Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044732/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00050228/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
- 2021/BZP 00054619/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111963 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratur Rejonowych podległych Prokuraturze Okręgowej w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 2a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.po.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-lublin/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratur Rejonowych podległych Prokuraturze Okręgowej w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d554cffd-a98d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016753/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044732/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Puławach.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
przyjmowanie pojazdów i części,
ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
strzeżenie,
udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
posiadał oświetlenie na całym terenie;
strzeżony całodobowo;
wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych
4.5.5.) Wartość części: 12505,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Rykach.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
przyjmowanie pojazdów i części,
ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
strzeżenie,
udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
posiadał oświetlenie na całym terenie;
strzeżony całodobowo;
wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych
4.5.5.) Wartość części: 4035,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
przyjmowanie pojazdów i części,
ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
strzeżenie,
udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
posiadał oświetlenie na całym terenie;
strzeżony całodobowo;
wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych
4.5.5.) Wartość części: 142,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej we Włodawie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
przyjmowanie pojazdów i części,
ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
strzeżenie,
udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
posiadał oświetlenie na całym terenie;
strzeżony całodobowo;
wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych
4.5.5.) Wartość części: 2318,92 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Łukowie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
przyjmowanie pojazdów i części,
ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
strzeżenie,
udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
posiadał oświetlenie na całym terenie;
strzeżony całodobowo;
wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych
4.5.5.) Wartość części: 11340,48 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Białej Podlaskiej, Ośrodka Zamiejscowego w Białej Podlaskiej Prokuratury Okręgowej w Lublinie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
przyjmowanie pojazdów i części,
ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
strzeżenie,
udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
posiadał oświetlenie na całym terenie;
strzeżony całodobowo;
wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych
4.5.5.) Wartość części: 38996,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe holowanie, przewózi parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Parczewie.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
przyjmowanie pojazdów i części,
ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
strzeżenie,
udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
posiadał oświetlenie na całym terenie;
strzeżony całodobowo;
wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych
4.5.5.) Wartość części: 1457,06 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Chełmie, Ośrodka Zamiejscowego w Chełmie Prokuratury Okręgowej w Lublinie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
przyjmowanie pojazdów i części,
ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
strzeżenie,
udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
posiadał oświetlenie na całym terenie;
strzeżony całodobowo;
wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych
4.5.5.) Wartość części: 80198,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowe holowanie, przewózi parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Radzyniu Podlaskim.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;
2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);
3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu
i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające
z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;
4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;
6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje:
przyjmowanie pojazdów i części,
ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części,
strzeżenie,
udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego,
wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie:
zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,
z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi);
posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lub
żużlową;
liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych
w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co
najmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu;
oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposób
zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych;
posiadał oświetlenie na całym terenie;
strzeżony całodobowo;
wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,
oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
98351100-9 - Usługi parkingowe
98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych
4.5.5.) Wartość części: 7674,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17945,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17945,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17945,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Service Warowny Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161005667
7.3.4) Miejscowość: Stara Dąbia
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17945,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1309,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1309,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1309,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371950595
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTO SERVICE WAROWNY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AUTO SERVICE WAROWNY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1309,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-17Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa szpitalnego systemu parkingowego
- OBSŁUGA LOGISTYCZNA XVII KONFERENCJI NAUKOWO -TECHNICZNEJ TECHNIKI KOMPUTEROWE W INŻYNIERII TKI'2024
- SZPiFP-37-24 Transport pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję
- Zorganizowanie i prowadzenie sezonowej obsługi parkingów w strefie płatnego parkowania w pasie drogowym dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Władysławowo
- Zorganizowanie i prowadzenie sezonowej obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych w Strefach Płatnego Parkowania na terenie Gminy Miasta Krynica Morska
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.