eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruñ › Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS we W³oc³awku, ul. P³ocka 167

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-02-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS we W³oc³awku, ul. P³ocka 167

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD UBEZPIECZEÑ SPO£ECZNYCH ODDZIA£ W TORUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600507

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 33/39

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Toruñ

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 566109441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.kowalska02@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego oraz zarz±dzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS we W³oc³awku, ul. P³ocka 167

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0fe3da9c-b41f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00109972

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00409923/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Wykonanie systemu klimatyzacji - I/W³oc³awek, ul. P³ocka 167.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=40993102

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformê zakupow± dostêpn± pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus
2. Przegl±danie i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie zakupowej ani logowania siê do Platformy zakupowej.
3. Wykonawca musi posiadaæ konto u¿ytkownika aby móg³ komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci aby móg³: z³o¿yæ ofertê, przekazywaæ dokumenty, o¶wiadczenia, pytania, wnioski.
Rejestracja i za³o¿enie konta u¿ytkownika na Platformie zakupowej dostêpna jest po klikniêciu przycisku „Za³ó¿ konto”.
Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca tworzenia konta Wykonawcy, oraz z³o¿enia oferty dostêpna jest na Platformie zakupowej w zak³adce E-learning.
Konto Wykonawcy tworzone jest tylko raz, w kolejnych postêpowaniach wykorzystuje siê ju¿ istniej±ce konto.
4. W celu z³o¿enia oferty Wykonawca musi dysponowaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
5. Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”.
6. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty.
7. Korzystanie z Platformy zakupowej mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± u¿ytkownicy Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych i specyfiki po³±czenia:
- posiadanie komputera o parametrach umo¿liwiaj±cych zainstalowanie nastêpuj±cego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalno¶ci – przegl±d, pobieranie i za³±czanie dokumentów:
a) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
b) przegl±darka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera w ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
c) lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek,
2) w zakresie sk³adania podpisu kwalifikowanego (za po¶rednictwem Platformy zakupowej):
a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punkcie 1) lit. a, b i c powy¿ej znajduje siê na Platformie zakupowej w zak³adce E-learning.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym w zak³adce E-learning dla wszystkich u¿ytkowników Platformy zakupowej oraz dostêpnym podczas rejestracji konta (profilu) Wykonawcy.
9. U¿ywanie (do kontaktu z Zamawiaj±cym) ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych na Platformie zakupowej jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Platformy zakupowej na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
10. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezp³atne.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 560000/271/01/2023-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeñ biurowych i instalacji fotowoltaicznych w budynkach ZUS w W³oc³awku przy ul. P³ockiej 167.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39717200-3 - Urz±dzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Posiada certyfikat dla przedsiêbiorców wydany na podstawie art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r., poz. 2065) w zakresie czynno¶ci polegaj±cych na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urz±dzeñ ch³odniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciep³a, jak równie¿ urz±dzeñ bêd±cych stacjonarnymi systemami ochrony przeciwpo¿arowej zawieraj±cymi fluorowane gazy cieplarniane.

2. W okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³, co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu w budynku podobnym*, instalacji klimatyzacyjnej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 (piêæset tysiêcy) z³ netto; * przez budynek podobny nale¿y rozumieæ budynek biurowy, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, opieki zdrowotnej, opieki spo³ecznej i socjalnej, banku, poczty, a tak¿e hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko m³odzie¿owe i schronisko, internat, dom studencki, dom dziecka, budynek koszarowy. Uwaga: Nie jest dopuszczalne sumowania robót wykonywanych w ramach ró¿nych umów lub w kilku budynkach.

3. Dysponuje lub bêdzie dysponowa³: co najmniej jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawniania budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych bez ograniczeñ1 oraz posiadaj±c± za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania w tym braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zgodnie z wzorem w za³±czniku OA;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Certyfikat – na potwierdzenie spe³niania warunku opisanego w punkcie 4.1.1.1. SWZ,
2. Wykaz robót– na potwierdzenie warunku opisanego w punkcie 4.1.1.2. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z wzorem zawartym w za³±czniku WR do SWZ.
W przypadku gdy Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w Wykazie robót winny byæ podane roboty w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³ ,
3. Dowody potwierdzaj±ce ¿e roboty podane w Wykazie robót zosta³y wykonane nale¿ycie , przy czym dowodami tymi mog± byæ referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
4. Wykaz osób – na potwierdzenie spe³niania warunku okre¶lonego w punkcie 4.1.1.3 – sporz±dzony zgodnie z wzorem Wykazu osób stanowi±cym za³±cznik WO do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wysoko¶æ wadium
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³).
2. Forma wadium
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) . gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080, ze zm.).
3. Termin i sposób wniesienia wadium
3.1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wnoszone w pieni±dzu winno znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
3.2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr nr: 14 1020 5590 0000 0202 9350 7015.
Zaleca siê do³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu kwoty wadium.
3.3. Zaleca siê, aby na przelewie umie¶ciæ informacjê: „Wadium –klimatyzacja”.
3.4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
3.5. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub porêczenia powinno wynikaæ jednoznacznie gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie ¿e zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, stanowi±ce podstawê do ¿±dania wyp³aty wadium.
3.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniê¿nej (gwarancja/porêczenie) przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, z dokumentu wadialnego powinno wynikaæ jednoznacznie, ¿e zobowi±zanie gwaranta obejmuje wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, tzn., ¿e gwarant przyjmuje odpowiedzialno¶æ gwarancyjn± za ziszczenie siê przes³anek zatrzymania wadium wzglêdem ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3.7. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przypadki uzasadniaj±ce zmianê umowy i zakres zmiany s± opisane w Projektowanych postanowieniach umowy (za³±cznik U do SWZ), w szczególno¶ci w § 14 .
§ 14 Zmiana umowy
Umowa niniejsza mo¿e ulec zmianie w przypadkach w niej opisanych oraz w przypadku:
1) konieczno¶ci zmiany terminu wykonania umowy w zwi±zku z wykonywaniem robót dodatkowych lub robót nie ujêtych w przedmiarach robót;
2) zmiany przepisów prawa maj±cych istotny wp³yw na zobowi±zania stron wynikaj±ce z umowy;
3) zaistnienia Si³y wy¿szej (zdefiniowanej w §19) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umow±.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-17 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-17 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.