eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dydnia › "Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 224

1.5.2.) Miejscowość: Dydnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13)4303002

1.5.8.) Numer faksu: (13)4303194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68dd5d04-c19c-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033333/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133332

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIIiPP.271.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1722000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1626016 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”:
1) CZĘŚĆ Nr 1 „Modernizacja oświetlenia ulicznego polegająca na wymianie istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED wraz z modernizacja osprzętu sieciowego”
I. Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dydnia, w tym:
− Dokumentację projektową, projekt wykonawczy dla zadania „Modernizacja oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Dydnia” na podstawie warunków i uzgodnione z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja SA, Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Sanok.
− Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego – ok.726kpl,
− Wszystkie zdemontowane urządzenia oraz osprzęt powinny zostać rozliczone protokolarnie z właścicielem tj. PGE Dystrybucja SA oraz Urzędem Gminy Dydnia oraz na pisemne wskazanie właściciela zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt
− Wymiana następujących punktów oświetleniowych (wg. podziału mocowego przyjętego wstępnie w symulacji fotometrycznej sporządzonej wraz z audytem efektywności energetycznej):
a) 60 opraw drogowych LED (ok.30W),
b) 424 opraw drogowych LED (ok.50W),
c) 151 opraw drogowych LED (ok.75W),
d) 1 naświetlacz LED (ok.70W),
e) 2 naświetlacze LED (ok.100W),
f) 14 naświetlaczy LED (ok.150W),
g) 3 źródła LED (ok.30W).
− Odczyszczenie i malowanie skorodowanych wysięgników oświetleniowych
– 171 szt.
− Wymiana/montaż przewodów do opraw oświetleniowych – w wysięgnikach
zamontowanych na słupach energetycznych linii napowietrznych – 320 szt.
− Wymiana kompletnej skrzynki bezpiecznikowej – 320 szt.
− Pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 655 szt.
− Wymiana zegarów sterujących ww istniejących szafach oświetleniowych – 16 szt.
- Wydzielenie linii napowietrznej zasilającej oprawy oświetleniowe na AsXsn
o długości ok. 17 300 m.
− Dostawę dedykowanego oprogramowania geolokalizującego umożliwiającego przeprowadzenie inwentaryzacji oraz bieżące prowadzenie i monitoring stanu infrastruktury oświetleniowej, z uwzględnieniem opraw w punktach nie podlegających wymianie
− Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej raport dotyczący
poziomu zgodności oświetlenia z obowiązującymi przepisami i normami oraz
zaleceniami dla Zamawiającego dotyczącymi dostosowania oświetlenia
do obowiązujących norm i przepisów, m.in. zgodnie z wytycznymi
PGE Dystrybucja S.A. dla zadania pn. ”Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”, pisma znak: L.dz.
RE4/RM/DP/493/14038/2022, L.dz.RE4/RM/DP/609/25335/2022,
i RE4/RM/DP/107/65969/2023 oraz minimalnymi parametrami technicznymi lamp określonymi w załączniku nr 2 do SWZ, przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania.
− Wyniesienie szaf ze sterowaniem oświetleniem ulicznym ze stacji
transformatorowych – 38 szt.
− Modernizacja części wydzielonych szaf sterowania oświetleniem ulicznym
(usunięcie kaskady sterującej oświetleniem) – 4 szt.
- Zastosowanie układów kompensacji mocy biernej we wszystkich szafach
sterowania oświetleniem ulicznym – 54 szt. (jeżeli dotyczy)
− Wymiana wysięgników w złym stanie technicznym oraz celem polepszenia
warunków oświetleniowych jezdni -55 szt
- Malowanie skorodowanych słupów oświetleniowych – 14 szt.
- Zastosowanie programowalnych zasilaczy z definiowanymi profilami
mocy (jeżeli dotyczy)
− Wykonanie prac poprzez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z instrukcjami PGE Dystrybucja SA Oddział Rzeszów odnośnie zasad postępowania, mających na celu utrzymanie prawidłowego stanu technicznego urządzeń oświetleniowych i ich otoczenia oraz zapewnienie bezpieczeństwa personelowi konserwującemu oświetlenie drogowe, prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, organizacji i wykonywania prac na wysokości obowiązująca w PGE, prowadzenia i oznakowania prac prowadzonych w pasach dróg publicznych obowiązująca w PGE Dystrybucja S.A., dopuszczenia do prac na urządzeniach czynnych PGE, oraz
poniesienia wszelkich opłat i kosztów związanych z modernizacją oświetlenia
ulicznego a wynikających z warunków PGE Dystrybucja S.A.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót o większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy da żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były ujęte w Programie funkcjonalno-użytkowym (dot. części nr 1) i pozostałych dokumentach o których mowa w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ.
4. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 90% przewidywanej wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 10% przewidywanej wartości Inwestycji.
Regulamin Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmienionej: uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. , uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r., oraz uchwałą Rady Ministrów z dnia 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronach internetowych Banku Gospodarstwa Krajowego:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga//#c21604

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1648200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”
1) CZĘŚĆ Nr 2
„Uzupełnienie istniejącego systemu oświetlenia o budowę 5 słupów w m.Obarzym”
− Montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 5 szt.
− Montaż wysięgników, wraz z montażem przewodów i opraw oświetleniowych LED (oprawy kompatybilne z system sterowania i monitoringu dla części nr 1 zamówienia) – 5 szt.
- Montaż kompletnej skrzynki oświetleniowej SO-21.
− Montaż zabezpieczeń lamp w liniach napowietrznych – 5 kpl.
− Obsługa geodezyjna inwestycji.
− Roboty ziemne, kopanie i zasypywanie rowów, wraz z wykonaniem przewiertów pod drogami.
− Układanie kabli YAKY 4x35 wraz z rurami osłonowymi arota – 224m.
− Wykonanie prac poprzez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z instrukcjami PGE Dystrybucja SA Oddział Rzeszów odnośnie zasad postępowania, mających na celu utrzymanie prawidłowego stanu technicznego urządzeń oświetleniowych i ich otoczenia oraz zapewnienie bezpieczeństwa personelowi konserwującemu oświetlenie drogowe, prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, organizacji i wykonywania prac na wysokości obowiązująca w PGE, prowadzenia i oznakowania prac prowadzonych w pasach dróg publicznych obowiązująca w PGE Dystrybucja S.A., dopuszczenia do prac na urządzeniach czynnych PGE, oraz poniesienia wszelkich opłat i kosztów związanych z modernizacją oświetlenia ulicznego a wynikających z warunków PGE Dystrybucja S.A.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa/techniczna, w tym;
- Projekt archit-budowl. i zagospodarowania terenu dla budowy oświetlenia ulicznego drogi wojewódzkiej nr 835 w km 204 +777 do 204+852 opracowany w październiku 2022 r. (dot. części nr 2 ),
- Projekt archit-budowl. i zagospodarowania terenu dla budowy oświetlenia ulicznego drogi powiatowej 2039R w km 0+000 do 0+067 opracowany w październiku 2022 r. (dot. części nr 2),
2) Przedmiary robót – (dla części nr2),
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) - (dot. części nr 2),
4) Wytyczne PGE Dystrybucja S.A. dla zadania pn. ”Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Dydnia”, pisma znak: L.dz. RE4/RM/DP/493/14038/2022, L.dz.RE4/RM/DP/609/25335/2022
i RE4/RM/DP/107/65969/2023 (dot. części nr 2),

3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót o większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy da żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były ujęte w dokumentach o których mowa w pkt. 4.3 i 4.4 SWZ.
4.Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 90% przewidywanej wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 10% przewidywanej wartości Inwestycji.
Regulamin Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. (zmienionej: uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. , uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r., oraz uchwałą Rady Ministrów z dnia 13 października 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronach internetowych Banku Gospodarstwa Krajowego:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga//#c21604

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 73800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1648200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1648200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1648200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184

7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya Żeleńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1648200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184

7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya Żeleńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.