Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468478/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu tech. oraz koncepcji obejmującej dobór instal. fotowoltaicznej dla bud. użyt. publicznej Miasta Katowice wraz z prawem opcji - zam. udzielane w 3 cz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu tech. oraz koncepcji obejmującej dobór instal. fotowoltaicznej dla bud. użyt. publicznej Miasta Katowice wraz z prawem opcji - zam. udzielane w 3 cz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bef24954-6ca0-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017862/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego oraz koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice-3 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468478/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/ZIR/TP/31/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 691165,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego oraz koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej dla budynków Urzędu Miasta Katowice przy ul. Młyńskiej 4 oraz Rynek 1 oraz wykonanie usług objętych prawem opcji polegających na wykonaniu inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego oraz koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej dla obiektów Katowickich Cmentarzy Komunalnych przy ul. Murckowskiej 9.Zakres zamówienia podstawowego dla Części I obejmuje wykonanie:
1. Inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej budynku Urzędu Miasta Katowice przy ul. Młyńskiej 4 oraz Rynek 1, w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. Ekspertyzy stanu technicznego konstrukcji obiektów Urzędu Miasta Katowice przy ul. Młyńskiej 4 oraz Rynek 1, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. Oceny stanu technicznego instalacji elektrycznych wewnętrznych ww. obiektów, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego
4. Opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla ww. obiektów Urzędu Miasta Katowice wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych dla potrzeb obiektów wraz z połączeniem umożliwiającym wykorzystanie instalacji w obu budynkach.
5. Oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.
Zakres zamówienia objętego prawem opcji dla Części I obejmuje wykonanie:
1. Inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej administracyjnego oraz przedpogrzebowego Katowickiego Cmentarza Komunalnego przy ul. Murckowskiej 9 w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. Ekspertyzy stanu technicznego konstrukcji obiektów Katowickiego Cmentarza Komunalnego przy ul. Murckowskiej 9 w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. Oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej dla obiektów Katowickiego Cmentarza Komunalnego przy ul. Murckowskiej 9 w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. Opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla obiektów Katowickiego Cmentarza Komunalnego wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych dla potrzeb obiektu wykorzystując budynki oraz teren przyległy Katowickiego Cmentarza Komunalnego przy ul. Murckowskiej 9,
5. Oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.
Szczegółowy zakres prac dla cz. I, określają:
1) specyfikacja techniczna
2) plan sytuacyjny
3) projektowane postanowienia umowne
4) Program Funkcjonalno – Użytkowy - System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice – SMiS
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 217560,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego oraz koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej dla obiektu Miejskiego Dom Kultury „Bogucice-Zawodzie” przy ul. Markiefki 44a, oraz wykonanie usług objętych prawem opcji polegających na wykonaniu inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego oraz koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej dla obiektów lodowiska Jantor I i Jantor II przy ul. Nałkowskiej 10.Zakres zamówienia dla Części II.
Zakres zamówienia podstawowego dla Części II obejmuje wykonanie:
1. Inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej obiektu Miejskiego Domu Kultury„Bogucice – Zawodzie” przy ul. Markiefki 44a w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. Ekspertyzy stanu technicznego konstrukcji obiektu Miejskiego Domu Kultury „Bogucice – Zawodzie” przy ul. Markiefki 44a w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. Oceny stanu technicznego instalacji elektrycznych wewnętrznych dla obiektu Miejskiego Domu Kultury „Bogucice – Zawodzie” przy ul. Markiefki 44a w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. Opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla obiektu Miejskiego Domu Kultury „Bogucice – Zawodzie” dla obiektu kultury wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych dla potrzeb obiektu wykorzystując budynek oraz teren przyległy do Miejskiego Domu Kultury,
5. Oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.
Zakres zamówienia objętego prawem opcji dla Części II obejmuje wykonanie:
1. Inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej budynków lodowiska Jantor I i Jantor II przy ul. Nałkowskiej 10 w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych
2. Ekspertyzy stanu technicznego konstrukcji budynków lodowiska Jantor I i Jantor II przy ul. Nałkowskiej 10 w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. Oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej dla obiektów budynków lodowiska Jantor I i Jantor II przy ul. Nałkowskiej 10 w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. Opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla obiektów lodowiska wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych dla potrzeb obiektu wykorzystując budynki lodowiska Jantor I i Jantor II oraz tereny przyległe przy ul. Nałkowskiego 10
5. Oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.
Szczegółowy zakres prac dla cz. II określają:
1) specyfikacja techniczna
2) plan sytuacyjny
3) projektowane postanowienia umowne
4) Program Funkcjonalno – Użytkowy - System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice – SMiS
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 239313,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego oraz koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej dla obiektu Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Pośpiecha 14 oraz wykonanie usług objętych prawem opcji polegających na wykonaniu inwentaryzacji, ekspertyzy, oceny stanu technicznego oraz koncepcji obejmującej dobór instalacji fotowoltaicznej dla obiektu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Słowian” przyul. 1 Maja 99 oraz obiektu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Szopienice” przy ul. 11 Listopada 16
Zakres zamówienia podstawowego dla Części III obejmuje wykonanie:
1. Inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Pośpiecha 14 w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2.Ekspertyzy stanu technicznego konstrukcji obiektu Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Pośpiecha 14 w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. Oceny stanu technicznego instalacji elektrycznych wewnętrznych dla obiektu Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Pośpiecha 14 w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego
4. Opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej dla obiektu Powiatowego Urzędu Pracy wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych dla potrzeb obiektu wykorzystując budynki oraz teren przyległy Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Pośpiecha 14
5. Oszacowania kosztów realizacji zadania inwestycyjnego.
Zakres zamówienia objętego prawem opcji dla Części III obejmuje wykonanie:
1. Inwentaryzacji konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej:
a) budynku zaplecza szatniowo-socjalnego na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Słowian” przy ul. 1 Maja 99,
b) budynku hali sportowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Szopienice” przy ul. 11 Listopada 16,
- w zakresie niezbędnym do wykonania planowanych prac związanych z montażem paneli fotowoltaicznych,
2. Ekspertyzy stanu technicznego:
a) konstrukcji budynku zaplecza szatniowo-socjalnego na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Słowian” przy ul. 1 Maja 99,
b)konstrukcji obiektu hali sportowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Szopienice” przy
ul. 11 Listopada 16, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
3. Oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej wewnętrznej dla obiektów:
a) budynku zaplecza szatniowo-socjalnego na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Słowian” przy ul. 1 Maja 99,
b) budynku hali sportowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Szopienice” przy
ul. 11 Listopada 16, w zakresie niezbędnym do wykonania zadania inwestycyjnego,
4. Opracowania koncepcyjnego obejmującego dobór instalacji fotowoltaicznej:
a) dla obiektu sportowego wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych dla potrzeb obiektu wykorzystując budynek Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Słowian” przy ul. 1 Maja 99,
b) dla obiektu sportowego wraz z rozmieszczeniem paneli fotowoltaicznych dla potrzeb obiektu wykorzystując budynek Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Szopienice” oraz teren przyległy przy ul. 11 Listopada 16,
5. Oszacowania kosztów dla poszczególnych zadań inwestycyjnych.
Szczegółowy zakres prac dla cz. III określają:
1) specyfikacja techniczna
2) plan sytuacyjny
3) projektowane postanowienia umowne
4) Program Funkcjonalno – Użytkowy - System monitoringu nośników energii i wody wraz z możliwością sterowania w obiektach użyteczności publicznej miasta Katowice – SMiS
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 234291,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101475 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101475 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101475 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271000400
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101475 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271000400
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105165 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105165 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105165 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOSERWIS Z.U.H. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271000400
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105165 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Katowickie Inwestycje S.A. ul. Porcelanowa 21, 40-246 Katowice.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Naprawa uszkodzeń muru attyki od strony ul. Ligonia budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz naprawa odspojonej zewnętrznej wyprawy tynkarskiej muru attyki od strony ul. Lompy.
- ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD CIEKIEM BEZ NAZWY W CIĄGU DW 946 W KM 18+749 W M. ŚLEMIEŃ O NR EWID. 301
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Dostawa, montaż, zabudowa, zaprogramowanie urządzeń napędu zapadni scenicznej Dużej Sceny Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla inwestycji: "Przebudowa i rozbudowa budynku Starego Szpitala w Nowym Targu wraz z zagospodarowaniem terenu dla Akademii Nauk Stosowanych w NT"
- Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich - Etap 1, opracowanie dokumentacji projektowej
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
- "Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK9 w m. Głogów Małopolski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.