eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › "Adaptacja pomieszczeń na pracownię gastronomiczną dla technikum gastronomicznego oraz ośrodek egzaminacyjny dla kwalifikacji zawodowych - kucharz"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134517 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń na pracownię gastronomiczną dla technikum gastronomicznego oraz ośrodek egzaminacyjny dla kwalifikacji zawodowych – kucharz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. K.K. Baczyńskiego w Dąbrowie Tarnowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146422521

1.5.8.) Numer faksu: 146422521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp2dt@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsdt.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatdabrowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja pomieszczeń na pracownię gastronomiczną dla technikum gastronomicznego oraz ośrodek egzaminacyjny dla kwalifikacji zawodowych – kucharz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c16d645-c37c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00069143/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Adaptacja pomieszczeń na pracownię gastronomiczną dla technikum gastronomicznego oraz ośrodek egzaminacyjny dla kwalifikacji zawodowych – kucharz”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071846/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/PRAC/ZSDT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Adaptacja pomieszczeń położonych na parterze budynku Internatu I LO w Dąbrowie Tarnowskiej przy ul. Piłsudskiego na pracownię gastronomiczną dla technikum gastronomicznego oraz ośrodek egzaminacyjny dla kwalifikacji zawodowych – kucharz:

Zakres robót obejmuje:
a) ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
• roboty rozbiórkowe,
• roboty murowe, tynkowe i okładzinowe,
• wymiana stolarki drzwiowej,
• wentylacja,
• posadzki,
• malowanie

b) ROZBUDOWA INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ, NAKALIZACUJNEJ I GAZOWEJ
• Instalacja hydrantu p-poż,
• Instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej
• Instalacja ciepłej wody cyrkulacyjnej
• Instalacja gazowa
• Instalacja kanalizacyjna

c) WYKONANIE INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ

d) REMONT INSTALCJI ELEKTRYCZNYCH
• demontaż instalacji elektrycznych
• montaż instalacji elektrycznych
• połączenia wyrównawcze główne
• pomiary sprawdzające

UWAGA 2 !!! Wykonawca do oferowanej ceny wykonania zamówienia powinien doliczyć sobie koszt wykonania wizualizacji remontowanych pomieszczeń. Wizualizacja musi być zaakceptowana przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres robót zamówienia określa załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót zamówienia stanowiących załączniki nr 6 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445212,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445212,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445212,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany GOTEL Paweł Bigos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:873-263-48-14

7.3.4) Miejscowość: Rzuchowa 378

7.3.5) Kod pocztowy: 33-114

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne, instalacje sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445212,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.