eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszkówka › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla uczestników projektu pn. "Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica".



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla uczestników projektu pn. „Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492828479

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Św. Jana Pawła II 3

1.4.2.) Miejscowość: Staszkówka

1.4.3.) Kod pocztowy: 38-321

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.4.7.) Numer telefonu: 18 3541124

1.4.8.) Numer faksu: 18 3541124

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spstasz@poczta.onet.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsstaszkowka.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna Gminy Moszczenica, Zespół Szkół w Staszkówce

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158481

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00141261/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie dwóch siedmiodniowych szkoleń wyjazdowych w formie warsztatów dla dzieci i rodziców dla łącznie maksymalnie 155 osób, uczestników projektu pn. „Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica”.
2. Uczestnikami szkoleń wyjazdowych będzie maksymalnie 60 rodziców, 90 dzieci w wieku 7-15 lat i 5 opiekunów (nauczycieli) ze strony Zamawiającego. Minimalna łączna liczba uczestników na dwie edycje wyniesie nie mniej niż 40 rodziców, 60 dzieci i 3 opiekunów (nauczycieli).
3. Zamówienie zrealizowane zostanie w dwóch edycjach. W każdej edycji uczestniczyć będzie od co najmniej 20 do maksymalnie 40 rodziców, od co najmniej 35 do maksymalnie 80 dzieci oraz od co najmniej 1 do maksymalnie 3 opiekunów.
4. Edycja 1 zamówienia zrealizowana zostanie w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Edycja 2 zamówienia zrealizowana zostanie w okresie pomiędzy 1- 30 września 2022 r.
5. Zamówienie obejmuje zajęcia w ramach następujących usług szkoleniowych w ramach każdej z edycji:
Warsztaty kompetencji wychowawczo – opiekuńczych dla rodziców
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są rodzice.
3. Warsztaty obejmują zagadnienia z zakresu kompetencji opiekuńczo – wychowawczych:
a) wychowanie dzieci, metody, systemy nagród i kar,
b) rola obojga rodziców w procesie wychowywania dzieci,
c) role rodziców w procesie wychowania na różnym etapie rozwoju osobowego dzieci,
d) rozpoznanie potrzeb dziecka, sposoby komunikowania potrzeb przez dzieci,
e) rozwój osobowy i społeczny dzieci w różnym wieku,
f) pojęcie /poczucie / budowa wartości własnej i dziecka
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
5. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia)

Zajęcia animacyjno – integracyjne dla dzieci młodszych
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 7 do 11 r.ż.
3. Zajęcia prowadzone metodami pedagogiki zabawy rozwijające kompetencje w zakresie zachowań grupowych i funkcjonowanie w grupie
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
5. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia).
Warsztaty z zakresu zastępowania agresji oraz integracji emocjonalnej dla dzieci starszych
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 12 r.ż. do 15 rż
3. Warsztat składa się z 3 obszarów: trening umiejętności prospołecznych, trening kontroli złości, trening zachowań moralnych. Zajęcia rozwijające umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów towarzyskich, współdziałanie w grupie, nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, poznanie sposobów odreagowania napięć emocjonalnych, budowanie pozytywnego obrazu samego siebie, kształtowanie poczucia własnej wartości, itp.
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia,
6. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia).
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dysponowania co najmniej 3 osobami pełniącymi funkcję trenerów / szkoleniowców,
2) dysponowania co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję koordynatora / osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu spełniającą wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. b niniejszej SWZ, funkcji koordynatora nie może pełnić osoba zatrudniona w charakterze trenera / szkoleniowca.
3) posiadania doświadczenia w realizacji co najmniej 1 usługi/usług polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń wyjazdowych, spełniających wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. a niniejszej SWZ,
4) przygotowania szczegółowego programu realizacji organizacji wyjazdu wraz z propozycją miejsca ich przeprowadzenia oraz przekazania go Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag lub zastrzeżeń do programu w terminie 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego i przekazać ostateczny program warsztatów wraz z informacjami na temat organizacji wyjazdu w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania uwag,
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z organizacją usługi, w tym transportu (autokarami klimatyzowanymi) na trasie Staszkówka/ Moszczenica – miejsce pobytu – Moszczenica/Staszkówka,
6) zapewnienia uczestnikom wyjazdu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa NNW) obejmującego cały okres pobytu, w tym wycieczki podczas pobytu oraz przejazd w obie strony,
7) zapewnienia uczestnikom wyjazdu pobytu w ośrodku zlokalizowanym w miejscowości atrakcyjnej turystycznie lub w atrakcyjnym turystycznie kompleksie leśnym w województwie pomorskim w powiecie wejherowskim lub lęborskim lub słupskim lub puckim, zlokalizowanym do 500 m w linii prostej od linii brzegowej Morza Bałtyckiego oraz w odległości do 900 km podróży drogami krajowymi od siedziby Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza realizację każdej z 2-ch (dwóch) edycji w innym ośrodku, przy czym Wykonawca składając ofertę w postępowaniu gwarantuje, że w obu edycjach zamówienie zrealizowane zostanie w ośrodku lub ośrodkach zapewniających ten sam standard dla obu edycji.
8) zapewnienia uczestnikom wyjazdu co najmniej 3 atrakcji turystycznych lub kulturalnych podczas trwania wyjazdu obejmujących zwiedzanie Słowińskiego Parku Narodowego i 2 inne atrakcje, wraz z zapewnieniem biletów wstępów oraz transportu do i z miejsca atrakcji transportem własnym (nie dopuszcza się przejazdu środkami komunikacji publicznej),
9) zapewnienia uczestnikom wyjazdu zakwaterowania z zapleczem socjalnym i sanitarnym tj. pokoi 2 – 4 osobowych z łazienką, zapewnienie temp. w pomieszczeniach noclegowych min. 20 stopni Celsjusza;
10) zapewnienia uczestnikom wyjazdu swobodnego dostępu do 3 sal dydaktycznych (na potrzeby zajęć dla 3 grup uczestników – tj. 1 grupa dorosłych i 2 grupy dzieci), przy czym funkcji sali do prowadzenia zajęć nie może pełnić ogólnodostępna kawiarnia / stołówka / restauracja zlokalizowana na terenie ośrodka,
11) zapewnienia uczestnikom wyjazdu wyżywienia obejmującego obiadokolację w pierwszym dniu pobytu, śniadanie, obiad i kolację w dniach od 2 do 6 dnia pobytu oraz śniadanie w 7 dniu pobytu; suchy prowiant w trakcie podróży w obie strony;
12) zapewnienia w trakcie zajęć dydaktycznych serwisu kawowego z poczęstunkiem dla dorosłych (kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, drobne słone lub słodkie przekąski) oraz dla dzieci (herbata lub napój lub sok, woda, owoce),
13) w terminie 30 dni od zakończenia realizacji usługi przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji realizacji zadania obejmującej raport z realizacji zadania, listy obecności uczestników, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór certyfikatów i kopie certyfikatów, listy potwierdzające korzystnie ze świadczeń (nocleg, wyżywienie, serwis kawowy, przejazd w obie strony, udział w atrakcji) oraz dzienniki zajęć.
8. Wykonawca w ramach zadania podejmie wszelkie niezbędne działania, mające na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa personelu i osób trzecich w trakcie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie działania i zaniechania swoje, osób go reprezentujących i działających w jego imieniu a także podmiotów trzecich, z którymi współpracuje w zakresie realizacji zamówienia.
9. Przedmiot umowy należy wykonać kompletnie z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
10. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: Z uwagi na kompleksowy charakter usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. realizacja jednorodnego co do charakteru zamówienia w ramach 1 usługi, zapewnienia identycznego poziomu realizacji zamówienia, jeden zakres tematyczny warsztatów, z tych samych rodzin - przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony na części.
11. W celu dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przygotowania przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych uwzględniających potrzeby osób z niepełnosprawnościami:
a) materiały drukowane powinny być sporządzone zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego tj. w sposób ułatwiający korzystanie wszystkim uczestnikom, w tym osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, przede wszystkim poprzez zaprojektowanie odpowiedniej struktury tekstu (stosowanie możliwie często tytułów, akapitów, śródtytułów), stosowanie czcionek gładkich, bez ozdobników, stosowanie prawidłowego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem, zapewnienie czytelności czcionki poprzez jej odpowiednią wielkość,
b) materiały video (jeśli dotyczy) powinny zawierać napisy rozszerzone zawierające informacje niezbędne do zrozumienia akcji dla osób z dysfunkcjami narządu słuchu, dokument tekstowy zawierający transkrypcję dźwięku dla osób z dysfunkcjami narządu wzroku i słuchu.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie dwóch siedmiodniowych szkoleń wyjazdowych w formie warsztatów dla dzieci i rodziców dla łącznie maksymalnie 155 osób, uczestników projektu pn. „Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Moszczenica”.
2. Uczestnikami szkoleń wyjazdowych będzie maksymalnie 60 rodziców, 90 dzieci w wieku 7-15 lat i 5 opiekunów (nauczycieli) ze strony Zamawiającego. Minimalna łączna liczba uczestników na dwie edycje wyniesie nie mniej niż 40 rodziców, 60 dzieci i 3 opiekunów (nauczycieli).
3. Zamówienie zrealizowane zostanie w dwóch edycjach. W każdej edycji uczestniczyć będzie od co najmniej 20 do maksymalnie 40 rodziców, od co najmniej 35 do maksymalnie 80 dzieci oraz od co najmniej 1 do maksymalnie 3 opiekunów.
4. Zamówienie zrealizowane zostanie w okresie pomiędzy 1- 30 września 2022 r. (dotyczy edycji pierwszej i drugiej).
5. Zamówienie obejmuje zajęcia w ramach następujących usług szkoleniowych w ramach każdej z edycji:
Warsztaty kompetencji wychowawczo – opiekuńczych dla rodziców
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są rodzice.
3. Warsztaty obejmują zagadnienia z zakresu kompetencji opiekuńczo – wychowawczych:
a) wychowanie dzieci, metody, systemy nagród i kar,
b) rola obojga rodziców w procesie wychowywania dzieci,
c) role rodziców w procesie wychowania na różnym etapie rozwoju osobowego dzieci,
d) rozpoznanie potrzeb dziecka, sposoby komunikowania potrzeb przez dzieci,
e) rozwój osobowy i społeczny dzieci w różnym wieku,
f) pojęcie /poczucie / budowa wartości własnej i dziecka
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
5. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia)

Zajęcia animacyjno – integracyjne dla dzieci młodszych
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 7 do 11 r.ż.
3. Zajęcia prowadzone metodami pedagogiki zabawy rozwijające kompetencje w zakresie zachowań grupowych i funkcjonowanie w grupie
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia.
5. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia).
Warsztaty z zakresu zastępowania agresji oraz integracji emocjonalnej dla dzieci starszych
1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2. Uczestnikami zajęć są dzieci w wieku od 12 r.ż. do 15 rż
3. Warsztat składa się z 3 obszarów: trening umiejętności prospołecznych, trening kontroli złości, trening zachowań moralnych. Zajęcia rozwijające umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów towarzyskich, współdziałanie w grupie, nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, poznanie sposobów odreagowania napięć emocjonalnych, budowanie pozytywnego obrazu samego siebie, kształtowanie poczucia własnej wartości, itp.
4. Forma przeprowadzonych szkoleń – warsztaty/ćwiczenia,
6. Czas trwania: 30 godzin dydaktycznych (4 – 5 dni po 6-8 godzin dydaktycznych każdego dnia).
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dysponowania co najmniej 3 osobami pełniącymi funkcję trenerów / szkoleniowców,
2) dysponowania co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję koordynatora / osoby odpowiedzialnej za organizację wyjazdu spełniającą wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. b niniejszej SWZ, funkcji koordynatora nie może pełnić osoba zatrudniona w charakterze trenera / szkoleniowca.
3) posiadania doświadczenia w realizacji co najmniej 1 usługi/usług polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń wyjazdowych, spełniających wymagania określone w Rozdziale V pkt 4 lit. a niniejszej SWZ,
4) przygotowania szczegółowego programu realizacji organizacji wyjazdu wraz z propozycją miejsca ich przeprowadzenia oraz przekazania go Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia uwag lub zastrzeżeń do programu w terminie 2 dni roboczych od dnia jego otrzymania, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego i przekazać ostateczny program warsztatów wraz z informacjami na temat organizacji wyjazdu w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania uwag,
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z organizacją usługi, w tym transportu (autokarami klimatyzowanymi) na trasie Staszkówka/ Moszczenica – miejsce pobytu – Moszczenica/Staszkówka,
6) zapewnienia uczestnikom wyjazdu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa NNW) obejmującego cały okres pobytu, w tym wycieczki podczas pobytu oraz przejazd w obie strony,
7) zapewnienia uczestnikom wyjazdu pobytu w ośrodku zlokalizowanym w miejscowości atrakcyjnej turystycznie lub w atrakcyjnym turystycznie kompleksie leśnym w województwie pomorskim w powiecie wejherowskim lub lęborskim lub słupskim lub puckim, zlokalizowanym do 500 m w linii prostej od linii brzegowej Morza Bałtyckiego oraz w odległości do 900 km podróży drogami krajowymi od siedziby Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza realizację każdej z 2-ch (dwóch) edycji w innym ośrodku, przy czym Wykonawca składając ofertę w postępowaniu gwarantuje, że w obu edycjach zamówienie zrealizowane zostanie w ośrodku lub ośrodkach zapewniających ten sam standard dla obu edycji.
8) zapewnienia uczestnikom wyjazdu co najmniej 3 atrakcji turystycznych lub kulturalnych podczas trwania wyjazdu obejmujących zwiedzanie Słowińskiego Parku Narodowego i 2 inne atrakcje, wraz z zapewnieniem biletów wstępów oraz transportu do i z miejsca atrakcji transportem własnym (nie dopuszcza się przejazdu środkami komunikacji publicznej),
9) zapewnienia uczestnikom wyjazdu zakwaterowania z zapleczem socjalnym i sanitarnym tj. pokoi 2 – 4 osobowych z łazienką, zapewnienie temp. w pomieszczeniach noclegowych min. 20 stopni Celsjusza;
10) zapewnienia uczestnikom wyjazdu swobodnego dostępu do 3 sal dydaktycznych (na potrzeby zajęć dla 3 grup uczestników – tj. 1 grupa dorosłych i 2 grupy dzieci), przy czym funkcji sali do prowadzenia zajęć nie może pełnić ogólnodostępna kawiarnia / stołówka / restauracja zlokalizowana na terenie ośrodka,
11) zapewnienia uczestnikom wyjazdu wyżywienia obejmującego obiadokolację w pierwszym dniu pobytu, śniadanie, obiad i kolację w dniach od 2 do 6 dnia pobytu oraz śniadanie w 7 dniu pobytu; suchy prowiant w trakcie podróży w obie strony;
12) zapewnienia w trakcie zajęć dydaktycznych serwisu kawowego z poczęstunkiem dla dorosłych (kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, drobne słone lub słodkie przekąski) oraz dla dzieci (herbata lub napój lub sok, woda, owoce),
13) w terminie 30 dni od zakończenia realizacji usługi przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji realizacji zadania obejmującej raport z realizacji zadania, listy obecności uczestników, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające odbiór certyfikatów i kopie certyfikatów, listy potwierdzające korzystnie ze świadczeń (nocleg, wyżywienie, serwis kawowy, przejazd w obie strony, udział w atrakcji) oraz dzienniki zajęć.
8. Wykonawca w ramach zadania podejmie wszelkie niezbędne działania, mające na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa personelu i osób trzecich w trakcie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie działania i zaniechania swoje, osób go reprezentujących i działających w jego imieniu a także podmiotów trzecich, z którymi współpracuje w zakresie realizacji zamówienia.
9. Przedmiot umowy należy wykonać kompletnie z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
10. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: Z uwagi na kompleksowy charakter usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. realizacja jednorodnego co do charakteru zamówienia w ramach 1 usługi, zapewnienia identycznego poziomu realizacji zamówienia, jeden zakres tematyczny warsztatów, z tych samych rodzin - przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony na części.
11. W celu dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przygotowania przez Wykonawcę materiałów szkoleniowych uwzględniających potrzeby osób z niepełnosprawnościami:
a) materiały drukowane powinny być sporządzone zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego tj. w sposób ułatwiający korzystanie wszystkim uczestnikom, w tym osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności, przede wszystkim poprzez zaprojektowanie odpowiedniej struktury tekstu (stosowanie możliwie często tytułów, akapitów, śródtytułów), stosowanie czcionek gładkich, bez ozdobników, stosowanie prawidłowego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem, zapewnienie czytelności czcionki poprzez jej odpowiednią wielkość,
b) materiały video (jeśli dotyczy) powinny zawierać napisy rozszerzone zawierające informacje niezbędne do zrozumienia akcji dla osób z dysfunkcjami narządu słuchu, dokument tekstowy zawierający transkrypcję dźwięku dla osób z dysfunkcjami narządu wzroku i słuchu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
1)odpis lub informację z KRS lub z CEi IDG w zakresie art.109 ust.1 pkt4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 m-ce przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2)oświadczenie Wykonawcy w zakresie art.108 ust.1 pkt5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z2021r.poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Zał.nr 8 do SWZ)
3)wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu (Zał.nr 4 do SWZ) – potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń wyjazdowych w skład których wchodziło co najmniej organizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej, zapewnienie kadry szkoleniowej, sal szkoleniowych, transportu, noclegów, wyżywienia, na co najmniej 5 dni dla rodzin tj. grupy uczestników liczącej minimum 30 osób (w tym rodziców i dzieci), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane – przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne lub jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może w każdym czasie, na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wzywa Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Zgodnie z dyspozycją art.127 ust.2 ustawy Pzp, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast odpisu lub informacji z KRS lub z CEiIDG składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator, lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona, ani nie znajduje się on w innego tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS lub z CEiIDG, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszania Wykonawcy.

Po zmianie:
1)odpis lub informację z KRS lub z CEi IDG w zakresie art.109 ust.1 pkt4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 m-ce przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2)oświadczenie Wykonawcy w zakresie art.108 ust.1 pkt5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z2021r.poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Zał.nr 8 do SWZ)
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne lub jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może w każdym czasie, na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wzywa Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Zgodnie z dyspozycją art.127 ust.2 ustawy Pzp, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast odpisu lub informacji z KRS lub z CEiIDG składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator, lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona, ani nie znajduje się on w innego tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS lub z CEiIDG, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszania Wykonawcy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (druk stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz zał. nr 2a do SWZ).
2. Do oferty Wykonawca dołącza wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, (druk stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ).
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zobowiązanie innego podmiotu zgodnie z art.118 ust.1 ustawy Pzp ( zał.nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy)
4. oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegajacych się o zamówienie zgodnie z art.117 ust.4 Pzp ( zał. nr 6 do SWZ) - jeżeli dotyczy
5. dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy

Po zmianie:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (druk stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz zał. nr 2a do SWZ).
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zobowiązanie innego podmiotu zgodnie z art.118 ust.1 ustawy Pzp ( zał.nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy)
4. oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegajacych się o zamówienie zgodnie z art.117 ust.4 Pzp ( zał. nr 6 do SWZ) - jeżeli dotyczy
5. dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy
6. wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (druk stanowiący załącznik nr 4 do SWZ);
7. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (druk stanowiący załącznik nr 3 do SWZ).”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.