eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Sukcesywny zakup wraz z dostawą oleju opałowego do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup wraz z dostawą oleju opałowego do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZE HUFCE PRACY CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W GOŁDAPI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511283608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 5

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospomkg4@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckiw-goldap.ohp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cee213cf-b342-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup wraz z dostawą oleju opałowego do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cee213cf-b342-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101056

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKiW.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ilości 60 m3 na
potrzeby Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r. 2. Dostarczany
olej powinien posiadać właściwości fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełniać wymogi normy PN-C 96024:2020-12 oraz określone w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań
jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane
ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008). 5. Olej opałowy ma zostać dostarczony na koszt Wykonawcy do
zbiorników w budynku kotłowni w następujących lokalizacjach położonych w Gołdapi:
1) ul. Boczna 5 (5 zbiorników x 2m3)
2) ul. Promenada Zdrojowa 7 (4 zbiorniki x 1m3)
3) ul. Promenada Zdrojowa 16 (3 zbiorniki x 2m3)
Zamawiający nie ma obowiązku jednorazowo napełniać wszystkich zbiorników. Ilość oleju opałowego i częstotliwość dostaw
mogą być zmienne ze względu na warunki atmosferyczne oraz bieżące zapotrzebowanie kotłowni.
Zamawiający przewiduje, zapotrzebowanie na olej opałowy w ilości 60 m3. Niemniej jednak, nie jest w stanie precyzyjnie
określić ilości jaka zostanie zakupiona, w związku z tym zastrzega sobie możliwość zmiany ilości (bez skutków finansowych
i prawnych dla Zamawiającego) w zakresie zakupionego oleju opałowego w następujący sposób:
1) zwiększenia ilości dostarczanego oleju opałowego z 60m3 o nie więcej niż 30 % (tj. o 21 m3), w przypadku utrzymujących
się niskich (minusowych) temperatur na zewnątrz oraz większego zapotrzebowania na usługi świadczone w poszczególnych
obiektach przez CKiW OHP w Gołdapi,
2) zmniejszenie ilości dostarczanego oleju opałowego do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP z 60 m3 o nie więcej niż 20 % dostaw, tj. o 12 m3, w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych (np.: „łagodna zima”) i obniżenia zapotrzebowania na usługi świadczone przez Zamawiającego.
W sytuacji zmiany zapotrzebowania Zamawiającego na dostawy oleju opałowego opisane powyżej, ilość zamówionego oleju
zmienia się automatycznie bez dodatkowych uzgodnień czy negocjacji (dostosowując umowę do zmienionych okoliczności).
Zasady określenia ceny dostaw, obowiązują dla całego okresu obowiązywania umowy, bez konieczności składania
dodatkowych oświadczeń woli przez którąkolwiek ze stron. Pełny opis zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296893,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300294,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296893,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SETON K.CICHOCKI, R.MATUSIEWICZ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005406965

7.3.3) Ulica: Ełcka 9B

7.3.4) Miejscowość: Ełk, Nowa Wieś Ełcka

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296893,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.