eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 przy ulicy Roździeńskiego 82 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5
przy ulicy Roździeńskiego 82 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368036748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Walentego Roździeńskiego 82

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-203

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 258 65 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sz.podst.nr2@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp5.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5
przy ulicy Roździeńskiego 82 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4a3e8f9-99ff-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066228/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Inwestycje dotyczące kuchni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/41/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja kuchni z zapleczem i jadalnią w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w budynku Szkoły Podstawowej nr 2.
W zakres robót objętych niniejszym postępowaniem wchodzi dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego, sanitarnego i mebli kuchennych do kuchni, zmywalni, wydawalni posiłków oraz pozostałych pomieszczeń zaplecza kuchennego.
2. Szczegółowy zakres prac:
2.1. Robot rozbiórkowe:
- demontaż obudowy sufitu,
- zerwanie posadzki,
- wykucie okien i drzwi,
- rozebranie okładziny z płytek,
- rozebranie ścianek z cegieł,
- demontaż brodzika,
- wywóz i utylizacja gruzu.
2.2. Roboty budowlane:
- uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów,
- montaż ścianek działowych z płyt GK
- dostawa i montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowe El 60,
- dostawa i montaż skrzydła drzwiowego pełnego z ościeżnicą, drzwi stalowe,
- dostawa i montaż okna podawczego
- gruntowanie podłoża, przygotowanie podłoża pod płytki,
- licowanie ścian płytkami,
- ułożenie posadzki z płytek gresowych,
- malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną,
- malowanie ścian farbą olejną, -
- montaż konstrukcji rusztów metalowych,
- ułożenie okładziny z płyt gipsowych, dźwiękochłonnych,
- dostawa i montaż konstrukcji pod wentylację
- obsadzenie kratek wentylacyjnych,
2.3. Wyposażenie kuchni:
- demontaż starych urządzeń i ponowny montaż nowego wyposażenia,
- nowe wyposażenie: zmywarka, kuchnia gazowa 2 palnikowa, taboret gazowy, patelnia elektryczna, obieraczka, szafa przelotowa z drzwiami przesuwnymi, regał ociekowy, regał na naczynia i magazynowe, szafy porządkowe i magazynowe, stoły robocze ze stali nierdzewnej, waga gastronomiczna, maszynka do mięsa, stół przyścienny, kloc masarski, zamrażarka skrzyniowa, szafa chłodnicza, pojemniki na odpady
2.4. Instalacja c.o.
- malowanie grzejników farbą specjalistyczną odporną na wysoką temperaturę
2.5. instalacja wodna:
-wykonanie demontaży
- montaż rur z polietylenu sieciowanego z izolacją
- próba ciśnieniowa instalacji potwierdzona protokołem jej przeprowadzenia
- montaż zaworów
- montaż baterii
- montaż zaworów cyrkulacyjnych termostatycznych
- prace towarzyszące - wykucie bruzd, przebicie otworów w ścianach, montaż rur
ochronnych na przejściach przez ścianę, zamurowanie instalacji w bruzdach i otworach
- badanie bakteriologiczne wody
- mierzenie temperatury wody
- regulacja rozpływów w instalacji
2.6. Instalacja kanalizacji:
- wykonanie demontaży
- montaż rur kanalizacyjnych z PCV wraz z złączkami i podejściami
- przygotowanie bruzd w ścianach, przekuć przez ściany, wykopów podposadzkowych dla
rur kanalizacyjnych
- badanie szczelności kanalizacji potwierdzone protokołem z jej przeprowadzenia
2.7. Instalacja wentylacji:
- wykonanie demontaży
- montaż centrali wentylacyjnych
- przekucie otworów przez ściany dla kanałów
- montaż kanałów z klapami, tłumikami, przepustnicami, kratkami, rewizjami, izolacją
- wykonanie prób potwierdzonych protokołami - szczelności, hałasu, regulacji pracy, rozruch
próbny 72 h
- montaż wentylatorów - wywiewnego i łazienkowego
2.8. Instalacji gazowej:
- wykonanie wszystkich demontaży
- montaż rur i armatury
- montaż detektora gazu wraz z pracami towarzyszącymi
- próba szczelności potwierdzona protokołem
- malowanie podwójne rur stalowych na żółto

2.9. Roboty elektryczne:
- roboty demontażowe,
- wymiana kompletnych tablic bezpiecznikowych,
- montaż instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
- montaż instalacji gniazd ogólnego przeznaczenia,
- zasilanie urządzeń technologii kuchni,
- ochrona przeciw przepięciowa,
- wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych,
- pomiary ochronne

3. Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową, i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.
4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentacji projektowej, opracowanej przez Pracownię Projektowo-Wdrożeniową „SABUD” Andrzej Szydłowski, 43-316 Bielsko-Biała, ul. Armii Krajowej 220/113, stanowiącą złącznik nr 9 do niniejszej SWZ. Do dokumentacji projektowej dołączony jest przedmiar robót, jednakże nie stanowi on dokumentu przesądzającego o ilości robót – zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, a nie przedmiarem robót. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1039350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J2 Invest Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542767493

7.3.3) Ulica: Graniczna 25 a/1

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-017

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.