eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja siedziby Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy w Alejach Ujazdowskich 20".



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja siedziby Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy w Alejach Ujazdowskich 20”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 277-58-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szrm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja siedziby Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy w Alejach Ujazdowskich 20”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a53149-6be8-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021196/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja siedziby Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy w Alejach Ujazdowskich 20

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459003/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP-II-WI/37/ZPIK/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja siedziby Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy w Alejach Ujazdowskich 20”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont wybranych pomieszczeń na I piętrze wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi w zabytkowym budynku zlokalizowanym w Al. Ujazdowskich Nr 20 w Warszawie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty budowlane,
2) roboty sanitarne,
3) roboty elektryczne.
4) elementy ujęte w Projekcie Aranżacji Wnętrz:
- elementy ujęte w poz. 8, 9, 12 – z p-ktu 4.1 specyfikacji wyposażenia;
- roletę zaciemniającą pomieszczenie, w kasecie montowane nad oknem w kolorze czarnym. Rolety materiałowa podgumowane w kolorze szarym. Sterowane automatycznie włącznikiem.
- elementy ujęte w poz. 1, 2, 4, 10 – z p-ktu 4.2 specyfikacji wyposażenia;
- ledowy pas zlicowany ze ścianą ujęty w poz. 9 specyfikacji wyposażenia p-kt 4.6;
- elementy ujęte w poz. 1, 2, 3, 4, 5, 13 – z p-ktu 4.7 specyfikacji wyposażenia;
- elementy w p-kcie 5 specyfikacji wykończenia ścian, podłóg, drzwi, okien;
- elementy informacji wizualnej ujętymi w p-cie 6;
- parametry techniczne materiałów wbudowywanych, ujęte zostały w poszczególnych projektach branżowych oraz w Projekcie Aranżacji Wnętrz.
5) zabudowę koryt kablowych,
6) drzwi wejściowe do lokalu – szt. 2,
drzwi wejściowe zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
Dodatkowo zewnętrzna strona drzwi odwzorowująca wygląd stolarki drzwi na wyższych kondygnacjach przedmiotowego budynku.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty:
1) Decyzja nr 120/Ś/2020 zatwierdzająca projekt zagospodarowania działki i projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych;
2) Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WZW.5142.141.2022.KMR z dnia 04.02.2022 r.
3) Projekt budowlany:
- Projekt zagospodarowania terenu,
- Projekt architektoniczno-budowlany,
4) Projekt techniczny:
- Projekt architektury i konstrukcji,
- Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- Projekt instalacji sanitarnych.
5) Projekt wykonawczy:
- Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- Projekt instalacji sanitarnych,
- Projekt remont wybranych pomieszczeń na I piętrze wraz z instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi,
6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
7) Projekt Aranżacji Wnętrz,
8) Przedmiary,
9) Formularz „Zestawienie elementów aranżacji“ – Załącznik Nr 1a do SWZ.
3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności prace zbrojarsko - betoniarskie, blacharskie, dekarskie, murarskie, tynkarskie z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy;
b) roboty elektryczne i teletechniczne, w tym w szczególności prace monterskie instalacji i urządzeń
z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji;
c) roboty sanitarne, w tym w szczególności prace w zakresie instalacji oraz prace monterskie urządzeń,
z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji;
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określony/e dowód/dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zawierać informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w PPU. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1565456,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2512573,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1565456,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nafibud Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432181896

7.3.3) Ulica: Franciszka Żwirki i Stanisława Wigury 61

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna. Klimvent Bud Sp. z o.o., ul. Modlińska 6A/222, 03-216 Warszawa.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1565456,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.