eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice › Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej oraz pompowni ścieków przy ulicy Obozowej w Łambinowicach.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej oraz pompowni ścieków przy ulicy Obozowej w Łambinowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774311300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lambinowice.pl/1513/454/zamowienia-powyzej-130-tys-zl-netto.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej oraz pompowni ścieków przy ulicy Obozowej w Łambinowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9a54125-c22d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016821/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ul. Muzealnej oraz pompowni ścieków przy ul. Obozowej w Łambinowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131691/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129 z późn. zm.) ze względu na unieważnienie procedury przetargowej z mocy art.255 pkt 1 na zadanie pn: „Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej oraz pompowni ścieków przy ulicy Obozowej w Łambinowicach”, które zostało podzielone na 2 części. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji, ponieważ zarówno do I i II części nie zostały złożone żadne oferty wykonawców w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 13.04.2022r. do godz. 11:00. W związku z powyższym Zamawiający w celu realizacji zadań dla I i II części , udziela zamówienia w trybie zaproszenia do negocjacji z wybranym Wykonawcą zgodnie z art. 304 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2439024,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej oraz pompowni ścieków przy ulicy Obozowej w Łambinowicach.”
Zamówienie jest podzielone na dwie części.

1. Zakres zamówienia:
Część I zamówienia - Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ulicy Muzealnej w Łambinowicach
Cześć II zamówienia – Modernizacja istniejącej przepompowni ścieków przy ulicy Obozowej w Łambinowicach

III.1. Zakres zamówienia obejmuje:

I część zamówienia:

Celem przedmiotowego przedsięwzięcia inwestycyjnego jest remont i modernizacja stacji uzdatniania wody poprzez wymianę istniejących wyeksploatowanych instalacji i urządzeń na nowe oraz montaż dodatkowego zbiornika wyrównawczego o pojemności V=150 m3 na zaprojektowanej płycie fundamentowej.
Zakres robót technologicznych instalacyjnych w ramach remontu i modernizacji stacji uzdatniania wody będzie obejmował:
 Wymiana pomp głębinowych z orurowaniem,
 wymiana zasuw, manometrów i wodomierzy oraz włazów w komorach studni wierconych,
 wymiana zestawu aeracji /aeratorów/ oraz filtrów odżelaziaczy i odmanganiaczy na instalacje nowe,
 kompletna wymiana orurowania stacji, montaż armatury do pomiaru ciśnienia i poboru próbek wody na filtrach i zestawie hydroforowym, montaż armatury do poboru próbek wody na rurociągach ze studni,
 montaż nowego zestawu hydroforowego,
 montaż nowej instalacji na podchloryn sodu,
 montaż dmuchawy oraz nowej pompy do płukania filtrów,
 montaż osuszacza powietrza w hali filtrów budynku SUW,
 automatyczne sterowanie ciągiem technologicznym uzdatniania wody i zestawem tłoczącym wodę do sieci wodociągowej (automatyzacja pracy SUW)
 system wizualizacji i nadzoru urządzeń SUW,
 montaż sond hydrostatycznych i pływakowych w zbiornikach wyrównawczych wody uzdatnionej, wymiana ocieplenia i blachy zewnętrznej zbiorników wyrównawczych,
 montaż sond hydrostatycznych i pływakowych w studniach głębinowych,
 wymiana instalacji elektrycznej i rozdzielni głównej,
 zapewnienie ciągłości dostawy wody do sieci wodociągowej w okresie remontu i modernizacji stacji.
 wyposażenie SUW w awaryjny zestaw pomp głębinowych dla studni 2 i 2A.
 wdrożenie systemu kompensacji energii biernej na instalacji elektrycznej.
 wyposażenie SUW w awaryjny agregat prądotwórczy.


II część zamówienia:

Remont i modernizacja pompowni ścieków przy ul. Obozowej w m. Łambinowice zakłada usprawnienie eksploatacji obiektu poprzez wymianę istniejącego wyposażenia na urządzenia nowe, bez zmiany kubatury obiektu.

Zakres remontu i modernizacji pompowni ścieków
Zakres robót instalacyjnych technologicznych w ramach remontu i modernizacji pompowni ścieków będzie obejmował:
 wykonanie tymczasowej instalacji obejścia pompowni ścieków na czas robót,
 opróżnienie zbiornika pompowni ze ścieków i osadów,
 demontaż istniejących pomp zatapialnych o wydajności wraz z armaturą i rurociągami technologicznymi,
 demontaż istniejącego wentylatora nawiewnego i wentylatora wywiewnego,
 montaż nowego wyposażenia pompowni ścieków,
 uruchomienie pompowni ścieków.
MONTAŻ NOWEGO WYPOSAŻENIA POMPOWNI ŚCIEKÓW obejmuje następujące instalacje technologiczne:
 montaż nowych pomp zatapialnych do ścieków - przyjęto 2 komplety pomp zatapialnych do ścieków, do pracy przemiennej, parametry pompy: Qp=20 l/s, Hp=12,30m sł.w., P1=6,8kW, P2=6,0kW, pompy do zamontowania w istniejącym zbiorniku pompowni ścieków w komorze ścieków, wyposażenie dodatkowe dla 2 pomp zatapialnych (stopa sprzęgająca z kolanem, prowadnica rurowa, łańcuch itp.),
 montaż nowego orurowania o średnicy f160mm i f200mm z rur i kształtek ciśnieniowych PE,
 montaż nowej armatury zaporowej – zasuw i zaworów zwrotnych o średnicy Dn150mm montowanych w komorze technologicznej,
 montaż 3kpl. wentylacji grawitacyjnej o średnicy f110PVC /nawiewno - wywiewnej/ komory pompowni,
 montaż żurawika o udźwigu 250kg do wyciągania pomp, z wyciągarką elektryczną o mocy P=1,8kW,
 montaż nowego wyposażenia w zakresie sterowania pracą pomp, tj. montaż sondy hydrostatycznej poziomu oraz pływakowych sygnalizatorów poziomu ścieków wg AKPiA,
 montaż kraty koszowej z wyciągarką elektryczną, krata do zamontowania w komorze skratek, parametry techniczne: krata koszowa wymiarach 600x600x600mm, oczka kraty 20x20mm, z prowadnicami ze stali, z mechanizmem zamykania kanału dopływowego o średnicy Dn400mm, żurawik o udźwigu 400kg, wyciągarka linowa P=1,8kW, pojemnik na skratki o pojemności 1100 litrów,
 montaż nowego wentylatora nawiewnego WBS 20 o parametrach technicznych wentylatora istniejącego, wentylator do zamontowania w miejscu zdemontowanego urządzenia starego,
 montaż nowego wentylatora wywiewnego WD20 o parametrach technicznych wentylatora istniejącego, wentylator do zamontowania w miejscu zdemontowanego urządzenia starego.

Należy zapewnić ciągłość pracy pompowni ścieków w trakcie wykonywania prac remontowych.
Wykonawca robót musi przewidzieć rozwiązania tymczasowe, które umożliwią wykonanie remontu i modernizacji pompowni ścieków z zachowaniem ciągłości pracy.
Na czas realizacji robót przewiduje się przenośną instalację tymczasowego przetłaczania
ścieków z pompą zamontowaną na sieci kanalizacyjnej z obejściem pompowni ścieków
rurociągiem tłocznym tymczasowym.

CZ.I i II
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiącym załącznik nr 10 do zaproszenia do negocjacji z podziałem na CZ.I i CZ.II zamówienia.
Dokumenty te stanowią załączniki do zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.