eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratur Rejonowych podległych Prokuraturze Okręgowej w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044732 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratur Rejonowych podległych Prokuraturze Okręgowej w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 2a

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-lublin/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratur Rejonowych podległych Prokuraturze Okręgowej w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d554cffd-a98d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016753/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniającyobsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości, zwany dalej Systemem.2.System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl 3.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.4.Za pośrednictwem posiadanego wSystemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.5.Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania.6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.7.Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:- posiadanie komputera o parametrach umożliwiającychzainstalowanie następującego oprogramowania:1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów: a) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,b) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarekc) system operacyjny Windows 10 i późniejsze2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należydoinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.8.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. …9. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającychkomunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@lublin.po.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). 11.Maks. rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.Można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. 10. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1)jest administratorem danychosobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Sukcesywna dostawamateriałów biurowych, artykułów archiwizacyjnych bezkwasowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek” prowadzonym w trybie podstawowym;3)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 4)dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podaniaprzez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7)Wykonawca posiada:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;8)Wykonawcy nie przysługuje:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lubuzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Puławach.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje: przyjmowanie pojazdów i części, ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, strzeżenie, udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego, wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie: zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi); posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lubżużlową; liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym conajmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu; oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposóbzabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; posiadał oświetlenie na całym terenie; strzeżony całodobowo; wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Rykach.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje: przyjmowanie pojazdów i części, ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, strzeżenie, udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego, wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie: zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi); posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lubżużlową; liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym conajmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu; oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposóbzabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; posiadał oświetlenie na całym terenie; strzeżony całodobowo; wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Opolu Lubelskim.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje: przyjmowanie pojazdów i części, ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, strzeżenie, udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego, wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie: zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi); posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lubżużlową; liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym conajmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu; oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposóbzabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; posiadał oświetlenie na całym terenie; strzeżony całodobowo; wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej we Włodawie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje: przyjmowanie pojazdów i części, ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, strzeżenie, udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego, wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie: zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi); posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lubżużlową; liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym conajmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu; oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposóbzabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; posiadał oświetlenie na całym terenie; strzeżony całodobowo; wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Łukowie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje: przyjmowanie pojazdów i części, ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, strzeżenie, udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego, wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie: zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi); posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lubżużlową; liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym conajmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu; oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposóbzabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; posiadał oświetlenie na całym terenie; strzeżony całodobowo; wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Białej Podlaskiej, Ośrodka Zamiejscowego w Białej Podlaskiej Prokuratury Okręgowej w Lublinie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje: przyjmowanie pojazdów i części, ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, strzeżenie, udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego, wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie: zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi); posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lubżużlową; liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym conajmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu; oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposóbzabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; posiadał oświetlenie na całym terenie; strzeżony całodobowo; wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Parczewie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje: przyjmowanie pojazdów i części, ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, strzeżenie, udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego, wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie: zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi); posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lubżużlową; liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym conajmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu; oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposóbzabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; posiadał oświetlenie na całym terenie; strzeżony całodobowo; wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Chełmie, Ośrodka Zamiejscowego w Chełmie Prokuratury Okręgowej w Lublinie.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje: przyjmowanie pojazdów i części, ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, strzeżenie, udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego, wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie: zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi); posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lubżużlową; liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym conajmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu; oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposóbzabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; posiadał oświetlenie na całym terenie; strzeżony całodobowo; wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy oraz części składowych na obszarze oraz poza obszarem działalności Prokuratury Rejonowej w Radzyniu Podlaskim.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie), zlecenia przyjazdu pojazdu holującego i udokumentowania go przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia usługi przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy;2) niezwłoczny (nie dłuższy niż 120 min.) dojazd zestawu holującego do wskazanego w zleceniu miejsca zdarzenia/postoju pojazdu (części);3) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne;4) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;5) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Zamawiającego;6) rozładunek i parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, które obejmuje: przyjmowanie pojazdów i części, ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, strzeżenie, udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Zamawiającego, wydawanie pojazdów (części) na podstawie polecenia prokuratora. Wykonawca powinien dysponować parkingiem, który będzie: zlokalizowany w odległości nie większej niż 50 km od siedziby jednostki Prokuratury, w zakresie części, na którą zamierza złożyć ofertę,z wykorzystaniem ciągów komunikacyjnych (dróg publicznych, po których możliwe jest poruszanie się pojazdów niezbędnych do wykonania usługi); posiadał utwardzoną nawierzchnię: asfaltową, betonową, grysową lubżużlową; liczył co najmniej 10 wydzielonych miejsc parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym conajmniej 1 miejsce dla pojazdu członowego (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusu; oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym, na całej długości w sposóbzabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; posiadał oświetlenie na całym terenie; strzeżony całodobowo; wyposażony w środki łączności: telefon, telefax i e-mail,oraz pojazdami, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

98351100-9 - Usługi parkingowe

98351110-2 - Usługi zapewniania miejsc parkingowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu na miejsce zdarzenia od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);2) Formularz cenowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ. Należy wypełnić odpowiednią tabelę, w zależności od części, na którą/które Wykonawca składa ofertę3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;4) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy:a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.c) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w § 10 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma SmartPzp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.