eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › PRZEBUDOWA DRÓG W m. BARTNIKI, CZATKOWICE, KARMINEK I ŚWIETOSZYN, GM. MILICZ



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG W m. BARTNIKI, CZATKOWICE, KARMINEK I ŚWIETOSZYN, GM. MILICZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG W m. BARTNIKI, CZATKOWICE, KARMINEK I ŚWIETOSZYN, GM. MILICZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bf2a20c-9bb3-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020165/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Ułożenie nawierzchni asfaltowej na poszczególnych odcinkach dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077480/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ I - Przebudowa drogi gminnej w Bartnikach
Wykonanie nawierzchni drogi o dł. 741,00 m i dojazdu o dł. 36,00 m, szer. 4,00 m z betonu asfaltowego

ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego,
- zjazdy z betonu asfaltowego,
- inne elementy ujęte w dokumentacji technicznej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z projektem budowlanym, SST opracowanymi przez AGENCJA OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI COVAL, UL. Osadnicza 29, 56-300 Milicz oraz przedmiarem robót opracowanym przez IRDRO Stanisław Szymczuk ul. Aleja Sosnowa 29, 55-114 Ligota Piękna stanowiącymi Załącznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 410269,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – Przebudowa drogi gminnej - ul. Łąkowej w miejscowości Czatkowice, gmina Milicz
Wykonanie nawierzchni drogi o dł. 590,65 m, szer. 3,00 m z miejscowymi poszerzeniami do 5,00 m, z betonu asfaltowego

ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego,
- regulacja pionowa studzienek i zaworów,
- inne elementy ujęte w dokumentacji technicznej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową, SST oraz przedmiarem robót opracowanymi przez IRDRO Stanisław Szymczuk ul. Aleja Sosnowa 29, 55-114 Ligota Piękna stanowiącymi Załącznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 194056,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - Przebudowa drogi gminnej gruntowej w miejscowości Karminek, gmina Milicz - ETAP 1
Wykonanie nawierzchni drogi o dł. 580,00 m, szer. 4,50 m z betonu asfaltowego

ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego,
- zjazdy z betonu asfaltowego,
- regulacja pionowa studzienek i zaworów,
- inne elementy ujęte w dokumentacji technicznej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z projektem budowlano-wykonawczym, SST oraz przedmiarem robót opracowanymi przez IRDRO Stanisław Szymczuk ul. Aleja Sosnowa 29, 55-114 Ligota Piękna stanowiącymi Załącznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 575488,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Świętoszyn, gmina Milicz wraz z budową oświetlenia
Wykonanie nawierzchni dróg o łącznej dł. 755,11 m, szer. 5,00 m z betonu asfaltowego

ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego,
- zjazdy z betonu asfaltowego,
- inne elementy ujęte w dokumentacji technicznej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z projektem budowlano-wykonawczym, SST oraz przedmiarem robót opracowanymi przez IRDRO Stanisław Szymczuk ul. Aleja Sosnowa 29, 55-114 Ligota Piękna stanowiącymi Załącznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 789034,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392564,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518254,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392564,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMBIAK – MIKSTACKI Spólka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210038354

7.3.3) Ulica: ul. Transportowa 3

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392564,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153500,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252926,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153500,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMBIAK – MIKSTACKI Spólka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210038354

7.3.3) Ulica: ul. Transportowa 3

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153500,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu otwarcia ofert t. j. 25 marca 2022 roku Wykonawca: GEMBIAK – MIKSTACKI Spólka Jawna, ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn, przedłożył ofertę z cenami ryczałtowymi (brutto) w wysokości: w Części III – 391.770,13 zł (...), która przewyższa kwoty jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie ww. roboty budowlanej - t. j. w Części III – 220.000,00 zł (...).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391770,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464307,13 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu otwarcia ofert t. j. 25 marca 2022 roku Wykonawca: GEMBIAK – MIKSTACKI Spólka Jawna, ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn, przedłożył ofertę z cenami ryczałtowymi (brutto) w wysokości: w Części IV – 538.770,01 zł, która przewyższa kwoty jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie ww. roboty budowlanej - t. j. w Części IV – 250.000,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538770,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612771,98 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.