eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie comiesięcznych bieżących przeglądów, bieżącej konserwacji oraz obsługi ruchowej systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych związanych z poprawnym i bezpiecznym funkcjonowaniem budynku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie comiesięcznych bieżących przeglądów, bieżącej konserwacji oraz obsługi ruchowej systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych związanych z poprawnym i bezpiecznym funkcjonowaniem budynku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 21/23

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422726806

1.5.8.) Numer faksu: 422726801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@log.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.log.lodz.pl/modgikwww/pl/Zamowieniapubliczne.aspx

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie comiesięcznych bieżących przeglądów, bieżącej konserwacji oraz obsługi ruchowej systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych związanych z poprawnym i bezpiecznym funkcjonowaniem budynku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc86f94a-c600-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036013/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonywanie comiesięcznych, bieżących przeglądów, konserwacji oraz obsługi ruchowej systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych związanych z poprawnym i bezpiecznym funkcjonowaniem budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136855/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OAZP.2610/18/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13590,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie comiesięcznych bieżących przeglądów, bieżącej konserwacji oraz obsługi ruchowej systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych związanych z poprawnym i bezpiecznym funkcjonowaniem budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie comiesięczne bieżące przeglądy, bieżącą konserwację oraz obsługę ruchową następujących systemów, instalacji i urządzeń: a) Instalacja elektryczna (gniazda, oświetlenie, tablice TO,TOE, TK, TN, TWG itp.), b) Instalacja systemu alarmowego ŁOG, c) Instalacja systemu ewidencji czasu pracy ŁOG, d) Doraźne prace elektryczne wynikające z eksploatacji budynku, których nie można przewidzieć na etapie zawierania umowy, w ilości do 80 godzin. 3. W zakres czynności wchodzą: prace przeglądowo – konserwacyjne, w skład których wchodzą: a) okresowe [miesięczne] prace przeglądowe, b) prace awaryjne, c) prace dodatkowe, d) pogotowie techniczne; prace w zakresie: demontażu, montażu, wymiany, naprawy urządzeń i elementów wchodzących w skład systemów i instalacji określonych w pkt. 2. (zwane dalej pracami naprawczymi). Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność i obowiązek wykonywania comiesięcznych przeglądów
i konserwacji bieżących oraz utrzymywanie w stanie pełnej sprawności eksploatacyjnej urządzeń. Prace serwisowo – konserwacyjne instalacji i urządzeń elektrycznych muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm
i przepisów prawnych w tym zakresie, spełniać wymagania producentów zainstalowanych urządzeń i systemów oraz muszą być odnotowane w „Książkach Serwisowych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania – brak pełnego opis przedmiotu zamówienia skutkujący błędną wyceną w Formularzu oferty dla poz. 1-3 polegającą na tym, że Zamawiający nie określił wielkościowo/procentowo zakresu poszczególnych prac stanowiących całość przedmiotu zamówienia. W wyniku tego zaniechania, Wykonawca każdą z instalacji w poz. 1-3 wycenił tak samo co stanowi wadę uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający po unieważnieniu postępowania planuje ponownie przeprowadzić postępowanie w oparciu o zaktualizowany opis przedmiotu zamówienia i zmieniony Formularz oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11991,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11991,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.