eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dydnia › "Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 224

1.4.2.) Miejscowość: Dydnia

1.4.3.) Kod pocztowy: 36-204

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.4.7.) Numer telefonu: (13)4303002

1.4.8.) Numer faksu: (13)4303194

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150869

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00133332

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”:
1) CZĘŚĆ Nr 1 „Modernizacja oświetlenia ulicznego polegająca na wymianie istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED wraz z modernizacja osprzętu sieciowego”
I. Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dydnia, w tym:
− Dokumentację projektową, projekt wykonawczy dla zadania „Modernizacja oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Dydnia” na podstawie warunków i uzgodnione z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja SA, Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Sanok.
− Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego – ok.726kpl,
− Wszystkie zdemontowane urządzenia oraz osprzęt powinny zostać rozliczone protokolarnie z właścicielem tj. PGE Dystrybucja SA oraz Urzędem Gminy Dydnia oraz na pisemne wskazanie właściciela zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt
− Wymiana następujących punktów oświetleniowych (wg. podziału mocowego przyjętego wstępnie w symulacji fotometrycznej sporządzonej wraz z audytem efektywności energetycznej):
a) 60 opraw drogowych LED (ok.30W),
b) 424 opraw drogowych LED (ok.50W),
c) 151 opraw drogowych LED (ok.75W),
d) 1 naświetlacz LED (ok.70W),
e) 2 naświetlacze LED (ok.100W),
f) 14 naświetlaczy LED (ok.150W),
g) 3 źródła LED (ok.30W).
− Odczyszczenie i malowanie skorodowanych wysięgników oświetleniowych
– 171 szt.
− Wymiana/montaż przewodów do opraw oświetleniowych – w wysięgnikach
zamontowanych na słupach energetycznych linii napowietrznych – 320 szt.
− Wymiana kompletnej skrzynki bezpiecznikowej – 320 szt.
− Pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 655 szt.
− Wymiana zegarów sterujących ww istniejących szafach oświetleniowych – 16 szt.
- Wydzielenie linii napowietrznej zasilającej oprawy oświetleniowe na AsXsn
o długości ok. 17 300 m.
− Dostawę dedykowanego oprogramowania geolokalizującego umożliwiającego przeprowadzenie inwentaryzacji oraz bieżące prowadzenie i monitoring stanu infrastruktury oświetleniowej, z uwzględnieniem opraw w punktach nie podlegających wymianie
− Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący
poziomu zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz
zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia
do obowiązujących norm i przepisów, m.in. zgodnie z wytycznymi
PGE Dystrybucja S.A. dla zadania pn. ”Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”, pisma znak: L.dz.
RE4/RM/DP/493/14038/2022, L.dz.RE4/RM/DP/609/25335/2022,
i RE4/RM/DP/107/65969/2023 oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp określonymi w załączniku nr 2 do SWZ, przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania.
− Wyniesienie szaf ze sterowaniem oświetleniem ulicznym ze stacji
transformatorowych – 38 szt.
− Modernizacja części wydzielonych szaf sterowania oświetleniem ulicznym
(usunięcie kaskady sterującej oświetleniem) – 4 szt.
- Zastosowanie układów kompensacji mocy biernej we wszystkich szafach
sterowania oświetleniem ulicznym – 54 szt. (jeżeli dotyczy)
− Wymiana wysięgników w złym stanie technicznym oraz celem polepszenia
warunków oświetleniowych jezdni -55 szt
- Malowanie skorodowanych słupów oświetleniowych – 14 szt.
- Zastosowanie programowalnych zasilaczy z definiowanymi profilami
mocy
− Wykonanie prac poprzez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z instrukcjami PGE Dystrybucja SA Oddział Rzeszów odnośnie zasad postępowania, mających na celu utrzymanie prawidłowego stanu technicznego urządzeń oświetleniowych i ich otoczenia oraz zapewnienie bezpieczeństwa personelowi konserwującemu oświetlenie drogowe, prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, organizacji i wykonywania prac na wysokości obowiązująca w PGE, prowadzenia i oznakowania prac prowadzonych w pasach dróg publicznych obowiązująca w PGE Dystrybucja S.A., dopuszczenia do prac na urządzeniach czynnych PGE, oraz
poniesienia wszelkich opłat i kosztów związanych z modernizacją oświetlenia
ulicznego a wynikających z warunków PGE Dystrybucja S.A.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót o większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy da żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były ujęte w Programie funkcjonalno-użytkowym (dot. części nr 1) i pozostałych dokumentach o których mowa w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ.
4. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95% przewidywanej wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 5% przewidywanej wartości Inwestycji.
Regulamin Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmienionej: uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. , uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r., oraz uchwałą Rady Ministrów z dnia 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronach internetowych Banku Gospodarstwa Krajowego:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga//#c21604

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”:
1) CZĘŚĆ Nr 1 „Modernizacja oświetlenia ulicznego polegająca na wymianie istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED wraz z modernizacja osprzętu sieciowego”
I. Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dydnia, w tym:
− Dokumentację projektową, projekt wykonawczy dla zadania „Modernizacja oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Dydnia” na podstawie warunków i uzgodnione z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja SA, Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Sanok.
− Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego – ok.726kpl,
− Wszystkie zdemontowane urządzenia oraz osprzęt powinny zostać rozliczone protokolarnie z właścicielem tj. PGE Dystrybucja SA oraz Urzędem Gminy Dydnia oraz na pisemne wskazanie właściciela zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt
− Wymiana następujących punktów oświetleniowych (wg. podziału mocowego przyjętego wstępnie w symulacji fotometrycznej sporządzonej wraz z audytem efektywności energetycznej):
a) 60 opraw drogowych LED (ok.30W),
b) 424 opraw drogowych LED (ok.50W),
c) 151 opraw drogowych LED (ok.75W),
d) 1 naświetlacz LED (ok.70W),
e) 2 naświetlacze LED (ok.100W),
f) 14 naświetlaczy LED (ok.150W),
g) 3 źródła LED (ok.30W).
− Odczyszczenie i malowanie skorodowanych wysięgników oświetleniowych
– 171 szt.
− Wymiana/montaż przewodów do opraw oświetleniowych – w wysięgnikach
zamontowanych na słupach energetycznych linii napowietrznych – 320 szt.
− Wymiana kompletnej skrzynki bezpiecznikowej – 320 szt.
− Pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 655 szt.
− Wymiana zegarów sterujących ww istniejących szafach oświetleniowych – 16 szt.
- Wydzielenie linii napowietrznej zasilającej oprawy oświetleniowe na AsXsn
o długości ok. 17 300 m.
− Dostawę dedykowanego oprogramowania geolokalizującego umożliwiającego przeprowadzenie inwentaryzacji oraz bieżące prowadzenie i monitoring stanu infrastruktury oświetleniowej, z uwzględnieniem opraw w punktach nie podlegających wymianie
− Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący
poziomu zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz
zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia
do obowiązujących norm i przepisów, m.in. zgodnie z wytycznymi
PGE Dystrybucja S.A. dla zadania pn. ”Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”, pisma znak: L.dz.
RE4/RM/DP/493/14038/2022, L.dz.RE4/RM/DP/609/25335/2022,
i RE4/RM/DP/107/65969/2023 oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp określonymi w załączniku nr 2 do SWZ, przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania.
− Wyniesienie szaf ze sterowaniem oświetleniem ulicznym ze stacji
transformatorowych – 38 szt.
− Modernizacja części wydzielonych szaf sterowania oświetleniem ulicznym
(usunięcie kaskady sterującej oświetleniem) – 4 szt.
- Zastosowanie układów kompensacji mocy biernej we wszystkich szafach
sterowania oświetleniem ulicznym – 54 szt. (jeżeli dotyczy)
− Wymiana wysięgników w złym stanie technicznym oraz celem polepszenia
warunków oświetleniowych jezdni -55 szt
- Malowanie skorodowanych słupów oświetleniowych – 14 szt.
- Zastosowanie programowalnych zasilaczy z definiowanymi profilami
mocy (jeżeli dotyczy)
− Wykonanie prac poprzez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z instrukcjami PGE Dystrybucja SA Oddział Rzeszów odnośnie zasad postępowania, mających na celu utrzymanie prawidłowego stanu technicznego urządzeń oświetleniowych i ich otoczenia oraz zapewnienie bezpieczeństwa personelowi konserwującemu oświetlenie drogowe, prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, organizacji i wykonywania prac na wysokości obowiązująca w PGE, prowadzenia i oznakowania prac prowadzonych w pasach dróg publicznych obowiązująca w PGE Dystrybucja S.A., dopuszczenia do prac na urządzeniach czynnych PGE, oraz
poniesienia wszelkich opłat i kosztów związanych z modernizacją oświetlenia
ulicznego a wynikających z warunków PGE Dystrybucja S.A.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót o większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy da żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były ujęte w Programie funkcjonalno-użytkowym (dot. części nr 1) i pozostałych dokumentach o których mowa w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ.
4. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 90% przewidywanej wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 10% przewidywanej wartości Inwestycji.
Regulamin Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmienionej: uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. , uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r., oraz uchwałą Rady Ministrów z dnia 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronach internetowych Banku Gospodarstwa Krajowego:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga//#c21604

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”
1) CZĘŚĆ Nr 2
„Uzupełnienie istniejącego systemu oświetlenia o budowę 5 słupów w m.Obarzym”
− Montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 5 szt.
− Montaż wysięgników, wraz z montażem przewodów i opraw oświetleniowych LED (oprawy kompatybilne z system sterowania i monitoringu dla części nr 1 zamówienia) – 5 szt.
- Montaż kompletnej skrzynki oświetleniowej SO-21.
− Montaż zabezpieczeń lamp w liniach napowietrznych – 5 kpl.
− Obsługa geodezyjna inwestycji.
− Roboty ziemne, kopanie i zasypywanie rowów, wraz z wykonaniem przewiertów pod drogami.
− Układanie kabli YAKY 4x35 wraz z rurami osłonowymi arota – 224m.
− Wykonanie prac poprzez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z instrukcjami PGE Dystrybucja SA Oddział Rzeszów odnośnie zasad postępowania, mających na celu utrzymanie prawidłowego stanu technicznego urządzeń oświetleniowych i ich otoczenia oraz zapewnienie bezpieczeństwa personelowi konserwującemu oświetlenie drogowe, prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, organizacji i wykonywania prac na wysokości obowiązująca w PGE, prowadzenia i oznakowania prac prowadzonych w pasach dróg publicznych obowiązująca w PGE Dystrybucja S.A., dopuszczenia do prac na urządzeniach czynnych PGE, oraz poniesienia wszelkich opłat i kosztów związanych z modernizacją oświetlenia ulicznego a wynikających z warunków PGE Dystrybucja S.A.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa/techniczna, w tym;
- Projekt archit-budowl. i zagospodarowania terenu dla budowy oświetlenia ulicznego drogi wojewódzkiej nr 835 w km 204 +777 do 204+852 opracowany w październiku 2022 r. (dot. części nr 2 ),
- Projekt archit-budowl. i zagospodarowania terenu dla budowy oświetlenia ulicznego drogi powiatowej 2039R w km 0+000 do 0+067 opracowany w październiku 2022 r. (dot. części nr 2),
2) Przedmiary robót – (dla części nr2),
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) - (dot. części nr 2),
4) Wytyczne PGE Dystrybucja S.A. dla zadania pn. ”Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”, pisma znak: L.dz. RE4/RM/DP/493/14038/2022, L.dz.RE4/RM/DP/609/25335/2022
i RE4/RM/DP/107/65969/2023 (dot. części nr 2),

3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót o większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy da żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były ujęte w dokumentach o których mowa w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ.
4.Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 95% przewidywanej wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 5% przewidywanej wartości Inwestycji.
Regulamin Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmienionej: uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. , uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r., oraz uchwałą Rady Ministrów z dnia 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronach internetowych Banku Gospodarstwa Krajowego:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga//#c21604

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”
1) CZĘŚĆ Nr 2
„Uzupełnienie istniejącego systemu oświetlenia o budowę 5 słupów w m.Obarzym”
− Montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 5 szt.
− Montaż wysięgników, wraz z montażem przewodów i opraw oświetleniowych LED (oprawy kompatybilne z system sterowania i monitoringu dla części nr 1 zamówienia) – 5 szt.
- Montaż kompletnej skrzynki oświetleniowej SO-21.
− Montaż zabezpieczeń lamp w liniach napowietrznych – 5 kpl.
− Obsługa geodezyjna inwestycji.
− Roboty ziemne, kopanie i zasypywanie rowów, wraz z wykonaniem przewiertów pod drogami.
− Układanie kabli YAKY 4x35 wraz z rurami osłonowymi arota – 224m.
− Wykonanie prac poprzez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z instrukcjami PGE Dystrybucja SA Oddział Rzeszów odnośnie zasad postępowania, mających na celu utrzymanie prawidłowego stanu technicznego urządzeń oświetleniowych i ich otoczenia oraz zapewnienie bezpieczeństwa personelowi konserwującemu oświetlenie drogowe, prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, organizacji i wykonywania prac na wysokości obowiązująca w PGE, prowadzenia i oznakowania prac prowadzonych w pasach dróg publicznych obowiązująca w PGE Dystrybucja S.A., dopuszczenia do prac na urządzeniach czynnych PGE, oraz poniesienia wszelkich opłat i kosztów związanych z modernizacją oświetlenia ulicznego a wynikających z warunków PGE Dystrybucja S.A.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa/techniczna, w tym;
- Projekt archit-budowl. i zagospodarowania terenu dla budowy oświetlenia ulicznego drogi wojewódzkiej nr 835 w km 204 +777 do 204+852 opracowany w październiku 2022 r. (dot. części nr 2 ),
- Projekt archit-budowl. i zagospodarowania terenu dla budowy oświetlenia ulicznego drogi powiatowej 2039R w km 0+000 do 0+067 opracowany w październiku 2022 r. (dot. części nr 2),
2) Przedmiary robót – (dla części nr2),
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) - (dot. części nr 2),
4) Wytyczne PGE Dystrybucja S.A. dla zadania pn. ”Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”, pisma znak: L.dz. RE4/RM/DP/493/14038/2022, L.dz.RE4/RM/DP/609/25335/2022
i RE4/RM/DP/107/65969/2023 (dot. części nr 2),

3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót o większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy da żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były ujęte w dokumentach o których mowa w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ.
4.Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 90% przewidywanej wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 10% przewidywanej wartości Inwestycji.
Regulamin Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmienionej: uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. , uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r., oraz uchwałą Rady Ministrów z dnia 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronach internetowych Banku Gospodarstwa Krajowego:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga//#c21604

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
210

Po zmianie:
15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
210

Po zmianie:
15

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) – przesłanka obligatoryjna.
2. Do umowy zostały wprowadzone zapisy wymagane w regulaminie programu z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3. Wypłata wynagrodzenia Wykonawca zgodna z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi we wstępnej promesie z
Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych:
w przypadku inwestycji realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy - zaliczka przekazywana Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia, dofinansowanie wypłacane po zakończeniu realizacji inwestycji.
4.Strony zobowiązują się do poddania ewentualnych sporów w relacjach o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne
rozwiązanie sporu.
5.Umowa z Wykonawcą przewiduje zapewnienie finansowania inwestycji przez Wykonawcę w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty dofinansowania z Promesy, na zasadach wskazanych we wstępnej Promesie dot. dofinansowania Inwestycji, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy
w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego inwestycji.

Po zmianie:
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) – przesłanka obligatoryjna.
2. Do umowy zostały wprowadzone zapisy wymagane w regulaminie programu z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3. Wypłata wynagrodzenia Wykonawca zgodna z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi we wstępnej promesie z
Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych:
w przypadku inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy.
4.Strony zobowiązują się do poddania ewentualnych sporów w relacjach o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne
rozwiązanie sporu.
5.Umowa z Wykonawcą przewiduje zapewnienie finansowania inwestycji przez Wykonawcę w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty dofinansowania z Promesy, na zasadach wskazanych we wstępnej Promesie dot. dofinansowania Inwestycji, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy
w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego inwestycji.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących parametrów technicznych w odniesieniu do części nr 1 przedmiotu zamówienia opisanych w załączonej do SWZ dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n/w dokumenty:
a) Obliczenia fotometryczne przeprowadzone w postaci obliczeń parametrów oświetleniowych dla wytypowanej geometrii montażu opraw na odcinkach dróg gminy Dydnia w postaci raportu z obliczeń fotometrycznych symulacji w formacie pdf i pliku programu ogólnodostępnego do przeprowadzenia symulacji typu Dialux.
b) Karta techniczna:
- opraw oświetlenia drogowego LED
- naświetlaczy LED
wraz z innymi dokumentami jeżeli z karty technicznej nie wynika jednoznacznie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego (o ile inne dokumenty są konieczne)
c) Deklaracje CE, Certyfikat ENEC, ENEC+ opraw ulicznych lub certyfikaty równoważne
d) Karta techniczna systemu sterowania wraz z innymi dokumentami (instrukcja montażu, raporty z badań itp.) jeżeli z karty technicznej nie
wynika jednoznacznie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego (o ile inne dokumenty są konieczne)
e) Deklaracje CE systemu sterowania

Zgodnie z art.107 ust.2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.

Po zmianie:
Na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących parametrów technicznych w odniesieniu do części nr 1 przedmiotu zamówienia opisanych w załączonej do SWZ dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n/w dokumenty:
a) Obliczenia fotometryczne przeprowadzone w postaci obliczeń parametrów oświetleniowych dla wytypowanej geometrii montażu opraw na odcinkach dróg gminy Dydnia w postaci raportu z obliczeń fotometrycznych symulacji w formacie pdf i pliku programu ogólnodostępnego do przeprowadzenia symulacji typu Dialux.
b) Karta techniczna:
- opraw oświetlenia drogowego LED
- naświetlaczy LED
wraz z innymi dokumentami jeżeli z karty technicznej nie wynika jednoznacznie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego (o ile inne dokumenty są konieczne)
c) Deklaracje CE, Certyfikat ENEC, ENEC+ opraw ulicznych lub certyfikaty równoważne

Zgodnie z art.107 ust.2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących parametrów technicznych w odniesieniu do części nr 1 przedmiotu zamówienia opisanych w załączonej do SWZ dokumentacji :
a) Obliczenia fotometryczne przeprowadzone w postaci obliczeń parametrów oświetleniowych dla wytypowanej geometrii montażu opraw na odcinkach dróg gminy Dydnia w postaci raportu z obliczeń fotometrycznych symulacji w formacie pdf i pliku programu ogólnodostępnego do przeprowadzenia symulacji typu Dialux.
b) Karta techniczna:
- opraw oświetlenia drogowego LED
- naświetlaczy LED
wraz z innymi dokumentami jeżeli z karty technicznej nie wynika jednoznacznie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego (o ile inne dokumenty są konieczne)
c) Deklaracje CE, Certyfikat ENEC, ENEC+ opraw ulicznych lub certyfikaty równoważne
d) Karta techniczna systemu sterowania wraz z innymi dokumentami (instrukcja montażu, raporty z badań itp.) jeżeli z karty technicznej nie
wynika jednoznacznie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego (o ile inne dokumenty są konieczne)
e) Deklaracje CE systemu sterowania

Po zmianie:
Na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących parametrów technicznych w odniesieniu do części nr 1 przedmiotu zamówienia opisanych w załączonej do SWZ dokumentacji :
a) Obliczenia fotometryczne przeprowadzone w postaci obliczeń parametrów oświetleniowych dla wytypowanej geometrii montażu opraw na odcinkach dróg gminy Dydnia w postaci raportu z obliczeń fotometrycznych symulacji w formacie pdf i pliku programu ogólnodostępnego do przeprowadzenia symulacji typu Dialux.
b) Karta techniczna:
- opraw oświetlenia drogowego LED
- naświetlaczy LED
wraz z innymi dokumentami jeżeli z karty technicznej nie wynika jednoznacznie spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego (o ile inne dokumenty są konieczne)
c) Deklaracje CE, Certyfikat ENEC, ENEC+ opraw ulicznych lub certyfikaty równoważne

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Informacje na temat zaliczek

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje realizację płatności w II transzach:, w tym I transza w formie zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5 % wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1, projektu umowy.
2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia zaliczki. Zabezpieczenie zaliczki może nastąpić w jednej z następujących
form:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-28 10:00

Po zmianie:
2023-03-31 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-28 10:05

Po zmianie:
2023-03-31 10:05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.