eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › PRZEBUDOWA DRÓG W m. BARTNIKI, CZATKOWICE, KARMINEK I ¦WIETOSZYN, GM. MILICZ



Og³oszenie z dnia 2022-03-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG W m. BARTNIKI, CZATKOWICE, KARMINEK I ¦WIETOSZYN, GM. MILICZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG W m. BARTNIKI, CZATKOWICE, KARMINEK I ¦WIETOSZYN, GM. MILICZ

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1bf2a20c-9bb3-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00077480

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020165/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 U³o¿enie nawierzchni asfaltowej na poszczególnych odcinkach dróg

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: t.tatarek@milicz.pl.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci
bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d)w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Pozosta³e wymagania dotycz±ce korespondencji elektronicznej wa¿ne dla Wykonawcy znajduj± siê w Rozdz. XIII SWZ na przedmiotowe zadanie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w Za³±czniku Nr 3 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w Za³±czniku Nr 3 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IF.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ I - Przebudowa drogi gminnej w Bartnikach
Wykonanie nawierzchni drogi o d³. 741,00 m i dojazdu o d³. 36,00 m, szer. 4,00 m z betonu asfaltowego

ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego,
- zjazdy z betonu asfaltowego,
- inne elementy ujête w dokumentacji technicznej.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z projektem budowlanym, SST opracowanymi przez AGENCJA OBS£UGI NIERUCHOMO¦CI COVAL, UL. Osadnicza 29, 56-300 Milicz oraz przedmiarem robót opracowanym przez IRDRO Stanis³aw Szymczuk ul. Aleja Sosnowa 29, 55-114 Ligota Piêkna stanowi±cymi Za³±cznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzy¿owañ dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ w trybie zamówienia z wolnej rêki, których warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres robót mo¿e dotyczyæ wszystkich robót (wraz z us³ugami i dostawami koniecznymi do wykonania tych robót) zawartych w przedmiocie zamówienia. Umowa w sprawie przedmiotowych robót zostanie zawarta na zasadach okre¶lonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty lub/i ofert (to¿same w Czê¶ci I, Czê¶ci II i Czê¶ci III) decydowaæ bêd± ustalone poni¿ej kryteria oceny ofert:
- kryterium cena oferty – waga 60 %,
- kryterium d³ugo¶æ gwarancji – waga 40%.
a) kryterium cena
Oferta o najni¿szej cenie otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 pkt. C =Cmin/Cx x 60 pkt. Pozosta³e oferty ocenione zostan± przy zastosowaniu powy¿szego wzoru, gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za cenê brutto (z VAT) realizacji zamówienia Cmin - cena oferty najni¿szej niepodlegaj±cej odrzuceniu Cx - cena oferty ocenianej

b) kryterium d³ugo¶æ gwarancji w miesi±cach
Wykonawca zobowi±zany jest zaoferowaæ gwarancjê jako¶ci w miesi±cach. Zaproponowany okres nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy i d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy.
Oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³e oferty ocenione zostan± przy zastosowaniu poni¿szego wzoru:
G =Gox/Gmax x 40 pkt gdzie:
G - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za gwarancjê jako¶ci Gox - d³ugo¶æ gwarancji oferty ocenianej
Gmax – oferty z najd³u¿szym terminem gwarancji na zrealizowane zamówienie;
Ca³kowita ilo¶æ punktów zostanie wyliczona poprzez zsumowanie punktów z poszczególnych kryteriów. Punkty bêd± przyznawane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, bez zastosowania zaokr±gleñ. Zamawiaj±cy udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma 100 punktów wg poni¿szego wzoru:
W= (Cmin/Cox x 60% + Gox/Gmax x 40%) x100 W- ilo¶æ punktów ocenianej oferty Cmin – cena z najni¿szej oferty Cox – cena ocenianej oferty
Gmax – maksymalna d³ugo¶æ gwarancji jako¶ci w miesi±cach, nie d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy Gox – d³ugo¶æ gwarancji w miesi±cach oferty ocenianej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ II – Przebudowa drogi gminnej - ul. £±kowej w miejscowo¶ci Czatkowice, gmina Milicz
Wykonanie nawierzchni drogi o d³. 590,65 m, szer. 3,00 m z miejscowymi poszerzeniami do 5,00 m, z betonu asfaltowego

ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego,
- regulacja pionowa studzienek i zaworów,
- inne elementy ujête w dokumentacji technicznej.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacj± projektow±, SST oraz przedmiarem robót opracowanymi przez IRDRO Stanis³aw Szymczuk ul. Aleja Sosnowa 29, 55-114 Ligota Piêkna stanowi±cymi Za³±cznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzy¿owañ dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ w trybie zamówienia z wolnej rêki, których warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres robót mo¿e dotyczyæ wszystkich robót (wraz z us³ugami i dostawami koniecznymi do wykonania tych robót) zawartych w przedmiocie zamówienia. Umowa w sprawie przedmiotowych robót zostanie zawarta na zasadach okre¶lonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty lub/i ofert (to¿same w Czê¶ci I, Czê¶ci II i Czê¶ci III) decydowaæ bêd± ustalone poni¿ej kryteria oceny ofert:
- kryterium cena oferty – waga 60 %,
- kryterium d³ugo¶æ gwarancji – waga 40%.
a) kryterium cena
Oferta o najni¿szej cenie otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 pkt. C =Cmin/Cx x 60 pkt. Pozosta³e oferty ocenione zostan± przy zastosowaniu powy¿szego wzoru, gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za cenê brutto (z VAT) realizacji zamówienia Cmin - cena oferty najni¿szej niepodlegaj±cej odrzuceniu Cx - cena oferty ocenianej
b) kryterium d³ugo¶æ gwarancji w miesi±cach
Wykonawca zobowi±zany jest zaoferowaæ gwarancjê jako¶ci w miesi±cach. Zaproponowany okres nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy i d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy.
Oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³e oferty ocenione zostan± przy zastosowaniu poni¿szego wzoru:
G =Gox/Gmax x 40 pkt gdzie:
G - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za gwarancjê jako¶ci Gox - d³ugo¶æ gwarancji oferty ocenianej
Gmax – oferty z najd³u¿szym terminem gwarancji na zrealizowane zamówienie;
Ca³kowita ilo¶æ punktów zostanie wyliczona poprzez zsumowanie punktów z poszczególnych kryteriów. Punkty bêd± przyznawane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, bez zastosowania zaokr±gleñ. Zamawiaj±cy udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma 100 punktów wg poni¿szego wzoru:
W= (Cmin/Cox x 60% + Gox/Gmax x 40%) x100 W- ilo¶æ punktów ocenianej oferty Cmin – cena z najni¿szej oferty Cox – cena ocenianej oferty
Gmax – maksymalna d³ugo¶æ gwarancji jako¶ci w miesi±cach, nie d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy Gox – d³ugo¶æ gwarancji w miesi±cach oferty ocenianej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ III - Przebudowa drogi gminnej gruntowej w miejscowo¶ci Karminek, gmina Milicz - ETAP 1
Wykonanie nawierzchni drogi o d³. 580,00 m, szer. 4,50 m z betonu asfaltowego

ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego,
- zjazdy z betonu asfaltowego,
- regulacja pionowa studzienek i zaworów,
- inne elementy ujête w dokumentacji technicznej.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z projektem budowlano-wykonawczym, SST oraz przedmiarem robót opracowanymi przez IRDRO Stanis³aw Szymczuk ul. Aleja Sosnowa 29, 55-114 Ligota Piêkna stanowi±cymi Za³±cznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ w trybie zamówienia z wolnej rêki, których warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres robót mo¿e dotyczyæ wszystkich robót (wraz z us³ugami i dostawami koniecznymi do wykonania tych robót) zawartych w przedmiocie zamówienia. Umowa w sprawie przedmiotowych robót zostanie zawarta na zasadach okre¶lonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty lub/i ofert (to¿same w Czê¶ci I, Czê¶ci II i Czê¶ci III) decydowaæ bêd± ustalone poni¿ej kryteria oceny ofert:
- kryterium cena oferty – waga 60 %,
- kryterium d³ugo¶æ gwarancji – waga 40%.
a) kryterium cena
Oferta o najni¿szej cenie otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 pkt. C =Cmin/Cx x 60 pkt. Pozosta³e oferty ocenione zostan± przy zastosowaniu powy¿szego wzoru, gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za cenê brutto (z VAT) realizacji zamówienia Cmin - cena oferty najni¿szej niepodlegaj±cej odrzuceniu Cx - cena oferty ocenianej

b) kryterium d³ugo¶æ gwarancji w miesi±cach
Wykonawca zobowi±zany jest zaoferowaæ gwarancjê jako¶ci w miesi±cach. Zaproponowany okres nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy i d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy.
Oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³e oferty ocenione zostan± przy zastosowaniu poni¿szego wzoru:
G =Gox/Gmax x 40 pkt gdzie:
G - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za gwarancjê jako¶ci Gox - d³ugo¶æ gwarancji oferty ocenianej
Gmax – oferty z najd³u¿szym terminem gwarancji na zrealizowane zamówienie;
Ca³kowita ilo¶æ punktów zostanie wyliczona poprzez zsumowanie punktów z poszczególnych kryteriów. Punkty bêd± przyznawane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, bez zastosowania zaokr±gleñ. Zamawiaj±cy udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma 100 punktów wg poni¿szego wzoru:
W= (Cmin/Cox x 60% + Gox/Gmax x 40%) x100 W- ilo¶æ punktów ocenianej oferty Cmin – cena z najni¿szej oferty Cox – cena ocenianej oferty
Gmax – maksymalna d³ugo¶æ gwarancji jako¶ci w miesi±cach, nie d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy Gox – d³ugo¶æ gwarancji w miesi±cach oferty ocenianej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ IV
Przebudowa dróg gminnych w miejscowo¶ci ¦wiêtoszyn, gmina Milicz wraz z budow± o¶wietlenia
Wykonanie nawierzchni dróg o ³±cznej d³. 755,11 m, szer. 5,00 m z betonu asfaltowego

ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego,
- zjazdy z betonu asfaltowego,
- inne elementy ujête w dokumentacji technicznej.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z projektem budowlano-wykonawczym, SST oraz przedmiarem robót opracowanymi przez IRDRO Stanis³aw Szymczuk ul. Aleja Sosnowa 29, 55-114 Ligota Piêkna stanowi±cymi Za³±cznik nr 12 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzy¿owañ dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ w trybie zamówienia z wolnej rêki, których warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres robót mo¿e dotyczyæ wszystkich robót (wraz z us³ugami i dostawami koniecznymi do wykonania tych robót) zawartych w przedmiocie zamówienia. Umowa w sprawie przedmiotowych robót zostanie zawarta na zasadach okre¶lonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty lub/i ofert (to¿same w Czê¶ci I, Czê¶ci II i Czê¶ci III) decydowaæ bêd± ustalone poni¿ej kryteria oceny ofert:
- kryterium cena oferty – waga 60 %,
- kryterium d³ugo¶æ gwarancji – waga 40%.
a) kryterium cena
Oferta o najni¿szej cenie otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 pkt. C =Cmin/Cx x 60 pkt. Pozosta³e oferty ocenione zostan± przy zastosowaniu powy¿szego wzoru, gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za cenê brutto (z VAT) realizacji zamówienia Cmin - cena oferty najni¿szej niepodlegaj±cej odrzuceniu Cx - cena oferty ocenianej

b) kryterium d³ugo¶æ gwarancji w miesi±cach
Wykonawca zobowi±zany jest zaoferowaæ gwarancjê jako¶ci w miesi±cach. Zaproponowany okres nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy i d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy.
Oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³e oferty ocenione zostan± przy zastosowaniu poni¿szego wzoru:
G =Gox/Gmax x 40 pkt gdzie:
G - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za gwarancjê jako¶ci Gox - d³ugo¶æ gwarancji oferty ocenianej
Gmax – oferty z najd³u¿szym terminem gwarancji na zrealizowane zamówienie;
Ca³kowita ilo¶æ punktów zostanie wyliczona poprzez zsumowanie punktów z poszczególnych kryteriów. Punkty bêd± przyznawane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, bez zastosowania zaokr±gleñ. Zamawiaj±cy udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który otrzyma 100 punktów wg poni¿szego wzoru:
W= (Cmin/Cox x 60% + Gox/Gmax x 40%) x100 W- ilo¶æ punktów ocenianej oferty Cmin – cena z najni¿szej oferty Cox – cena ocenianej oferty
Gmax – maksymalna d³ugo¶æ gwarancji jako¶ci w miesi±cach, nie d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy Gox – d³ugo¶æ gwarancji w miesi±cach oferty ocenianej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A)Wykonawcy spe³ni± warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) niniejszego og³oszenia je¿eli wyka¿±, ¿e wykonali w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie) roboty budowlane, w tym:
CZÊ¦Æ I:
- co najmniej jedn± robotê budowlan± zwi±zan± z budow± lub przebudow± lub remontem nawierzchni z mas bitumicznych o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 200.000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych brutto) ka¿da z robót;
CZÊ¦Æ II:
- co najmniej jedn± robotê budowlan± zwi±zan± z budow± lub przebudow± lub remontem nawierzchni z mas bitumicznych o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100.000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych brutto) ka¿da z robót;
CZÊ¦Æ III:
- co najmniej jedn± robotê budowlan± zwi±zan± z budow± lub przebudow± lub remontem nawierzchni z mas bitumicznych o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 200.000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych brutto) ka¿da z robót;
CZÊ¦Æ IV:
- co najmniej jedn± robotê budowlan± zwi±zan± z budow± lub przebudow± lub remontem nawierzchni z mas bitumicznych o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 400.000,00 z³ brutto (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych brutto) ka¿da z robót.
W przypadku, gdy Wykonawca sk³ada ofertê w CZTERECH CZʦCIACH PRZEDMIOTOWEJ roboty budowlanej powinien wykazaæ siê wykonaniem co najmniej czterech robót budowlanych, w zakresie o którym mowa w warunkach postawionych powy¿ej.
B) Wykonawcy spe³ni± warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) niniejszego og³oszenia poprzez wykazanie, i¿ dysponuj± osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w tym przynajmniej (warunek to¿samy dla Czê¶ci I, Czê¶ci II, Czê¶ci III i Czê¶ci IV ):
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej-drogowej bez ograniczeñ (kierownik budowy) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) lub odpowiednie uprawnienia wydane na gruncie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane za granic± zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób. Na ka¿dym etapie postêpowania, na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy mo¿e uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymagalnych zdolno¶ci, je¿eli uzna, ¿e wskazane osoby s± zaanga¿owane w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mog±ce mieæ negatywny wp³yw na realizacjê przedmiotowego zamówienia. Wykonawca bêdzie w tym wypadku zobowi±zany do wskazania innych osób spe³niaj±cych wymagania zamawiaj±cego lub w przeciwnym wypadku zostanie wykluczony z postêpowania. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub wiêcej Wykonawców - warunek dotyczy wykonawców wspólnie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu obejmuj±:
1) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) Aktualne za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 oraz ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, z w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu obejmuj±:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 8 do SWZ,
3) O¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy - Za³±cznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± sk³adane s± nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki:
1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z Za³±cznika nr 1 do SWZ,
1A) Kosztorys ofertowy przygotowywany przez Wykonawcê- Za³. nr 1B do SWZ;
2)o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 108 ust.1 i 109 ust. 1 pkt 1, 3, 4, 5, 7 i 8 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ wraz z informacj± o podmiotach, na które powo³uje siê Wykonawca w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, w celu wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz pozosta³ych dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów;
3)Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych- Za³±cznik Nr 3 do SWZ;
4)Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy danego Wykonawcy) przygotowane przez Wykonawcê;
5)Zobowi±zanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów w zakresie zdolno¶ci zawodowej – Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy). UWAGA: Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu podpisuje podmiot udostêpniaj±cy swoje zasoby lub jego pe³nomocnik;
6)Pisemne zobowi±zanie o oddaniu Wykonawcy niezbêdnych zasobów w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - Za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy). UWAGA: Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu podpisuje podmiot udostêpniaj±cy swoje zasoby lub jego pe³nomocnik.
7)o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika jakie dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy - wg wzoru z Za³±cznika nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:  
- dla Czê¶ci I zamówienia: 2.000,00 (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100);
- dla Czê¶ci II zamówienia: 1.000,00 (s³ownie: jeden tysi±c z³otych 00/100);
- dla Czê¶ci III zamówienia: 3.000,00 (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100);
- dla Czê¶ci IV zamówienia: 4.000,00 (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 2) SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.) w nastêpuj±cych przypadkach:
a. wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako okoliczno¶ci, które zaistnia³y niezale¿nie od Wykonawcy, b±d¼ Zamawiaj±cego, a których Strony przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci nie mog³y w dniu podpisywania Umowy przewidzieæ ani im (równie¿ po tym dniu) zapobiec, a w tym np.:
- katastrofy naturalne, klêski ¿ywio³owe, wojny, po¿ary, strajki generalne, zamieszki, epidemie,
- nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne utrzymuj±ce siê nie krócej ni¿ 5 dni,
- zamieszki spo³eczne,
- konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych,
- sprzeczne z przepisami dzia³ania osób trzecich;
w razie wyst±pienia si³y wy¿szej strony bêd± mog³y zmieniæ termin realizacji zamówienia poprzez jego wyd³u¿enie o czas, w jakim trwa³a si³a wy¿sza;
b. w razie zaprzestania produkcji wskazanych przez Zamawiaj±cego do realizacji zamówienia materia³ów, je¿eli z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy nast±pi zaniechanie produkcji materia³ów przewidzianych w dokumentacji projektowej, lub nast±pi inna konieczno¶æ zastosowania materia³ów zamiennych, na które Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody – poprzez zast±pienie ich innymi o analogicznych lub lepszych parametrach technicznych i u¿ytkowych;
c. mo¿liwo¶æ wykonania robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych dokumentacj± projektow±, w sytuacji gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego - tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy, co bêdzie skutkowa³o równie¿ prawem Zamawiaj±cego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót przez Wykonawcê; W tym przypadku okres wyd³u¿enia terminu zakoñczenia robót nie mo¿e przekraczaæ okresu trwania przyczyn, z powodu których dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêdzie zagro¿one i je¶li dotyczy czasu niezbêdnego do usuniêcia przeszkód uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê zamówienia;
d. w razie wyst±pienia braku mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, co bêdzie skutkowa³o równie¿ prawem Zamawiaj±cego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót przez Wykonawcê zgodnie z zasadami wyd³u¿ania terminu okre¶lonymi w punkcie d. zdanie drugie ;
e. wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu lub zaniechaniu dokonania okre¶lonych czynno¶ci (w tym wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ) przez w³a¶ciwe organy administracji, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, co bêdzie skutkowa³o równie¿ prawem Zamawiaj±cego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót przez Wykonawcê zgodnie z zasadami wyd³u¿ania terminu okre¶lonymi w punkcie d. zdanie drugie;
f. zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) na us³ugi okre¶lone w przedmiocie zamówienia, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do stawki wynikaj±cej ze zmienionych przepisów prawa, a tym samym dokonanie zmiany wynagrodzenia umownego brutto;
g. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiaj±cego - w szczególno¶ci osób nadzoruj±cych prowadzenie prac - poprzez wskazanie nowych osób bêd±cych kluczowym personelem Wykonawcy i Zamawiaj±cego;
h. zmiany podwykonawcy i/lub czê¶ci wykonywanego przez niego zakresu robót, b±d¼ wprowadzenia podwykonawcy, je¿eli bêdzie to wskazane dla zapewnienia prawid³owo¶ci realizacji zamówienia i nie spowoduje dla Zamawiaj±cego szkody.
W pozosta³ym zakresie maj± zastosowanie zapisy w brzmieniu okre¶lonym w art. 454 ust.1 i 2 oraz art. 455 ust. 2, 3 i 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych ( t. j. Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.).
2.Strona d±¿±ca do zmiany tre¶ci Umowy jest obowi±zana przedstawiæ na pi¶mie argumenty przemawiaj±ce za zmian±.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku: BS MILICZ nr rachunku: 72 9582 0000 2000 0000 0358 0004 z dopiskiem „Wadium – PRZEBUDOWA DRÓG W m. BARTNIKI, CZATKOWICE, KARMINEK I ¦WIETOSZYN, GM. MILICZ - IF.271.6.2022”.
Czê¶æ/ Czê¶ci……… zamówienia.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
4. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1)musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Milicz, z siedzib± ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy z dnia 11.09.2019 r. ustawy Prawo zamówieñ publicznych.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.