• co najmniej 1 (jedną) osobę - która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
• co najmniej 1 (jedną) osobę - która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych i telekomunikacyjnych.
UWAGA:
1. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez tę samą osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień budowlanych.
2. Osoby, które przed dniem wejścia w życie w/w ustawy, tj. przed 1 stycznia 1995 r.
- uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji
w dotychczasowym zakresie oraz uprawnienia uznane na zasadach określonych w ustawie (z dnia 22 grudnia 2015r.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Uwaga:
Zamawiający zastrzega, że powyżej wskazane osoby będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia i będą stanowiły kluczowy personel wykonawczy.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek określony powyżej Wykonawcy muszą spełniać wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
3.4.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie należy sporządzić w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby.
3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy pzp – załącznik 2a do SWZ,
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 9 do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp:
3.5.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca z spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.5.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia:
• Wykazu osób – załącznik nr 5 do SWZ
• Wykazu robót – załącznik nr 5a do SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3.2. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z pkt 3 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt 3.8. SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-11 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.