eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" - ETAP III (część II robót budowlanych)



Ogłoszenie z dnia 2023-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" – ETAP III (część II robót budowlanych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b4db418-bbed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" – ETAP III (część II robót budowlanych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b4db418-bbed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039224/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno-wypoczynkowej "Glinianki" Etap III, część II robót, CPV: 45112710-5, 45111291-4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej VI – Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1. Rozwój gospodarki turystycznej, projekt pn.: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124441

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 13627430,72 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11831919,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki"- ETAP III (część II robót budowlanych)”.
2 Przedmiot zamówienia (część II - całego zakresu robót budowlanych) obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) budowę górki saneczkowej ze strefą zjazdową,
3) budowę systemowej, wolnostojącej toalety publicznej wraz z niezbędnymi instalacjami wodno - kanalizacyjnymi i elektrycznymi zasilającymi obiekt toalety,
4) budowę dwóch tężni solankowych wraz z niezbędnymi instalacjami wodno - kanalizacyjnymi i elektrycznymi zasilającymi obiekty tężni,
5) budowę parkingu na 22 miejsca postojowe na działce nr ewid. 95/71 obręb 15 Radomsko,
6) budowę utwardzonych ciągów komunikacyjnych,
7) budowę schodów terenowych,
8) budowę instalacji elektrycznej oświetlenia terenu,
9) budowę boiska sportowego, wielofunkcyjnego,
10) budowę instalacji wodociągowej do punktów poboru wody,
11) budowę instalacji odwodnienia terenu wraz ze szczelnym zbiornikiem na wody opadowe i roztopowe,
12) budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym w postaci: urządzeń zabawowych na placu zabaw, ściany do grafiki, ławek, siedzisk, stolików z ławkami, koszy na śmieci, budek dla ptaków, budek dla jeży, psich stacji, poideł dla pszczół, budek dla wiewiórek, rampy rowerowej, Street Workout oraz elementów do gry w Minigolfa a także zjazdu linowego,
13) budowę obiektu rekreacyjnego typu Pumptrack,
14) przebudowę drogi gminnej ul. Matejki w zakresie budowy 9 miejsc postojowych na działce nr ewid. 95/30 obręb 15 Radomsko,
15) budowę zjazdu z drogi gminnej,
16) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
17) budowę przyłącza wodociągowego,
18) wykonanie nowych nasadzeń zieleni,
19) Oznakowanie poziome i pionowe,
20) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
21) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z projektem i montażem.

Uwaga: wszędzie gdzie w poszczególnych dokumentacjach projektowych widnieje zapis „nie objęte niniejszym postępowaniem” – dotyczy to zapisów związanych z postępowaniem administracyjnym, natomiast nie stanowi ograniczenia przedmiotu umowy.
3 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową oraz zgodnie z: projektem zagospodarowania terenu, projektem architektoniczno – budowlanym, projektem wykonawczym, projektem technicznym, projektem przyłącza wodociągowego, projektem przyłącza kanalizacji sanitarnej, załącznikiem A zawierającym zmiany dotyczące odstąpienia w sposób nieistotny od zatwierdzonego projektu, projektem zieleni, geotechnicznymi warunkami posadowienia, projektem przebudowy dróg gminnych, projektem stałej organizacji ruchu drogowego, zwanymi dalej ogólnie dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami sztuki budowlanej.

W zakresie realizacji wykonywania – zaprojektowania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej należy postępować zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów-polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) wzór /projekt umowy- stanowiący dodatek nr 9 do SWZ
2) projekt zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 10 do SWZ
3) projekt architektoniczno - budowlany - stanowiący dodatek nr 11 do SWZ
4) projekt wykonawczy - stanowiący dodatek nr 12 do SWZ
5) projekt techniczny - stanowiący dodatek nr 13 do SWZ
6)projekt przyłącza wodociągowego - stanowiący dodatek nr 14 do SWZ
7) projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej- stanowiący dodatek nr 15 do SWZ
8)Załącznik A zawierający zmiany dotyczące odstąpienia w sposób nieistotny od zatwierdzonego projektu -- stanowiący dodatek nr 16 do SWZ
9) projekt zieleni- stanowiący dodatek nr 17 do SWZ
10) geotechniczne warunki posadowienia - stanowiące dodatek nr 18 do SWZ
11) projekt przebudowy dróg gminnych - stanowiący dodatek nr 19 do SWZ
12) projekt stałej organizacji ruchu drogowego- stanowiący dodatek nr 20 do SWZ
13) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 21 do SWZ
14) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży drogowej - stanowiąca dodatek nr 22 do SWZ
15) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży sanitarnej budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej - stanowiąca dodatek nr 23 do SWZ
16) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży sanitarnej budowa przyłącza wodociągowego - stanowiąca dodatek nr 24 do SWZ

Dodatki od nr 10 do 20 do SWZ w dalszej części ogólnie zwane są dokumentacją projektową.
Ponadto Zamawiający załącza pozwolenie na budowę stanowiące dodatek nr 26 do SWZ.
5 Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) przedmiary robót stanowiące dodatek nr 25 do SWZ pełnią funkcję informacyjną.

6 Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. w wzorze/projekcie umowy, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
7.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły
w SWZ i dodatkach.
8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych- szczegóły w SWZ
10.Całkowita wartość całego zakresu robót budowlanych pn.: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" ustalona została po aktualizacji na kwotę 13 627 430,72 zł netto(bez podatku VAT)
Wartość zamówienia stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania - Etap III (część II całego zakresu robót budowlanych) ustalona została po aktualizacji na kwotę 11 831 919,17 zł netto.

11. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

12 Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia wartości szacunkowej zamówienia.

W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy:
1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania - link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia podany w pkt 3.1.) niniejszego ogłoszenia
oraz na Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Radomska: https://bip.radomsko.pl publikuje wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.4 oraz 3.5 SWZ
2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert,
3) ujawnia wartość szacunkową zamówienia , która wynosi dla niniejszego postępowania - Etap III (część II całego zakresu robót budowlanych): 11 831 919,17 zł netto.

13. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nazwa projektu lub programu:Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej VI – Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1. Rozwój gospodarki turystycznej, projekt pn.: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki"

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45215500-2 - Toalety publiczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15888688,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16838700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15888688,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fiba s.c. Grzegorz Piwnik, Piotr Iskrzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101654692

7.3.3) Ulica: Stobiecko Szlacheckie 158

7.3.4) Miejscowość: Ładzice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-561

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca będzie wykonywać za pomocą podwykonawcy następujące części przedmiotu umowy: roboty branży elektrycznej, urządzenie terenów zielonych( nasadzenia),wykonanie nawierzchni poliuretanowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15888688,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.