eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › "Przebudowa elementów zagospodarowania terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy" w ramach projektu pn.: ,,Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
“Przebudowa elementów zagospodarowania terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy” w ramach projektu pn.: ,,Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“Przebudowa elementów zagospodarowania terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy” w ramach projektu pn.: ,,Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f1ffc86-bfb1-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030678/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Przebudowa elementów zagospodarowania terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125193/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.16.6.2022.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1873105,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie elementów zagospodarowania terenu wokół budynku Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie zlokalizowanego na działkach nr 5777/1, 5777/2 w miejscowości Staszów.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) rozbiórkę istniejących nawierzchni,
2) wycinkę drzew,
3) rozbiórkę oraz budowę sieci oświetlenia,
4) wykonanie nowych warstw podbudowy,
5) przebudowę oraz budowę parkingów z prefabrykatów betonowych,
6) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
7) przebudowę dwóch zjazdów publicznych ( wjazd oraz wyjazd w części zlokalizowanych na działce nr 5777/1),
8) budowę wiaty na agregat prądotwórczy,
9) przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
10) budowę sieci kanalizacji deszczowej,
11) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej,
12) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą min. kosztorys powykonawczy, protokoły, instrukcje obsługi, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu),
13) inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 12 SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
1. Przedmiar robót,
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
3. Projekt budowlany,
4. Projekt wykonawczy w tym projekt organizacji ruchu.
5. Decyzja nr 7 - 176/2018 z dnia 17.09.2018r. Starosty Staszowskiego zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę,
6. Decyzja Nr 128/A/22 z dnia 12.04.2022r. Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Sandomierzu.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie ze wstępną promesą Gmina Staszów otrzymała zapewnienie dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na realizację inwestycji pn.: „Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa”, która obejmowała:
1. „Rewitalizację Rynku i Starego Miasta w Staszowie – Modernizację budynku Ratusza” w ramach projektu: „Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa”,
2. „Przebudowę elementów zagospodarowania terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy” w ramach projektu pn.: ,,Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa”.
W celu wyłonienia wykonawców na w/w zadania wszczęto (w dniu 25.02.2022r., nr ogłoszenia o zamówieniu 2022/BZP 00068559/01 oraz w dniu 19.04.2022r., nr ogłoszenia o zamówieniu 2022/BZP 00125193/01) dwie odrębne procedury o udzielenie zamówienia.
Przed wystąpieniem do Banku Gospodarstwa Krajowego o wydanie promesy inwestycyjnej w postępowaniu pn.: „Rewitalizacja Rynku i Starego Miasta w Staszowie – Modernizacja budynku Ratusza” w ramach projektu: „Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa” zamawiający powziął informację od operatora programu (BGK), że niezbędne jest przeprowadzenie jednej procedury o udzielenie zamówienia w zakresie całej inwestycji objętej dofinansowaniem, tj.: „Rewitalizacji Rynku
i Starego Miasta w Staszowie – Modernizacji budynku Ratusza” w ramach projektu: „Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa” oraz przedmiotowego zamówienia tj: „Przebudowy elementów zagospodarowania terenu przy budynku Urzędu Miasta i Gminy” w ramach projektu pn.: ,,Rewitalizacja centrum starego miasta Staszowa” z ewentualną możliwością dopuszczenia składania ofert częściowych. Co za tym idzie nie jest możliwe przeprowadzenie dwóch odrębnych postępowań na jedną inwestycję bez utraty dofinansowania ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający nie jest w stanie sfinansować w całości inwestycji ze środków własnych, a możliwość unieważnienia postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane, uwzględnił w ogłoszeniu o zamówieniu.
W tym stanie faktycznym zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 310 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.