eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratur Rejonowych podległych Prokuraturze Okręgowej w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111963 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratur Rejonowych podległych Prokuraturze Okręgowej w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 2a

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-lublin/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratur Rejonowych podległych Prokuraturze Okręgowej w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d554cffd-a98d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016753/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044732/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Puławach.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
 przyjmowanie pojazdów i części,
 ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
 strzeżenie,
 udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
 wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
 zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
 posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
 liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
 oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
 posiadał oświetlenie na całym terenie;
 strzeżony całodobowo;
 wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.5.5.) Wartość części: 12505,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Rykach.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
 przyjmowanie pojazdów i części,
 ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
 strzeżenie,
 udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
 wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
 zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
 posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
 liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
 oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
 posiadał oświetlenie na całym terenie;
 strzeżony całodobowo;
 wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.5.5.) Wartość części: 4035,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
 przyjmowanie pojazdów i części,
 ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
 strzeżenie,
 udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
 wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
 zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
 posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
 liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
 oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
 posiadał oświetlenie na całym terenie;
 strzeżony całodobowo;
 wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.5.5.) Wartość części: 142,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej we Włodawie.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
 przyjmowanie pojazdów i części,
 ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
 strzeżenie,
 udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
 wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
 zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
 posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
 liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
 oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
 posiadał oświetlenie na całym terenie;
 strzeżony całodobowo;
 wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.5.5.) Wartość części: 2318,92 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Łukowie.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
 przyjmowanie pojazdów i części,
 ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
 strzeżenie,
 udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
 wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
 zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
 posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
 liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
 oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
 posiadał oświetlenie na całym terenie;
 strzeżony całodobowo;
 wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.5.5.) Wartość części: 11340,48 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Białej Podlaskiej, Ośrodka Zamiejscowego w Białej Podlaskiej Prokuratury Okręgowej w Lublinie.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
 przyjmowanie pojazdów i części,
 ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
 strzeżenie,
 udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
 wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
 zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
 posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
 liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
 oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
 posiadał oświetlenie na całym terenie;
 strzeżony całodobowo;
 wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.5.5.) Wartość części: 38996,98 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz
i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Parczewie.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
 przyjmowanie pojazdów i części,
 ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
 strzeżenie,
 udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
 wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
 zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
 posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
 liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
 oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
 posiadał oświetlenie na całym terenie;
 strzeżony całodobowo;
 wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.5.5.) Wartość części: 1457,06 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Chełmie, Ośrodka Zamiejscowego w Chełmie Prokuratury Okręgowej w Lublinie.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
 przyjmowanie pojazdów i części,
 ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
 strzeżenie,
 udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
 wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
 zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
 posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
 liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
 oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
 posiadał oświetlenie na całym terenie;
 strzeżony całodobowo;
 wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.5.5.) Wartość części: 80198,40 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz
i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Radzyniu Podlaskim.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
 przyjmowanie pojazdów i części,
 ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
 strzeżenie,
 udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
 wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
 zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
 posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
 liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
 oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
 posiadał oświetlenie na całym terenie;
 strzeżony całodobowo;
 wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.5.5.) Wartość części: 7674,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17945,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17945,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17945,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Service Warowny Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161005667

7.3.4) Miejscowość: Stara Dąbia

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17945,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-17

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1309,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1309,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1309,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371950595

7.3.3) Ulica: Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1309,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-17

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.