eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa manekinów krawieckich na potrzeby realizacji projektu pn. "Wzbogacenie oferty CMWŁ poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia" (III)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa manekinów krawieckich na potrzeby realizacji projektu
pn. „Wzbogacenie oferty CMWŁ poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia” (III)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 282

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-034

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 509361914

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmwl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmwl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa manekinów krawieckich na potrzeby realizacji projektu
pn. „Wzbogacenie oferty CMWŁ poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia” (III)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0070c55b-ef73-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012929/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa manekinów krawieckich na potrzeby realizacji projektu pn. „Wzbogacenie oferty CMWŁ poprzez modernizację infrastruktury, prace konserwatorskie i zakup wyposażenia”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury VIII oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128947/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.2310.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 214185 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55140 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest 20 manekinów krawieckich: damskich (18 sztuk) i męskich (2 sztuki), współczesnych, białych, zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy

4.5.5.) Wartość części: 53120 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 manekinów krawieckich damskich, stylizowanych na vintage, z doczepianymi rękoma lnianymi lub drewnianymi, zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy

4.5.5.) Wartość części: 2020,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6 oraz art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.)

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 05 sierpnia 2021 r. do Zamawiającego po godzinie 15.00 wpłynęła prośba o przedłużenie terminu składania ofert. Ze względu ma problemy techniczne (brak możliwości zapisania zmian w ogłoszeniu, „wyrzucanie” użytkownika z platformy eZamówienia) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane dopiero o godzinie 20:25. Wówczas okazało się, że nie działa strona miniPortal, co wiązało się z brakiem możliwości zamieszczenia w tym samym dniu na stronie prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, a także zmodyfikowanej SWZ. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodatkowo, w terminie wskazanym na miniPortalu (na którym z przyczyn technicznych nie było możliwości zamieszczenia informacji o zmianie terminu składania ofert) tj. do dnia 6 sierpnia 2021 r. do godziny 9.00 w niniejszym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta (w żadnej z części).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 6 oraz art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.)

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 05 sierpnia 2021 r. do Zamawiającego po godzinie 15.00 wpłynęła prośba
o przedłużenie terminu składania ofert. Ze względu ma problemy techniczne (brak możliwości zapisania zmian w ogłoszeniu, „wyrzucanie” użytkownika z platformy eZamówienia) ogłoszenie
o zmianie ogłoszenia zostało opublikowane dopiero o godzinie 20:25. Wówczas okazało się, że nie działa strona miniPortal, co wiązało się z brakiem możliwości zamieszczenia w tym samym dniu na stronie prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, a także zmodyfikowanej SWZ. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodatkowo, w terminie wskazanym na miniPortalu (na którym z przyczyn technicznych nie było możliwości zamieszczenia informacji o zmianie terminu składania ofert) tj. do dnia 6 sierpnia 2021 r. do godziny 9.00 w niniejszym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta (w żadnej z części).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.