eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszkówka › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla uczestników projektu pn. "Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla uczestników projektu pn. „Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492828479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Jana Pawła II 3

1.5.2.) Miejscowość: Staszkówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 3541124

1.5.8.) Numer faksu: 18 3541124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spstasz@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsstaszkowka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna Gminy Moszczenica, Zespół Szkół w Staszkówce

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla uczestników projektu pn. „Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6194918-c786-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00140221/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla uczestników projektu pn. „Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141261/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS.271.PWD - 1/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie dwóch siedmiodniowych szkoleń wyjazdowych w formie warsztatów dla dzieci i rodziców dla łącznie maksymalnie 155 osób, uczestników projektu pn. „Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica”.
2.Uczestnikami szkoleń wyjazdowych będzie maksymalnie 60 rodziców, 90 dzieci w wieku 7-15 lat i 5 opiekunów (nauczycieli) ze strony Zamawiającego. Minimalna liczba uczestników wyniesie nie mniej niż 40 rodziców, 60 dzieci i 3 opiekunów (nauczycieli).
3.Zamówienie zrealizowane zostanie w dwóch edycjach. W każdej edycji uczestniczyć będzie od co najmniej 20 do maksymalnie 40 rodziców, od co najmniej 35 do maksymalnie 80 dzieci oraz od co najmniej 1 do maksymalnie 3 opiekunów.
4.Edycja 1 zamówienia zrealizowana zostanie w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Edycja 2 zamówienia zrealizowana zostanie w okresie pomiędzy 1- 30. września 2022 r.
5.Zamówienie obejmuje zajęcia w ramach następujących usług szkoleniowych w ramach każdej z edycji:
Warsztaty kompetencji wychowawczo – opiekuńczych dla rodziców
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są rodzice.
3. Warsztaty obejmują zagadnienia z zakresu kompetencji opiekuńczo – wychowawczych:
a) wychowanie dzieci, metody, systemy nagród i kar,
b) rola obojga rodziców w procesie wychowywania dzieci,
c) role rodziców w procesie wychowania na różnym etapie rozwoju osobowego dzieci,
d) rozpoznanie potrzeb dziecka, sposoby komunikowania potrzeb przez dzieci,
e) rozwój osobowy i społeczny dzieci w różnym wieku,
f) pojęcie /poczucie / budowa wartości własnej i dziecka
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
5. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia)
Zajęcia animacyjno – integracyjne dla dzieci młodszych
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 7 do 11 r.ż.
3. Zajęcia prowadzone metodami pedagogiki zabawy rozwijające kompetencje w zakresie zachowań grupowych i funkcjonowanie w grupie
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
5. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia).
Warsztaty z zakresu zastępowania agresji oraz integracji emocjonalnej dla dzieci starszych
1.Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2.Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 12 r.ż. do 15 rż
3.Warsztat składa się z 3 obszarów: trening umiejętności prospołecznych, trening kontroli złości, trening zachowań moralnych. Zajęcia rozwijające umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów towarzyskich, współdziałanie w grupie, nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, poznanie sposobów odreagowania napięć emocjonalnych, budowanie pozytywnego obrazu samego siebie, kształtowanie poczucia własnej wartości, itp.
4.Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia,
6.Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia).
7.Wykonawca zobowiązany jest do:
1)dysponowania co najmniej 3 osobami pełniącymi funkcję trenerów / szkoleniowców,
2)dysponowania co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję koordynatora / osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu spełniającą wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. b niniejszej SWZ, funkcji koordynatora nie może pełnić osoba zatrudniona w charakterze trenera / szkoleniowca.
3)posiadania doświadczenia w realizacji co najmniej 1 usługi/usług polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń wyjazdowych, spełniających wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. a niniejszej SWZ,
4)przygotowania szczegółowego programu realizacji organizacji warsztatów wraz z propozycją miejsca ich przeprowadzenia oraz przekazania go Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag lub zastrzeżeń do programu w terminie 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego i przekazać ostateczny program warsztatów wraz z informacjami na temat organizacji wyjazdu w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania uwag,
5)poniesienia wszelkich kosztów związanych z organizacją usługi, w tym transportu (autokarami klimatyzowanymi) na trasie Staszkówka/ Moszczenica – miejsce pobytu – Moszczenica/Staszkówka,
6)zapewnienia uczestnikom wyjazdu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa NNW) obejmującego cały okres pobytu, w tym wycieczki podczas pobytu oraz przejazd w obie strony,
7)zapewnienia uczestnikom wyjazdu pobytu w ośrodku zlokalizowanym w miejscowości atrakcyjnej turystycznie lub w atrakcyjnym turystycznie kompleksie leśnym w województwie pomorskim w powiecie wejherowskim lub lęborskim lub słupskim lub puckim, zlokalizowanym do 500 m w linii prostej od linii brzegowej Morza Bałtyckiego oraz w odległości do 800 km podróży drogami krajowymi od siedziby Zamawiającego; Wykonawca zapewni, że w obu edycjach zamówienie zrealizowane zostanie w tym samym ośrodku w tym samym standardzie dla obu edycji.
8)zapewnienia uczestnikom wyjazdu co najmniej 3 atrakcji turystycznych lub kulturalnych podczas trwania wyjazdu obejmujących zwiedzanie Słowińskiego Parku Narodowego i 2 inne atrakcje, wraz z zapewnieniem biletów wstępów oraz transportu do i z miejsca atrakcji transportem własnym (nie dopuszcza się przejazdu środkami komunikacji publicznej),
9)zapewnienia uczestnikom wyjazdu zakwaterowania z zapleczem socjalnym i sanitarnym tj. pokoi 2 – 4 osobowych z łazienką, zapewnienie temp. w pomieszczeniach noclegowych min. 20 stopni Celsjusza;
10)zapewnienia uczestnikom wyjazdu swobodnego dostępu do 3 sal dydaktycznych (na potrzeby zajęć dla 3 grup uczestników – tj. 1 grupa dorosłych i 2 grupy dzieci), przy czym funkcji sali do prowadzenia zajęć nie może pełnić ogólnodostępna kawiarnia / stołówka / restauracja zlokalizowana na terenie ośrodka,
11)zapewnienia uczestnikom wyjazdu wyżywienia obejmującego obiadokolację w pierwszym dniu pobytu, śniadanie, obiad i kolację w dniach od 2 do 6 dnia pobytu oraz śniadanie w 7 dniu pobytu; suchy prowiant w trakcie podróży w obie strony;
12)zapewnienia w trakcie zajęć dydaktycznych serwisu kawowego z poczęstunkiem dla dorosłych (kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, drobne słone lub słodkie przekąski) oraz dla dzieci (herbata lub napój lub sok, woda, owoce),
13)w terminie 30 dni od zakończenia realizacji usługi przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji realizacji zadania obejmującej raport z realizacji zadania, listy obecności uczestników, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór certyfikatów i kopie certyfikatów, listy potwierdzające korzystnie ze świadczeń (nocleg, wyżywienie, serwis kawowy, przejazd w obie strony, udział w atrakcji) oraz dzienniki zajęć.
8.Wykonawca w ramach zadania podejmie wszelkie niezbędne działania, mające na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa personelu i osób trzecich w trakcie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie działania i zaniechania swoje, osób go reprezentujących i działających w jego imieniu a także podmiotów trzecich, z którymi współpracuje w zakresie realizacji zamówienia.
9.Przedmiot umowy należy wykonać kompletnie z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
10.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: Z uwagi na kompleksowy charakter usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. realizacja jednorodnego co do charakteru zamówienia w ramach 1 usługi, zapewnienia identycznego poziomu realizacji zamówienia, jeden zakres tematyczny warsztatów, zajęcia językowe dla dzieci i rodziców z tych samych rodzin - przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony na części.
11. W celu dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przygotowania przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych uwzględniających potrzeby osób z niepełnosprawnościami:
a) materiały drukowane powinny być sporządzone zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego tj. w sposób ułatwiający korzystanie wszystkim uczestnikom, w tym osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, przede wszystkim poprzez zaprojektowanie odpowiedniej struktury tekstu (stosowanie możliwie często tytułów, akapitów, śródtytułów), stosowanie czcionek gładkich, bez ozdobników, stosowanie prawidłowego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem, zapewnienie czytelności czcionki poprzez jej odpowiednią wielkość,
b) materiały video (jeśli dotyczy) powinny zawierać napisy rozszerzone zawierające informacje niezbędne do zrozumienia akcji dla osób z dysfunkcjami narządu słuchu, dokument tekstowy zawierający transkrypcję dźwięku dla osób z dysfunkcjami narządu wzroku i słuchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gęba rowski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131667720

7.3.3) Ulica: ul. Malczewskiego 11/49,

7.3.4) Miejscowość: 114 Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-114

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.