Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00106158/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hzonko@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70b2a4a9-b1c6-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/IAM/2023/02
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 72000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza (IAM), w tym:
1) świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez IAM, w tym:
a) dostarczanie treści merytorycznych dla osób prowadzących działania w mediach
społecznościowych,
b) bieżąca współpraca ze wskazanymi osobami w zakresie realizacji przedsięwzięć
promocyjnych prowadzonych przez IAM,
c) koordynacja działań i projektów kluczowych z punktu widzenia strategii IAM,
d) przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej dotyczącej projektów,
e) przygotowywanie dokumentacji merytorycznej (opisy, sprawozdania) oraz dokumentacji
projektowej (harmonogramy, analizy, budżety),
f) przygotowywanie dokumentów wewnętrznych,
g) prowadzenie dokumentacji finansowej, w tym przygotowywanie projektów odpowiednich
umów, nadzór nad realizacją umów z dostawcami i usługodawcami, dostarczanie danych do
ewentualnych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, rozliczanie faktur,
przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych oraz materiałów archiwalnych
w systemie elektronicznego zarządzania projektami, zgodnie z obowiązującymi w IAM
procedurami.
2) współpraca z instytucjami partnerskimi w zakresie wymiany świadczeń komunikacyjnych.
3) przygotowywanie zakresów merytorycznych do współpracy z agencjami PR, współpraca z
tymi agencjami, prowadzenie działań PR;
4) opracowywanie materiałów promocyjnych, w tym tworzenie, redagowanie i korekta tekstów
informacyjnych w języku polskim i angielskim;
5) współpraca w zakresie kreacji materiałów promocyjnych;
6) współpraca komunikacyjna z placówkami dyplomatycznymi.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74788,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Sadurska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 97071809162
7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Zamenhoffa 1/29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-153
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-09 do 2024-03-08INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.