eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego:
Etap I – Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II – Instalacja pomp ciepła.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jackowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-509

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego:
Etap I – Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II – Instalacja pomp ciepła.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b7af35d-0140-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029440/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Instalacja pomp ciepła na potrzeby c.o. i c.w.u. Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach (zaprojektuj i wybuduj)

1.1.2 Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV na potrzeby DPS w Lisówkach, Domu dla matek z dziećmi i kobiet w ciąży oraz Mieszkań chronionych, zlokalizowanych w Lisówkach (zaprojektuj i wybuduj)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/918903

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/918903

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymaganych dokumentów i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/918903

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.00015.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego:
Etap I – Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV na potrzeby DPS w Lisówkach, Domu dla matek
z dziećmi i kobiet w ciąży oraz Mieszkań chronionych zlokalizowanych w Lisówkach.
Etap II – Instalacja pomp ciepła na potrzeby c.o. i c.w.u. Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach.
Kod CPV: 71320000-7, 71200000-0, 45100000-8, 45300000-0, 09331200-0, 09332000-5, 42511110-5, 42511000-1, 45330000-9, 45332200-5, 45317300-5.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji dotyczącej postępowania,
o której mowa w załączniku nr 6 do niniejszej SWZ tj. Projektowanych postanowieniach umowy.
3. Zadanie zostanie zrealizowane w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład:
Dla Etapu I: Program Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 6 PGR.
Dla Etapu II: Program Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8 PGR.
4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
1) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników Obiektu i mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lisówkach, Domu dla matki z dziećmi i kobiet w ciąży o raz Mieszkań chronionych zlokalizowanych w Lisówkach.
2) zrealizował zamówienie zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r.,
poz. 682 ze zm.), obowiązującymi normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, a także postanowieniami umowy,
3) zapewnił gwarancje producenta na zastosowane materiały i urządzenia, na niżej wymieniony okres liczony od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, w tym:
- dla modułów fotowoltaicznych - min. 15 lat, oraz min. 30 lat gwarancji na spadek mocy wyjściowej (wartość mocy wyjściowej w stosunku do znamionowej) – nie większy niż 16 % po 30 latach,
- dla falowników instalacji nr 1 – min. 10 lat,
- dla falowników hybrydowych instalacji nr 2 – min. 5 lat,
- dla falowników hybrydowych instalacji nr 3 – min. 10 lat,
- dla konstrukcji wsporczej – min. 15 lat,
- dla magazynów energii instalacji nr 2 i 3 – min. 10 lat,
- dla systemu EMS – min. 2 lata,
- dla pomp ciepła powietrze-woda – min. 5 lat,
Dla pozostałych urządzeń i materiałów na okres gwarancji producenta.
4) zapewnił serwis na zastosowane systemy i urządzenia przez okres udzielonej gwarancji na wykonane prace, liczony od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót w zakresie:
- przystąpienia do usunięcia wad i usterek - 2 dni robocze od dnia zgłoszenia,
- usuwania wad i usterek w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia ich zaistnienia, chyba że z przyczyn technicznych termin ten nie może zostać dotrzymany, Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą ustali inny termin,
- monitorowania pracy układów pomp ciepła i fotowoltaiki dla zapewnienia ciągłości działania instalacji i bieżącej regulacji.
5) zaoferował co najmniej 60-m-cy gwarancji na wykonane prace.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: do 50 % wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane prace

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na moduły fotowoltaiczne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na pompy ciepła

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na falowniki dla instalacji nr 1

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na falowniki dla instalacji nr 2

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na falowniki dla instalacji nr 3

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 8

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na magazyny energii dla instalacji nr 2 i 3

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 9

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Elektromobilność

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże:
a) należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
- dwóch zamówień, polegających na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy każdej z instalacji min. 40 kWp, w tym przynajmniej jednego zamówienia zrealizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj,
oraz
- dwóch zamówień, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, polegających na wykonaniu instalacji pomp ciepła typu powietrze-woda, w tym przynajmniej jednego zamówienia polegających na wykonaniu instalacji pomp ciepła typu powietrze-woda o mocy min. 200 kW,
oraz
- jednego zamówienia polegającego na zaprojektowaniu instalacji pomp ciepła typu powietrze-woda o mocy min. 200 kW.
b) iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiadające za sporządzenie dokumentacji, posiadają uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach:
-architektonicznej,
-konstrukcyjno – budowlanej,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
Uwaga:
Wykonawca na stanowisko wiodącego projektanta ustanowi osobę posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
c) iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (będą nadzorować prace), posiadają następujące kwalifikacje:
Kierownik budowy:
• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych – zgodnie z ustawą Prawo budowlane
lub
• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych – zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
Uwaga:
- w zależności od wyboru przez Wykonawcę na stanowisko kierownika budowy osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w jednej z ww. specjalności, Wykonawca zapewni kierownika robót w drugiej z powyższych specjalności.

Kierownik robót:
• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
Uwaga:
- Zamawiający dopuszcza łączenie dwóch lub więcej z ww. funkcji przez jedną osobę w przypadku łącznego spełnienia wymagań wskazanych przez Zamawiającego,
- za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 4) SWZ, Wykonawca winien przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych (o treści zgodnej z załącznikiem nr 3) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej wykonawcy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 4).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenia i dokumenty składane na etapie złożenia oferty:
1) Sporządzony w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, formularz ofertowy, o treści zgodnej z załącznikiem nr 1.
2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, dokumenty te powinny być sporządzone w formie elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia – wystawców dokumentów i załączone na Platformie zakupowej.
3)W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy:
a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba;
b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego
(np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Pełnomocnictwo należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie cyfrowego odwzorowania dokumentu.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać mocodawca lub notariusz.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o treści zgodnej z załącznikiem nr 5, z którego wynika, jaki zakres prac wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z ust. 6 poniżej oraz z art. 117 ust. 4 ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 52.000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się zmiany w Umowie, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b-c, pkt 3-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych lub te, które Zamawiający przewidział, tj.:
1) możliwość wydłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy z następujących przyczyn:
a) konieczności wykonania dodatkowych badań, niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy,
b) zawieszenia lub przerwania Przedmiotu Umowy, o czym mowa w § 2 ust. 3 i 6,
2) możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, częściowego zawieszenia wykonywania Przedmiotu Umowy lub jego części, zmianę sposobu wykonania zamówienia, z następujących przyczyn:
a) sytuacji epidemicznej lub wprowadzenia przez władze państwowe stanu nadzwyczajnego lub innych ograniczeń w funkcjonowaniu państwa, albo jego części, lub Strony Umowy,
b) zmian obowiązujących przepisów prawa, wpływających na termin i sposób wykonania Przedmiotu Umowy, wchodzących w życie po dniu zawarcia Umowy,
o ile okoliczności, o których mowa w lit. a i b, wpływają na należyte wykonanie Umowy i Strona uprawdopodobni powyższe okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/918903

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie zostanie zrealizowane w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład:
Dla Etapu I: Program Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 6 PGR.
Dla Etapu II: Program Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8 PGR.
Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar Oferty złożone w ten sposób zostaną odrzucone.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.