eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Remont drogi gminnej "Klecza Dolna - Zarąbki" na odcinku I - w km od 0+010 do km 2+217 oraz na odcinku II - w km od 2+238 do km 2+591 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice



Ogłoszenie z dnia 2022-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej „Klecza Dolna – Zarąbki” na odcinku I – w km od 0+010 do km 2+217 oraz na odcinku II – w km od 2+238 do km 2+591 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 873 18 11

1.5.8.) Numer faksu: +48 33 873 18 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwadowice@wadowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c218e4de-3db9-47c0-ba20-c938fecffbbc oraz https://bip.malopolska.pl/umwadowice,m,401458,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej „Klecza Dolna – Zarąbki” na odcinku I – w km od 0+010 do km 2+217 oraz na odcinku II – w km od 2+238 do km 2+591 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63ecc568-bfc0-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028783/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 „Remont drogi gminnej „Klecza Dolna – Zarąbki” na odcinku I – w km od 0+010 do km 2+217 oraz na odcinku II – w km od 2+238 do km 2+591 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127595/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1118071,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi publicznej gminnej Klecza Dolna – Zarąbki w miejscowości Klecza Dolna na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 52 do skrzyżowania z droga powiatową nr 1799K Klecza Dolna-Zarąbki-Wysoka zgodnie z załączonym do SWZ załącznikiem graficznym. Łączna długość remontowanej drogi wynosi 2560,00 mb.
W zakresie prac do wykonania ujęto m.in.:
1) Ścinanie poboczy
2) Rozebranie mechaniczne nawierzchni
3) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni
4) Skropienie nawierzchni asfaltem
5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
6) Wykonanie poboczy z podbudową z kruszyw łamanych
7) inne roboty określone w przedmiarze.
Dodatkowo zamówienie obejmuje:
1) wprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt tymczasowej organizacji ruchu,
2) urządzenie zaplecza budowy,
3) urządzenie placu budowy,
4) wykonania tymczasowego zasilania placu budowy w wodę i energię elektryczną (jeżeli wystąpi taka potrzeba) oraz zawarcia umowy z dostawcami w/w mediów na czas realizacji zadania (jeżeli wystąpi taka potrzeba),
5) przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji przedmiotu zamówienia terenów,
6) zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich,
7) przekazanie Zamawiającemu atestów na wszystkie wbudowane materiały drogowe w tym kruszywo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1321996,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2018570,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1321996,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 643-176-35-91

7.3.3) Ulica: Barwałd Dolny

7.3.4) Miejscowość: Barwałd Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1321996,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 74 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.