eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" - ETAP III (część II robót budowlanych)



Ogłoszenie z dnia 2023-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" – ETAP III (część II robót budowlanych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.4.2.) Miejscowość: Radomsko

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149620

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00124441

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00039224/01/P

Po zmianie:
2023/BZP 00039224/02/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej

Przed zmianą:
1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”) pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. (link bezpośredni):https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4b4db418-bbed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.Oferty należy złożyć za pomocą platformy e-Zamówienia
https://ezamowienia.gov.pl/ w tym (link bezpośredni):https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4b4db418-bbed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB
4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:zamowienia@radomsko.pl(maksymalny rozmiar przesyłanych plików 20 MB),z wyłączeniem składania ofert

Po zmianie:
1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”) pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. - link bezpośredni podany w pkt 3.1.) niniejszego ogłoszenia
2.Oferty należy złożyć za pomocą platformy e-Zamówienia
https://ezamowienia.gov.pl - link bezpośredni podany w pkt 3.1.) niniejszego ogłoszenia
3.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB
4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:zamowienia@radomsko.pl(maksymalny rozmiar przesyłanych plików 20 MB),z wyłączeniem składania ofert

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki"- ETAP III (część II robót budowlanych)”.
2 Przedmiot zamówienia (część II - całego zakresu robót budowlanych) obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) budowę górki saneczkowej ze strefą zjazdową,
3) budowę systemowej, wolnostojącej toalety publicznej wraz z niezbędnymi instalacjami wodno - kanalizacyjnymi i elektrycznymi zasilającymi obiekt toalety,
4) budowę dwóch tężni solankowych wraz z niezbędnymi instalacjami wodno - kanalizacyjnymi i elektrycznymi zasilającymi obiekty tężni,
5) budowę parkingu na 22 miejsca postojowe na działce nr ewid. 95/71 obręb 15 Radomsko,
6) budowę utwardzonych ciągów komunikacyjnych,
7) budowę schodów terenowych,
8) budowę instalacji elektrycznej oświetlenia terenu,
9) budowę boiska sportowego, wielofunkcyjnego,
10) budowę instalacji wodociągowej do punktów poboru wody,
11) budowę instalacji odwodnienia terenu wraz ze szczelnym zbiornikiem na wody opadowe i roztopowe,
12) budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym w postaci: urządzeń zabawowych na placu zabaw, ściany do grafiki, ławek, siedzisk, stolików z ławkami, koszy na śmieci, budek dla ptaków, budek dla jeży, psich stacji, poideł dla pszczół, budek dla wiewiórek, rampy rowerowej, Street Workout oraz elementów do gry w Minigolfa a także zjazdu linowego,
13) budowę obiektu rekreacyjnego typu Pumptrack,
14) przebudowę drogi gminnej ul. Matejki w zakresie budowy 9 miejsc postojowych na działce nr ewid. 95/30 obręb 15 Radomsko,
15) budowę zjazdu z drogi gminnej,
16) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
17) budowę przyłącza wodociągowego,
18) wykonanie nowych nasadzeń zieleni,
19) Oznakowanie poziome i pionowe,
20) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
21) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z projektem i montażem.

Uwaga: wszędzie gdzie w poszczególnych dokumentacjach projektowych widnieje zapis „nie objęte niniejszym postępowaniem” – dotyczy to zapisów związanych z postępowaniem administracyjnym, natomiast nie stanowi ograniczenia przedmiotu umowy.
3 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową oraz zgodnie z: projektem zagospodarowania terenu, projektem architektoniczno – budowlanym, projektem wykonawczym, projektem technicznym, projektem przyłącza wodociągowego, projektem przyłącza kanalizacji sanitarnej, załącznikiem A zawierającym zmiany dotyczące odstąpienia w sposób nieistotny od zatwierdzonego projektu, projektem zieleni, geotechnicznymi warunkami posadowienia, projektem przebudowy dróg gminnych, projektem stałej organizacji ruchu drogowego, zwanymi dalej ogólnie dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami sztuki budowlanej.

W zakresie realizacji wykonywania – zaprojektowania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej należy postępować zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów-polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) wzór /projekt umowy- stanowiący dodatek nr 9 do SWZ
2) projekt zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 10 do SWZ
3) projekt architektoniczno - budowlany - stanowiący dodatek nr 11 do SWZ
4) projekt wykonawczy - stanowiący dodatek nr 12 do SWZ
5) projekt techniczny - stanowiący dodatek nr 13 do SWZ
6)projekt przyłącza wodociągowego - stanowiący dodatek nr 14 do SWZ
7) projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej- stanowiący dodatek nr 15 do SWZ
8)Załącznik A zawierający zmiany dotyczące odstąpienia w sposób nieistotny od zatwierdzonego projektu -- stanowiący dodatek nr 16 do SWZ
9) projekt zieleni- stanowiący dodatek nr 17 do SWZ
10) geotechniczne warunki posadowienia - stanowiące dodatek nr 18 do SWZ
11) projekt przebudowy dróg gminnych - stanowiący dodatek nr 19 do SWZ
12) projekt stałej organizacji ruchu drogowego- stanowiący dodatek nr 20 do SWZ
13) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 21 do SWZ
14) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży drogowej - stanowiąca dodatek nr 22 do SWZ
15) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży sanitarnej budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej - stanowiąca dodatek nr 23 do SWZ
16) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży sanitarnej budowa przyłącza wodociągowego - stanowiąca dodatek nr 24 do SWZ

Dodatki od nr 10 do 20 do SWZ w dalszej części ogólnie zwane są dokumentacją projektową.
Ponadto Zamawiający załącza pozwolenie na budowę stanowiące dodatek nr 26 do SWZ.
5 Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) przedmiary robót stanowiące dodatek nr 25 do SWZ pełnią funkcję informacyjną.

6 Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. w wzorze/projekcie umowy, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
7.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły
w SWZ i dodatkach.
8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych- szczegóły w SWZ
10.Całkowita wartość całego zakresu robót budowlanych pn.: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" ustalona została po aktualizacji na kwotę 13 627 430,72 zł netto(bez podatku VAT)
Wartość zamówienia stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania - Etap III (część II całego zakresu robót budowlanych) ustalona została po aktualizacji na kwotę 11 831 919,17 zł netto.

11. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

12 Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia wartości szacunkowej zamówienia.

W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy:
1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4b4db418-bbed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
oraz na Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Radomska: https://bip.radomsko.pl publikuje wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.4 oraz 3.5 SWZ
2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert,
3) ujawnia wartość szacunkową zamówienia , która wynosi dla niniejszego postępowania - Etap III (część II całego zakresu robót budowlanych): 11 831 919,17 zł netto.

13. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nazwa projektu lub programu:Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej VI – Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1. Rozwój gospodarki turystycznej, projekt pn.: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki"

Po zmianie:
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki"- ETAP III (część II robót budowlanych)”.
2 Przedmiot zamówienia (część II - całego zakresu robót budowlanych) obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
2) budowę górki saneczkowej ze strefą zjazdową,
3) budowę systemowej, wolnostojącej toalety publicznej wraz z niezbędnymi instalacjami wodno - kanalizacyjnymi i elektrycznymi zasilającymi obiekt toalety,
4) budowę dwóch tężni solankowych wraz z niezbędnymi instalacjami wodno - kanalizacyjnymi i elektrycznymi zasilającymi obiekty tężni,
5) budowę parkingu na 22 miejsca postojowe na działce nr ewid. 95/71 obręb 15 Radomsko,
6) budowę utwardzonych ciągów komunikacyjnych,
7) budowę schodów terenowych,
8) budowę instalacji elektrycznej oświetlenia terenu,
9) budowę boiska sportowego, wielofunkcyjnego,
10) budowę instalacji wodociągowej do punktów poboru wody,
11) budowę instalacji odwodnienia terenu wraz ze szczelnym zbiornikiem na wody opadowe i roztopowe,
12) budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym w postaci: urządzeń zabawowych na placu zabaw, ściany do grafiki, ławek, siedzisk, stolików z ławkami, koszy na śmieci, budek dla ptaków, budek dla jeży, psich stacji, poideł dla pszczół, budek dla wiewiórek, rampy rowerowej, Street Workout oraz elementów do gry w Minigolfa a także zjazdu linowego,
13) budowę obiektu rekreacyjnego typu Pumptrack,
14) przebudowę drogi gminnej ul. Matejki w zakresie budowy 9 miejsc postojowych na działce nr ewid. 95/30 obręb 15 Radomsko,
15) budowę zjazdu z drogi gminnej,
16) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
17) budowę przyłącza wodociągowego,
18) wykonanie nowych nasadzeń zieleni,
19) Oznakowanie poziome i pionowe,
20) Wykonanie obowiązków zawartych w decyzjach, warunkach, uzgodnieniach, opiniach; w tym również tych które zostaną wystosowane przez gestorów sieci i zarządców dróg w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
21) Wykonanie tablicy informacyjnej wraz z projektem i montażem.

Uwaga: wszędzie gdzie w poszczególnych dokumentacjach projektowych widnieje zapis „nie objęte niniejszym postępowaniem” – dotyczy to zapisów związanych z postępowaniem administracyjnym, natomiast nie stanowi ograniczenia przedmiotu umowy.
3 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową oraz zgodnie z: projektem zagospodarowania terenu, projektem architektoniczno – budowlanym, projektem wykonawczym, projektem technicznym, projektem przyłącza wodociągowego, projektem przyłącza kanalizacji sanitarnej, załącznikiem A zawierającym zmiany dotyczące odstąpienia w sposób nieistotny od zatwierdzonego projektu, projektem zieleni, geotechnicznymi warunkami posadowienia, projektem przebudowy dróg gminnych, projektem stałej organizacji ruchu drogowego, zwanymi dalej ogólnie dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami sztuki budowlanej.

W zakresie realizacji wykonywania – zaprojektowania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej należy postępować zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów-polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) wzór /projekt umowy- stanowiący dodatek nr 9 do SWZ
2) projekt zagospodarowania terenu - stanowiący dodatek nr 10 do SWZ
3) projekt architektoniczno - budowlany - stanowiący dodatek nr 11 do SWZ
4) projekt wykonawczy - stanowiący dodatek nr 12 do SWZ
5) projekt techniczny - stanowiący dodatek nr 13 do SWZ
6)projekt przyłącza wodociągowego - stanowiący dodatek nr 14 do SWZ
7) projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej- stanowiący dodatek nr 15 do SWZ
8)Załącznik A zawierający zmiany dotyczące odstąpienia w sposób nieistotny od zatwierdzonego projektu -- stanowiący dodatek nr 16 do SWZ
9) projekt zieleni- stanowiący dodatek nr 17 do SWZ
10) geotechniczne warunki posadowienia - stanowiące dodatek nr 18 do SWZ
11) projekt przebudowy dróg gminnych - stanowiący dodatek nr 19 do SWZ
12) projekt stałej organizacji ruchu drogowego- stanowiący dodatek nr 20 do SWZ
13) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca dodatek nr 21 do SWZ
14) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży drogowej - stanowiąca dodatek nr 22 do SWZ
15) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży sanitarnej budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej - stanowiąca dodatek nr 23 do SWZ
16) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla branży sanitarnej budowa przyłącza wodociągowego - stanowiąca dodatek nr 24 do SWZ

Dodatki od nr 10 do 20 do SWZ w dalszej części ogólnie zwane są dokumentacją projektową.
Ponadto Zamawiający załącza pozwolenie na budowę stanowiące dodatek nr 26 do SWZ.
5 Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) przedmiary robót stanowiące dodatek nr 25 do SWZ pełnią funkcję informacyjną.

6 Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. w wzorze/projekcie umowy, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
7.Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły
w SWZ i dodatkach.
8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych- szczegóły w SWZ
10.Całkowita wartość całego zakresu robót budowlanych pn.: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki" ustalona została po aktualizacji na kwotę 13 627 430,72 zł netto(bez podatku VAT)
Wartość zamówienia stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania - Etap III (część II całego zakresu robót budowlanych) ustalona została po aktualizacji na kwotę 11 831 919,17 zł netto.

11. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

12 Zamawiający przewidział, że istnieje możliwość, że o udzielenie zamówienia będzie ubiegał się podmiot, który był zaangażowany w przygotowanie postępowania o udzielenie tego zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia wartości szacunkowej zamówienia.

W związku z powyższym Zamawiający podjął następujące środki mające na celu zapobieżeniu zakłócenia uczciwej konkurencji w przypadku, o którym mowa w art. 85 ust. 1 ustawy:
1) na stronie internetowej prowadzonego postępowania - link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia podany w pkt 3.1.) niniejszego ogłoszenia
oraz na Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Radomska: https://bip.radomsko.pl publikuje wszelkie dokumenty jakimi dysponuje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia tj. dokumenty wymienione w pkt 3.4 oraz 3.5 SWZ
2) wyznaczył dłuższy termin na złożenie ofert,
3) ujawnia wartość szacunkową zamówienia , która wynosi dla niniejszego postępowania - Etap III (część II całego zakresu robót budowlanych): 11 831 919,17 zł netto.

13. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:

Nazwa projektu lub programu:Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej VI – Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1. Rozwój gospodarki turystycznej, projekt pn.: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Miasta Radomska poprzez stworzenie przestrzeni rekreacyjno - wypoczynkowej "Glinianki"

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej).Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie
z Pełnomocnikiem, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4b4db418-bbed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.Oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 8.1 SWZ powinna spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 ppkt 4 (art. 125 ust. 1) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
4)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.

5) Wykonawcy wspólnie składający ofertę, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do SWZ.

6) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.3.1 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców osobno;

7) w odniesieniu do warunków określonych w pkt 5.2 SWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno);
3.Szczegółowe informacje w SWZ

Po zmianie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie
z Pełnomocnikiem, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia podany w pkt 3.1.) niniejszego ogłoszenia.
2.Oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 8.1 SWZ powinna spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 ppkt 4 (art. 125 ust. 1) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
4)W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.

5) Wykonawcy wspólnie składający ofertę, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi dodatek nr 4 do SWZ.

6) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.3.1 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców osobno;

7) w odniesieniu do warunków określonych w pkt 5.2 SWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno);
3.Szczegółowe informacje w SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-27 09:00

Po zmianie:
2023-03-30 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie E-Zamówienia: :https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4b4db418-bbed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

Po zmianie:
Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie E-Zamówienia podany w pkt 3.1.) niniejszego ogłoszenia

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-27 09:30

Po zmianie:
2023-03-30 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-25

Po zmianie:
2023-04-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.