Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00476114/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00493969/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi konserwacji i przeglądów zasilaczy UPS zainstalowanych w pomieszczeniach technicznych w UCK WUM, nr DZPUCK.262.194.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Banacha 1A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-097
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uckwum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uckwum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uckwum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi konserwacji i przeglądów zasilaczy UPS zainstalowanych w pomieszczeniach technicznych w UCK WUM, nr DZPUCK.262.194.20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce7569ec-7a44-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00186981/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Serwis urządzeń zasilania gwarantowanego (awaryjnego) zasilacze UPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00476114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPUCK.262.194.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 469182,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i przeglądów zasilaczy UPS zainstalo-wanych w pomieszczeniach technicznych w UCK WUM, tj. CSK, DSK, SKDJ oraz wszystkich instalacji i podzespołów będących integralną częścią w/w zasilaczy (wewnętrzne i zewnętrzne baterie akumulatorów, by-passy, itp.) w ilości i zakre-sie wyszczególnionym w Załączniku nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z wymianą części.
Zamówienie jest podziale na sześć Części:
Część 1: usługi konserwacji i usługi serwisowe oraz naprawy zasilaczy UPS firm RIELLO w budyn-kach:
Centralnego Szpitala Klinicznego, 02-097 Warszawa ul. Stefana Banacha 1a,
Szpitala Klinicznego Dzieciatka Jezus, 02-005 Warszawa ul. W. H. Lindleya 4.
Część 2: usługi konserwacji i usługi serwisowe oraz naprawy zasilaczy UPS firmy SCHRACK i IPS SOCOMEC w budynkach:
Centralnego Szpitala Klinicznego przy ul. Stefana Banacha 1a w Warszawie.
Część 3: usługi konserwacji i usługi serwisowe oraz naprawy zasilaczy UPS firmy EATON w bu-dynkach:
Centralnego Szpitala Klinicznego, 02-097 Warszawa ul. Stefana Banacha 1a,
Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. Józefa Polikarpa Brudzińskiego w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury 63a.
Część 4: usługi konserwacji i usługi serwisowe oraz naprawy zasilaczy UPS firmy APC oraz COM-BO INNOWA w budynkach:
Centralnego Szpitala Klinicznego przy ul. Stefana Banacha 1a w Warszawie.
Część 5: usługi konserwacji i usługi serwisowe oraz naprawy zasilaczy UPS firmy BORRI GIOTTO
w budynkach:
Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. Józefa Polikarpa Brudzińskiego w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury 63a.
Część 6: usługi konserwacji i usługi serwisowe oraz naprawy zasilaczy UPS firm TAURUS, TE-SCOM, GAMATRONIK w budynkach:
Szpitala Klinicznego Dzieciatka Jezus, 02-005 Warszawa ul. W. H. Lindleya 4.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przed-miotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35645,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47232,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35645,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.I.W. CAMCO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180015126
7.3.4) Miejscowość: ul. Płochocińska 85 03-044 Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35645,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Oferta 1, Polska, mikroprzedsiębiorstwo
Wykonawca: Riello Delta Power Sp. z o. o. ul. Krasnowolska 82 R, 02-849 Warszawa,
NIP 5272230343,
Data zawarcia 04.01.2024 r.,
Wartość umowy 31 980,00 PLN brutto,
Okres realizacji zamówienia 24 m-ce
Część nr 3
W przedmiotowej części postępowanie zostało unieważnione.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 1) ustawy Pzp -
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W wyżej wymienionej części postępowania nie wpłynęły żadne oferty od Wykonawców.
Część nr 4
Oferta 1, Polska, mikroprzedsiębiorstwo
Wykonawca: P.I.W. CAMCO Sp. z o. o., ul. Płochocińska 85, 03-044 Warszawa
NIP 1180015126
Data zawarcia 04.01.2024 r.,
Wartość umowy 11 881,80 PLN brutto
Okres realizacji zamówienia 24 m-ce
Część nr 5
Oferta 1, Polska, mikroprzedsiębiorstwo
Wykonawca: INVENTPOWER SP Z O.O., ul. Sokołowska 57, 05-806 Sokołów
NIP 1231270007
Data zawarcia 05.01.2024 r.,
Wartość umowy 366 084,90 PLN brutto
Okres realizacji zamówienia 24 m-ce
Część nr 6
Oferta 1, Polska, mikroprzedsiębiorstwo
Wykonawca: P.I.W. CAMCO Sp. z o. o., ul. Płochocińska 85, 03-044 Warszawa
NIP 1180015126
Data zawarcia 04.01.2024 r.,
Wartość umowy 19 453,68 PLN brutto
Okres realizacji zamówienia 24 m-ce
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie wykonywania pomiarów, badań i serwisowania urządzeń wyciągowych oraz specjalistycznych badań... dla S. R. K. S.A., Oddział KWK "Pokój I-Pokój II".
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.