eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi w latach 2023 - 2025

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi w latach 2023 – 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 282

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-034

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 509361914

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmwl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmwl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf9145d8-ab79-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi w latach 2023 – 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf9145d8-ab79-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052805/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi w latach 2023 – 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.2310.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1120789,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1110574,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia Centralnego Muzeum Włókiennictw w Łodzi. Umowa zostanie zawarta na czas określony – 24 miesiące:
Planowany termin rozpoczęcia usługi – nie wcześniej niż 30 kwietnia 2023 r. (godzina 7.00)
Planowany termin zakończenia usługi – nie wcześniej niż 30 kwietnia 2025 (godzina 7.00)
Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi podlega obowiązkowej ochronie w związku
z decyzją Wojewody Łódzkiego o umieszczeniu w wykazie „Obiektów, obszarów i urządzeń ważnych dla obronności, interesu gospodarczego państwa i bezpieczeństwa publicznego na terenie województwa łódzkiego podlegających obowiązkowej ochronie przez specjalistyczne formacje ochronne lub odpowiednie zabezpieczenia techniczne”.
 ochrona stacjonarna: stała, bezpośrednia, świadczona 24 h/dobę przez 7 dni
w tygodniu, pracująca w systemie maksymalnie 12 godzinnym:

Poniedziałek: dzień - 2 osoby/ noc – 1 osoba dzień PS Nr 1+ PP-1/ noc: PS Nr 1
Wtorek: dzień - 2 osoby/ noc – 1 osoba dzień PS Nr 1+ PP-1/ noc: PS Nr 1
Środa: dzień - 3 osoby/ noc – 1 osoba dzień PS Nr 1+ PP-1 +PS Nr 2/ noc: PS Nr 1
Czwartek: dzień - 3 osoby/ noc – 1 osoba dzień PS Nr 1+ PP-1 +PS Nr 2/ noc: PS Nr 1
Piątek: dzień - 3 osoby/ noc – 1 osoba dzień PS Nr 1+ PP-1 +PS Nr 2/ noc: PS Nr 1
Sobota: dzień - 3 osoby/ noc – 1 osoba dzień PS Nr 1+ PP-1 +PS Nr 2/ noc: PS Nr 1
Niedziela: dzień - 3 osoby/ noc – 1 osoba dzień PS Nr 1+ PP-1 +PS Nr 2/ noc: PS Nr 1

 monitorowanie: stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych
w elektronicznych urządzenia i systemach alarmowych
Szczegółowe informacje na temat opisu przedmiotu zamówienia znajdą Państwo w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony ESKORT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272786834

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1201763,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-30 do 2025-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.